TIGER 800 XCx
Cena minus 10%!!! Przyjmiemy w rozliczeniu Twój motocykl!
https://www.youtube.com/watch?v=dqgTixFR5dQ
Jedne z najbardziej pokochanych motocykli firmy Triumphto nowarodzina Tiger 800 wnosi całą serię na zupełnie nowy poziom. Każdy model wyposażono w około 200 modernizacji, w tym w rozwiązania technologiczne najwyższego poziomu, większe możliwości, wraz z ulepszoną ergonomią jazdy. Szybkie przełożenie 1szego biegu i szybsze dostarczanie mocy gwarantowane przez najnowszej generacji. Te motocykle przeznaczone do przeżywania przygód są lepsze w każdym aspekcie, na drogach utwardzonych i w warunkach terenowych.
ZUPEŁNIE NOWY MOTOCYKL TIGER 800 XC
Dostępne są dwa nowe modele serii Tiger XC, z których każdy został stworzony z wykorzystaniem dedykowanego poziomu rozwiązań technologicznych i wyposażenia, łącznie ze wskaźnikami TFT oraz w całości LED-owym oświetleniem, udoskonaloną zwrotnością oraz ergonomią kierowcy i wykończeniem oraz detalami klasy premium. Efekt? W ten sposób powstała linia motocykli Tiger 800 XC, które są autentycznie lepsze w każdym aspekcie jazdy po drogach utwardzonych... a w szczególności poza nimi.
Fantastyczny Tiger 800 XCX może ruszyć na każdą przygodę oferując najbardziej nastawione na jazdę terenową konfiguracje, jakie kiedykolwiek widziano w motocyklach Triumph Tiger 800.
XCX to wersja z prawdziwą terenową swobodą i możliwościami, posiadająca ulepszoną pozycję do jazdy oraz współczesny styl nowego motocykla Tiger 800. Lepiej reagujący trzycylindrowy silnik Triumph 800 o zoptymalizowanej masie, 21-calowe koło przednie i wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT to zaledwie trzy z wielu funkcji, innowacji i modyfikacji, które zostały wprowadzone w najnowszej generacji tego ekscytującego, terenowego awanturnika.
Salon Triumph Warszawa 538222888, 692292503. 692292613
W promocji kufry boczne ze stelażami w cenie 1499zł.
Natychmiast po zjechaniu z drogi utwardzonej zaczniesz czerpać korzyści związane z nowym pierwszym biegiem o krótszym przełożeniu, który daje lepszą przyczepność przy niskiej prędkości oraz natychmiastowe reakcje w sytuacjach, kiedy tego najbardziej potrzebujesz. Nowy tryb jazdy Off-Road Pro umożliwia jeszcze lepsze wrażenia z jazdy, poprzez wyłączenie układu ABS i systemu kontroli trakcji. Ponadto do najważniejszych technologii definiujących kategorię należy przepustnica z technologią Ride-By-Wire oraz zupełnie nowe Przednie hamulce marki Brembo.
Do innych wyróżniających się nowych funkcji należy pierwszy bieg o krótszym przełożeniu, który zapewnia lepszą przyczepność przy niskiej prędkości jak również natychmiastowe reakcje w sytuacjach, kiedy tego najbardziej potrzebujesz. Wszystko to razem z najważniejszymi technologiami definiującymi tę kategorię motocykli Tiger i zestawem opcji konfiguracji, w tym przepustnicą Ride-By-Wire oraz nowym przednim układem hamulcowym Brembo klasy premium.
Motocykl Tiger 800 jest bez wątpienia jednym z najbardziej ukochanych, a najprawdopodobniej również jednym z najlepiej przyjętych motocykli, o rodowodzie wywodzącym się z pierwszych złotych medali zdobytych przez motocykle Tiger podczas międzynarodowych zawodów motocyklowych International Six Days Enduro (wcześniej znanych jako International Six Days Trial) w 1936 r.
Dane techniczne:
- Rodzaj: Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
- Pojemność: 800 cm³
- Średnica: 74.05 mm
- Suw: 61.9 mm
- Stopień sprężania: 11.3:1
- Maksymalna moc: 95 PS/ 94 bhp (70 kW) @ 9,500 rpm
- Maksymalny moment obrotowy: 79Nm @ 8,050rpm
- Układ zasilania: Multipoint sequential electronic fuel injection
- Układ wydechowy: Stainless steel 3 into 1 header system, side mounted stainless steel silencer
- Układ napędowy: O-ring chain
- Sprzęgło: Wet, multi-plate
- Skrzynia biegów: 6 speed
- Rama: Tubular steel trellis frame
- Wahacz: Twinsided, cast aluminium alloy
- Przednia opona: Spoked, 21 x 2.15 in
- Tylne koło: Spoked, 17 x 4.25 in
- Przednia opona: 90/90-21
- Tylna opona: 150/70 R17
- Przednie zawieszenie: WP 43 mm upside down forks, with adjustable rebound and compression damping, 220 mm travel
- Tylne zawieszenie: WP monoshock with remote oil reservoir, hydraulically adjustable preload, 215 mm rear wheel travel
- Przedni hamulec: Twin 305 mm floating discs, Brembo 2piston sliding calipers, Switchable ABS
- Tylni hamulec: Single 255 mm disc, Nissin single piston sliding caliper, Switchable ABS
- Przyrządy: TFT multifunctional instrument pack with digital speedometer, trip computer, digital tachometer, gear position indicator, fuel gauge, service indicator, ambient temperature, clock and five rider modes (Road/Offroad/Off-Road Pro/Sport/Track)
- Szerokość kierownicy: 805 mm
- Wysokość bez lusterek: 1,390 mm
- Wysokość siedzenia: 840 - 860 mm
- Rozstaw osi: 1,545 mm
- Kąt pochylenia główki ramy: 23.4 º
- Wyprzedzenie: 93.5 mm
- Masa bez płynów: 205 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: 19 L
ZAPRASZAMY NA TRIUMPH ACADEMY