TRZY FILARY BIZNESU W INTERNECIE KOMPLEKSOWY PRZEWODNIK PO NARZĘDZIACH E-MARKETINGOWYCH
RYSZARD JELLINEK
Oprawa: miękka
Wydawca: JELLINEK Agencja Interaktywna
ISBN: 978-83-948415-0-8
EAN: 9788394841508
Ilość stron: 222
Wymiary: 210x148x14
Data wydania: 2019
Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?