TIGER 800 XCa
Motocykl demonstracyjny. Przebieg 1950 może ulec zmianie.
https://www.youtube.com/watch?v=dqgTixFR5dQ
Jedne z najbardziej pokochanych motocykli firmy Triumph to nowa rodzina Tiger 800 wnosi całą serię na zupełnie nowy poziom. Każdy model wyposażono w około 200 modernizacji, w tym w rozwiązania technologiczne najwyższego poziomu, większe możliwości, wraz z ulepszoną ergonomią jazdy. Szybkie przełożenie 1szego biegu i szybsze dostarczanie mocy gwarantowane przez najnowszej generacji. Te motocykle przeznaczone do przeżywania przygód są lepsze w każdym aspekcie, na drogach utwardzonych i w warunkach terenowych.
Dostępne są dwa nowe modele serii Tiger XC, z których każdy został stworzony z wykorzystaniem dedykowanego poziomu rozwiązań technologicznych i wyposażenia, łącznie ze wskaźnikami TFT oraz w całości LED-owym oświetleniem, udoskonaloną zwrotnością oraz ergonomią kierowcy i wykończeniem oraz detalami klasy premium. Efekt? W ten sposób powstała linia motocykli Tiger 800 XC, które są autentycznie lepsze w każdym aspekcie jazdy po drogach utwardzonych... a w szczególności poza nimi.
Dzięki tej zupełnie nowej, ekscytującej najbogatszej wersji motocykla Tiger 800 XCA Twoja przygoda zacznie się właśnie tutaj, z motocyklem, który równie fantastycznie się prowadzi w warunkach terenowych, jak po drogach utwardzonych.
Najbardziej ukierunkowana na jazdę terenową wersja Tiger 800 XCAjest wyposażona w reflektory LED-owe, wielokolorowy pakiet wskaźników TFT, system kontroli trakcji i wyłączenia programowalny układ ABS, sześć trybów jazdy, w tym nowy tryb „Off-Road Pro” oraz nową generację trzycylindrowego silnika o mocy 95 KM i pojemności 800 cm3 z pierwszym biegiem o krótszym przełożeniu, co zapewnia płynny przepływ momentu obrotowego oraz jeszcze lepsze przyspieszenie.
Do wyposażenia dostępnego w standardzie należy podgrzewanie siedzenia kierowcy i pasażera, podgrzewane manetki, LED-owe światła przeciwmgielne oraz gniazda dodatkowe, które mogą zasilać wszystko, czego potrzebujesz, od odgrzewanej odzieży po systemy GPS. Ten motocykl Tiger 800 jest naszpikowany nowinkami technologicznymi i ustala nowy standard w dziedzinie przygód terenowych, a ulepszona pozycja do jazdy pozwala optymalnie wykorzystać charakterystyczne dla motocykli Triumph fantastyczne właściwości jezdne. Dodaj do tego 21-calowe przednie koło, aby uzyskać prawdziwą moc terenową. Podwyższony przedni błotnik i nowy, współczesny styl motocykla Tiger 800 to wszystko, czego potrzebujesz, aby przeżyć ekscytujące wrażenia z jazdy w warunkach terenowych.
Motocyklowa przygoda jeszcze nigdy nie była równie fantastyczna.
Salon Triumph Warszawa 538222888, 692292503. 692292613
W promocji kufry boczne ze stelażami w cenie 1499zł.
- Porywająca, nowa generacja silnika 800 ccm dostarczająca jeszcze więcej mocy zwłaszcza w niskim zakresie prędkości
- Krótszy pierwszy bieg gwarantujący lepsze przyspieszenie oraz trakcję w terenie
- Lżejszy wydech
- Nowy tryb jazdy “Off-Road Pro”
- Kolorowy, 5” wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT
- Przednie hamulce marki Brembo
- Regulowane przednie zawieszenie WP oraz tylne
- 5-pozycyjna szyba oraz owiewki
- Najnowsza wersja tempomatu
- Szprychowane koła, 21” przednie
- Opony Bridgestone Battlewing
- Programowalny ABS oraz kontrola trakcji
- Osłona silnika
- Aluminiowa osłona misy olejowej
- Aluminiowa osłona chłodnicy
- Ergonomia skrojona na miarę – regulowana wysokość siedzenia, pozycja kierownicy, dźwignia hamulca oraz dźwignia sprzęgła
- Komputer pokładowy
- Gniazda zasilania 12V oraz USB
- Immobiliser
- Osłony rąk
- Ergonomiczne przełączniki oraz 5-pozycyjny joystick
- 6 trybów jazdy: Off-Road Pro, Drogowy, Deszcz, Off-Road, Sport oraz Kierowca (z możliwością zaprogramowania)
- Ergonomiczne, podświetlane przyciski na kierownicy oraz 5-pozycyjny joystick
- Podgrzewane siedzenie kierowcy oraz pasażera
- Oświetlenie LED obejmujące światło główne, kierunkowskazy oraz światło tylne
- Oświetlenie pomocnicze LED
- 6 stylów wyświetlania (dodatkowe 3 style wskaźniki TFT)
- Podnóżek centralny
- Podesty CNC
- Rodzaj: Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder
- Pojemność: 800 cm³
- Średnica: 74.05 mm
- Suw: 61.9 mm
- Stopień sprężania: 11.3:1
- Maksymalna moc: 95 PS/ 94 bhp (70 kW) @ 9,500 rpm
- Maksymalny moment obrotowy: 79Nm @ 8,050rpm
- Układ zasilania: Multipoint sequential electronic fuel injection
- Układ wydechowy: Stainless steel 3 into 1 header system, side mounted stainless steel silencer
- Układ napędowy: O-ring chain
- Sprzęgło: Wet, multi-plate
- Skrzynia biegów: 6 speed
- Rama: Tubular steel trellis frame
- Wahacz: Twinsided, cast aluminium alloy
- Przednia opona: Spoked, 21 x 2.15 in
- Tylne koło: Spoked, 17 x 4.25 in
- Przednia opona: 90/90-21
- Tylna opona: 150/70 R17
- Przednie zawieszenie: WP 43 mm upside down forks, with adjustable rebound and compression damping, 220 mm travel
- Tylne zawieszenie: WP monoshock with remote oil reservoir, hydraulically adjustable preload, 215 mm rear wheel travel
- Przedni hamulec: Twin 305 mm floating discs, Brembo 2piston sliding calipers, Switchable ABS
- Tylni hamulec: Single 255 mm disc, Nissin single piston sliding caliper, Switchable ABS
- Przyrządy: TFT multifunctional instrument pack with digital speedometer, trip computer, digital tachometer, gear position indicator, fuel gauge, service indicator, ambient temperature, clock and six rider modes (Road/Offroad/Off-Road Pro/Sport/Track/Rider-Customisable)
- Szerokość kierownicy: 805 mm
- Wysokość bez lusterek: 1,390 mm
- Wysokość siedzenia: 840 - 860 mm
- Rozstaw osi: 1,545 mm
- Kąt pochylenia główki ramy: 23.4 º
- Wyprzedzenie: 93.5 mm
- Masa bez płynów: 208 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: 19 L