TRW Lucas Klocki hamulcowe na przód
Kod: MCB755SV
Wymiary: w mm (patrz rycina po lewej)
Mieszanka: sinter metal
Ilość: 2 sztuki
Waga: 0,531 kg
- z homologacją TÜV
- szeroki zakres zastosowań w nowoczesnych motocyklach sportowych, turystycznych i dużych motocyklach customowych
- z kompozytu spiekanego ‒ tylko do hamulców przednich
- nie wymagają docierania
- wysoka skuteczność hamowania w każdych warunkach
- doskonała stabilność i wyczucie hamulca w wysokich temperaturach
- świetne osiągi na suchej i mokrej nawierzchni
- komplet na jedną tarczę
HONDA
- 600 CBR - RR PC37 05-06 przód
- 600 CBR - RR PC40 07-16 przód
- 600 CBR - RRA PC40 09-16 przód
- 800 VFR - F ABS RC79 14-16 przód
- 800 VFR - F ABS RC93 17- przód
- 800 VFR - X Crossrunner ABS RC80 15-16 przód
- 800 VFR - X Crossrunner ABS RC94 17- przód
- 1000 CB - R SC60 08-16 przód
- 1000 CBR - RA Fireblade SC59 09-16 przód
- 1000 CBR - RR Fireblade SC57 04-05 przód
- 1000 CBR - RR Fireblade SC57 06-07 przód
- 1000 CBR - RR Fireblade SC59 08-16 przód
TRW-Lucas oferuje odpowiednie klocki hamulcowe do motocykli każdej klasy i rodzaju. Dwanaście mieszanek ciernych dostępnych w naszej ofercie pozwala wybrać zamienne klocki hamulcowe, które zapewniają maksymalny poziom bezpieczeństwa i wydajności motocyklom turystycznym i sportowym, motocyklom niestandardowym oraz terenowym, a także skuterom, czterokołowcom i pojazdom ATV.
TRW-Lucas zapewnia:
- Przednie i tylne klocki hamulcowe do motocykli dla ponad 6000 modeli.
- 12 różnych mieszanek ciernych w klockach hamulcowych do motocykli, aby zapewnić maksymalny poziom zgodności i wydajności. Patrz przegląd materiałów ciernych, w strefie Download.
- Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykla dla sektora posprzedażnego wyprodukowano bez dodatku azbestu, aby chronić ludzi i środowisko naturalne.
- Kompleksową gamę klocków hamulcowych do motocykli o wysokiej wydajności, przeznaczonych do zawodów terenowych oraz różnych zastosowań na torze wyścigowym.
- Klocki hamulcowe do motocykli charakteryzujące się doskonałą zgodnością ze wszystkimi tarczami hamulcowymi TRW-Lucas do motocykli oraz oryginalnym wyposażeniem.
- Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli przeznaczone do użytku na drogach publicznych posiadają homologację TÜV i spełniają wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego.
Wyjątkowy asortyment klocków hamulcowych do motocykli zarówno dla klasycznych, jak i nowoczesnych modeli
TRW-Lucas zapewnia możliwość wyboru zamiennych klocków hamulcowych do motocykli dla ponad 6000 modeli. Nasz katalog części zawiera wypróbowane i sprawdzone klocki hamulcowe ze specyfikacjami zalecanymi dla pojazdów od 1970 roku do najnowszych modeli. Dopasowując klocek hamulcowy do potrzeb kierowcy, zapewniamy optymalne mieszanki ciernej , niezależnie od tego, czy jest to motocykl typu turystycznego, „street fighter”, „superbike”, skuter, enduro, motocross lub czterokołowy pojazd ATV.
Wyjątkowa technologia klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli
TRW zawsze jest pionierem innowacyjności, dlatego zapewnia swoim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie klocków hamulcowych do motocykli, takie jak system NRS (NUCAP RETENTION SYSTEM). Jest to unikalna opatentowana metoda przytrzymania okładziny ciernej do płytki tylnej . Metoda ta jest stosowana w produkcji wszystkich klocków hamulcowych TRW-Lucas organic i CRQ Hyper-Carbon. System NRS polega na zastosowaniu na powierzchni płyty tylnej specjalnych haczyków, które są na stałe osadzone w materiale okładziny. Okładzina przylega stabilnie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach termicznych i mechanicznych, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa i wydajności klocka hamulcowego.
Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli dopasowane do potrzeb każdego motocykla i każdego kierowcy
Nasza gama przednich i tylnych klocków hamulcowych do motocykli zawiera 12 różnych mieszanek okładzin. W katalogu klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli można znaleźć okładziny organiczne, węglowe oraz ze spieków metali. Sześć z nich przeznaczonych jest do użytku na drogach publicznych. Spełniają one wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego i posiadają homologację TÜV. Znajdujący się na płycie tylnej kod certyfikacji gwarantuje zgodność klocków hamulcowych TRW-Lucas z wymaganiami w zakresie ruchu drogowego, zapewniając ci spokój i bezpieczeństwo.
Sześć mieszanek zaprojektowano specjalnie z myślą o zastosowaniu wyścigowym - były one z sukcesem stosowane przez liczne zespoły i kierowców w wielu seriach wyścigów, aż do poziomu Mistrzostw Świata.
Aby uzyskać więcej szczegółów, prosimy zapoznać się z informacjami dotyczącymi mieszanek użytych w klockach hamulcowych, które zostały zamieszczone w obszarze Download, w sekcji Serwis.
Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli są przyjazne dla środowiska i spełniają najbardziej rygorystyczne standardy jakości
Żadne materiały użyte w klockach hamulcowych wchodzących w skład naszej oferty części hamulcowych do motocykli nie zawierają azbestu, a zachowanie europejskich standardów produkcji gwarantuje zgodności z najbardziej rygorystycznymi normami ochrony środowiska. TRW posiada nie tylko certyfikację ISO 9001, ale również certyfikację ISO/TS 16949, czyli najnowszą normę jakości międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.
Części układu hamulcowego do motocykli o zwycięskiej wydajności
Naszym celem jest oferowanie klocków hamulcowych do motocykli o długim czasie użytkowania i doskonałej wydajności nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach!
Nasze klocki hamulcowe zapewniły nam zwycięstwo w teście magazynu MOTORRAD, a klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli otrzymały celujące oceny w testach w wielu czasopismach branżowych.
Warto zapoznać się z naszymi Poradami i Wskazówkami dotyczącymi klocków hamulcowych do motocykli i innych części hamulcowych TRW-Lucas do motocykli, znajdującymi się w dziale Download, w sekcji Serwis. Znajduje się tam wiele informacji na temat klocków hamulcowych do motocykli i wiele innych przydatnych wskazówek ułatwiających prawidłową instalację nowych klocków hamulcowych.
Kierowcy wyścigowi skorzystają z porad dotyczących obsługi oraz dopasowywania w instrukcjach dotyczących nowej generacji materiałów użytych w klockach wyścigowych, takich jak CRQ Hyper-Carbon i SCR Sinter-Carbon.