TIGER 850 SPORT
Cena katalogowa:
GRAPHITE DIABLO RED: 54 500
GRAPHITE BAJA ORANGE: 54 500
GRAPHITE CASPIAN BLUE: 54 500
GRAPHITE / JET BLACK: 54 500
Wyprzedaż rocznika 2023:
GRAPHITE DIABLO RED: 50 100
GRAPHITE BAJA ORANGE: 50 100
GRAPHITE CASPIAN BLUE: 50 100
GRAPHITE / JET BLACK: 50 100
Dodatkowe promocje:
Zestaw kufrów bocznych z systemem mocowania w cenie 1PLN
Lub:
płyta montażowa kufra centralnego + TOP BOX / wersja dowolna
Lub:
zestaw odzieży do wartości detalicznej 5.000 PLN brutto
W celu uzyskania szczegółów oferty, dostępności egzemplarzy i ich kolorów oraz aktualnych promocji zapraszamy do kontaktu z naszym salonem. W stałej ekspozycji w salonie posiadamy kilkanaście sztuk motocykli brytyjskiego producenta.
TIGER 850 SPORT
Szyty na miarę, aby sprostać wszystkiemu - osiągi, zwinność i cechy Tigerów z przyciągającym spojrzenia wdziękiem i możliwością przystosowania motocykla do Twoich potrzeb.
EKSCYTUJĄCY SPORTOWY TRZYCYLINDROWY SILNIK
Poczuj charakter trzycylindrowego silnika i łatwość jego kontrolowania dzięki innowacyjnemu wałowi korbowemu T-Plane zastosowanemu w Tigerze 850.
TECHNOLOGIA SKONCENTROWANA NA KIEROWCY
Najwyższej jakości hamulce oraz zawieszenie podnoszą bezpieczeństwo, osiągi oraz zwiększają pewność podczas codziennej jazdy.
POŁĄCZENIE CHARAKTERU I WDZIĘKU
Charakterystyczna i imponująca sylwetka Tigera z agresywnymi liniami i wysokiej jakości detalami, które uosabiają współczesny styl i dynamikę tego motocykla.
DAJĄCY PEWNOŚĆ SIEBIE
Regulowana wysokość siedzenia, kierownicy oraz szyby – Tiger 850 jest gotowy, aby dostosować się do Ciebie.
SPECYFIKACJA:
SILNIK:
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78.0 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 11,27:1
Maksymalna moc 85 KM / (65.2 kW) przy 8500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 82 Nm przy 6500 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Skrzynia biegów 6 biegów
PODWOZIE:
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Przednie koło Odlewane z aluminium, 19 x 2,5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 4,25 cala
Przednia opona 100/90-19
Tylna opona 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi, bez regulacji.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego, zakres ruchu tylnego koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, ABS
Tylny hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwne szczęki hamulcowe Brembo z jednym tłokiem, układ ABS
Przyrządy wyświetlacz 5' TFT
WYMIARY ORAZ MASA:
Szerokość kierownicy 830 mm
Wysokość bez lusterek 1,410-1,460 mm
Wysokość siedzenia 820-840 mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 133,3 mm
Masa 192 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
ZUŻYCIE PALIWA:
Zużycie paliwa 5,2 l/100 km (55,4 MPG)
Emisja CO2 119 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
SERWIS:
Interwał między przeglądami 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
TRIUMPH Trójmiasto
Gdańsk 80-266
al. Grunwaldzka 223
Kontakt:
609*009*960
882*174*554
Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do zakupu, niniejsza oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
44FOX-ID: 125