Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 46,31 zł
- BEZPIECZEŃSTWO SAMOCHODÓW I RUCHU DROGOWEGO
- 53,30 zł z dostawą
- 4,90 zł
- Unconditionally Guaranteed 2000
- 14,89 zł z dostawą
- 15,50 zł
- Trwałość i niezawodność samochodów w
- 25,49 zł z dostawą
TRWAŁE I BEZPIECZNE NAWIERZCHNIE DROGOWE 2000 (5203095359)
Opis
List of Papers
Materiały i Technologie Budowy, Remontu i Utrzymania Nawierzchni
Materials and Techniques For Road Pavement construction, rehabilitation and maintenance
Marian Abramowicz, Anna Morawska, Centralny Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Przemysłu Betonów "Cebet"; Piotr Wileński, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Kruszywo popiołowe 'cegran' w budownictwie drogowym" / "Fly-ash aggregate 'cegran'for road comtmction.........................................................................
Andrzej Duszyński, Wiesława Rowińska, Adam Wysokowski, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Filia Wrocław, POLAND - "Zasadnicze czynniki wpływające na możliwość stosowania kruszyw żużlowych i otrzymanych z odpadów pohutniczych w budownictwie drogowym" / "Essential factors influencing the possibility of using slag aggregates and aggregates obtained 'from metallurgical wastes in the highway engineering"................................13
Małgorzata Faleńska-Regulska, Piotr Nita, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Założenia technologiczne i metody realizacji robót nawierzchniowych zaproponowane w projekcie Katalogu Typowych Nawierzchni Sztywnych" / "Proposed technotogical assumptions and realisation methods of pavement
work in Catalogue of Standard Rigid Pavements ".........................................................................21
Małgorzata Faleńska-Regulska, Piotr Wesolowski, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Wykorzystanie betonu upłynnionego do budowy miejskich nawierzchni komunikacyjnych" / "The utilizałion of the fluid cement concrete to the municipai road huilding"..............................................................................................................29
Michał A. Glinicki, Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN, Warszawa; Adam Wysokowski, Agnieszka Żurawicka, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Filia Wrocław, POLAND - "Przeciwdziałanie delaminacji cienkich warstw naprawczych drogowych płyt betonowych" / "Restraining delamination ofthin overlays of concrete road pcwements"...................................................................................................................................37
Wojciech Grabowski, Mieczysław Słowik, Politechnika Poznańska, Instytut Inżynierii Lądowej, Poznań, POLAND - "Badania wybranych właściwości Teologicznych asfaltu D 70 modyfikowanego polimerami SBS i SBR" / "Inrestigation of se/ected rheohgical properties ofD 70 grade bitumen modifled with the polymers SBS and SBR "...............................45
Mirosław Graczyk, Piotr Nita, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Charakterystyka własności materiałów do napraw lokalnych nawierzchni z betonu cementowego" / "Characteristic of materiał's features for I ocal repairing of concrete pavemenł" ....................................................................................................................................53
Wanda Grzybowska, Piotr Zieliński, Politechnika Krakowska, Instytut Inżynierii Drogowej i Kolejowej, Kraków, POLAND - "Uwarunkowania doboru grysów do warstw ścieralnych nawierzchni w regionie krakowskim w aspekcie ich trwałości i bezpieczeństwa ruchu" / "Choice of chippings for a wearing courses qfapavements in the Cracow region in the aspect ofthe longevity andtraffic sąfety"............................................................................61
Ivan Gschwendt, Rudolf Stano, Slovak University of Technology, Faculty of Ci vii Eng., Bratislava, SLOVAK REPUBLIC - "Aggregates and industrial by-products for unbounded base layers" / "Kruszywo i odpady przemysłowe jako materiał do niezwiązanych warstw podbudowy" ................................................................................................................................69
Marek Iwański, Politechnika Świętokrzyska, Katedra Dróg i Mostów, Kielce, POLAND -"Wpływ rodzaju kruszywa na trwałość mieszanki mineralno-bitumicznej" / "Influence of type ofaggregate on bituminous mixtures durability"...................................................................77
Konrad Jabłoński, Marek Rybczyński, Dromex Construction; Ewa Wilk,
WS Atkins / Scetauroute J.V.; Janusz Zawadzki, IBDiM, Warszawa, POLAND -
"Weryfikacja wyboru rodzaju mieszanki mineralno - asfaltowej na warstwę ścieralną
autostrady A-4" / "Veryfication of choice ofmineral-asphalt mix type for wearing course of
the moiorway A-4" .......................................................................................................................85
Józef Jasiczak, Aldona Łowińska-Kluge, Politechnika Poznańska, Instytut Konstrukcji Budowlanych, Poznań, POLAND - "Właściwości cementów drogowych na tle cementów zwykłych, kształtowane przez różne środowiska agresywne" / "Proper/ies ofthe roads and ordinary Port land cement s formed by the different aggressive environments "...............................91
Józef Judycki, Piotr Jaskuła, Politechnika Gdańska, Katedra Inżynierii Drogowej, Gdańsk, POLAND - "Wpływ modyfikacji asfaltu na odporność betonu asfaltowego na oddziaływanie czynników środowiskowych" / "The influence of bitumen modification on resistance of asphalt concrete to astion of environmentalfactors" ....................................................................99
Maria Kalabińska, Jerzy Piłat, Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Drogowej, Warszawa; Piotr Radziszewski, Politechnika Białostocka, Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska, Katedra Dróg i Geodezji, Białystok, POLAND - "Ocena właściwości lepko-sprężystych asfaltów i kompozytów mineralno-asfaltowych na podstawie tangensa kąta przesunięcia fazowego" / "Visco-elastic properties of bitumem and asphalt - aggregate mixtures estimation on the phase shift tangent basis "............................109
Jarosław Kowalow, Białoruska Państwowa Akademia Politechniczna, Wydział Budownictwa Drogowego, Mińsk, REPUBLIC OF BELARUS - "Technologie aktywacyjne i perspektywa ich zastosowania w procesie wytwarzania materiałów drogowych" / "Activating technology andperspective oftheir application in road mateńals manufacture proce ss".................................................................................................................117
Wiesław Kozioł, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wydział Górniczy, Katedra Górnictwa Odkrywkowego, Kraków, POLAND - "Ocena bazy surowcowej kruszyw drogowych Polski południowej" / "Yaluation of the resource base of road aggregates in Southern Poland"......................................................................................................................................125
Michael Kreide, Deutsche BP Bitumen, Hamburg, GERMANY - "Evaluation of normal paving grades and polymer modified binders in Germany (ARBIT - quality criteria)" / "Ocena asfaltów konwencjonalnych oraz asfaltów modyfikowanych w Niemczech (ARBIT -kryteria jakości)"........................................................................................................................135
Jan Małolepszy, AGH, Kraków; Zbigniew Giergiczny, Górażdże Trade Sp. z o.o., Chorula; Piotr Nita, Małgorzata Faleńska-Regulska, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Zastosowanie cementów z dodatkiem granulowanego żużla wielkopiecowego w budowie dróg betonowych" / "Application of cements containing gramdated blast furnace s/ag in concrete road constructions "....................................................147
Paweł Mieczkowski, Politechnika Szczecińska, Katedra Dróg, Mostów i Materiałów Budowlanych, Szczecin, POLAND - "Mastyks grysowy (SMA) jako warstwa izolacyjna pod nawierzchnie bitumiczne na obiektach inżynierskich" / "Splittmastix as an insulation for road's pavements on an engineering objects" ....................................................................... 155
Jan Pachowski, Piotr Wileński, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Badania przydatności kruszywa ze złoża kotła fluidalnego spalania węgla kamiennego w E. C. "Żerań" dla celów drogowych" / "Investigations on nsability of aggregaie from pit-coai hurned in fluidesed bed boi/er of Żerań power station, for roads consiruction purposes" ................................................................................................................................... 163
Andrzej Plamowski, Piotr Plamowski, Politechnika Poznańska, Instytut Inżynierii Lądowej, Poznań, POLAND - "Wpływ sposobu wykonania szczelin dylatacyjnych na zachowanie się drogowych nawierzchni z betonu cementowego" / "Effect of realisation way of expansion joints to retain road pavements of cement concrete " .......................................171
Piotr Radziszewski, Robert Ziółkowski, Politechnika Białostocka, Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska, Katedra Dróg i Geodezji, Białystok, POLAND -"Ocena lepko-sprężystych właściwości lepiszczy asfaltowych" / "Estimation of visco-elasticproperties of asphalt bitumen".........................................................................................179
Dariusz Słotwiński, DROMEX S.A., Warszawa, POLAND - "Szczegółowe Specyfikacje Techniczne robót drogowych" / "Constructionspecificationforroadworks" ..............................187
Wiesław Spuziak, Politechnika Wrocławska, Instytut Inżynierii Lądowej, Wrocław, POLAND - "Warunki transportu gorących mas bitumicznych" / "Conditions of transport of hot bituminous mixes" ................................................................................................................197
Stanisław Styk, Aneta Jurenc, BP Poland, Kraków, POLAND - "Kohezja asfaltów drogowych konwencjonalnych oraz modyfikowanych" / "Cohesion of road bitumens (NPGandPMB)".......................................................................................................................205
Dariusz Sybilski, Krzysztof Mirski, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Dobór asfaltu do nawierzchni w polskich warunkach klimatycznych z uwzględnieniem procedur SHRP/Superpave" / "Selection of binder for pavement in Polish climatic conditions regarding SHRP/Superpave procedures "......................................................213
Dariusz Sybilski, Robert Mularzuk, Marian Parys, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa; Jadwiga Kaczycka, PPRD Poznań, POLAND - "Pierwsze w Polsce zastosowanie asfaltu drogowego wielorodzajowego (multigrade)" / "First application in PoiandofMultigrade bitumen" ..................................................................................................225
Zenon Szczepaniak, Paweł Wysocki, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa; Anna Czuj-Pekalska, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów, Tarnów, POLAND -"Nowy polimer do modyfikacji mieszanek mineralno asfaltowych" / "The newpolymer for modification ofasphalts"......................................................................................."....................233
Tine Tanghe, Wim Teugels, Serge Heyrman, Jiirgen Lehdrich, NYNAS N V, Zaventem, BELGIUM - "Performance of bituminous binders applied in a SMA and binderlayer" / "Zachowanie się lepiszczy bitumicznych stosowanych w mieszankach SMA i w warstwie wiążącej" .................................................................................................................243
Willem Vonk, Jan Korenstra, Shell International Chemicals B V , Amsterdam, The NETHERLANDS - "The effect of KRATON™ Polymers modification on the thermal cracking behaviour of dense asphaltic mixes" / "Wpływ modyfikowania polimerami KIIA TON™na mechanizm spękań termicznych mieszanek minerai'no-asfaltowych"....................251
Jan Voskuilen, Ministry of Transport, Public Works and Water Management, Road and Hydraulic Engineering Division, Delft, The NETHERLANDS - "Ideas for a volumetric mix design method for Stone Mastic Asphalt" / "Zasady objętościowego projektowania mieszanek SMA".........................................................................................................................257
Janusz Zawadzki, Paweł Skierczyński, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa, POLAND - "Weryfikacja metodą koleinowania wymagań modułu sztywności pełzania względem betonu asfaltowego" / "Veryfication ofstiffness creep reąuirementsfor asphahic concrete on the basis ojrutting test"...........................................................................................269
Janusz Zawadzki, Paweł Skierczyński, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Warszawa. POLAND - "Wpływ zagęszczenia betonu asfaltowego na niektóre jego cechy" / "Influence of compaction of asphaltic concrete on its some properties".................................................
277
Aneks
Wiesław Kozioł, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wydział Górniczy, Katedra Górnictwa Odkrywkowego; Janusz Mierzwa, Politechnika Krakowska, Wydział Inżynierii Lądowej, Instytut Materiałów i Konstrukcji Budowlanych, Kraków, POLAND - "Możliwości zastosowań do budowy dróg i autostrad kruszyw węglanowych z regionu południowo-wschodniego" / "Possibilities of application of carbonate aggregates from the south-eastern region ofPoland in roads construction".........................................................................285
WIELKOŚĆ 29,5x21CM,MIĘKKA OKŁADKA,LICZY 292 STRONY.
STAN DB+/BDB-.
KOSZT WYSYŁKI WYNOSI 10 ZŁ - PŁATNE PRZELEWEM / KOSZT ZRYCZAŁTOWANY NA TERENIE POLSKI,BEZ WZGLĘDU NA WAGĘ,ROZMIAR I ILOŚĆ KSIĄŻEK - PRZESYŁKA POLECONA EKONOMICZNA + KOPERTA BĄBELKOWA.W PRZYPADKU PRZESYŁKI POLECONEJ PRIORYTETOWEJ PROSZĘ O DOPŁATĘ W WYSOKOŚCI 3ZŁ.KOSZT PRZESYŁKI ZAGRANICZNEJ ZGODNY Z CENNIKIEM POCZTY POLSKIEJ / .
WYDAWNICTWO INSTYTUT BADAWCZY DRÓG I MOSTÓW WARSZAWA 2000.
INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI AUKCJI,NR KONTA BANKOWEGO ITP.ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE "O MNIE" ORAZ DOŁĄCZONE SĄ DO POWIADOMIENIA O WYGRANIU AUKCJI.
PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY KUPNA PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI SPRZEDAŻY PRZEDSTAWIONYMI NA STRONIE "O MNIE"
NIE ODWOŁUJĘ OFERT KUPNA!!!
ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE
ZOBACZ STRONĘ O MNIE
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.