TRIUMPH THUNDERBIRD CUSTOM CULT
Sprzedajmy naszą maskotkę. Jedyny w kraju.Custom oparty na modelu Thunderbird 900
niewielka modyfikacja ramy zasadniczej (powłoka - chrom)
wykonanie ramy pomocniczej (powłoka - chrom)
karoseria/blacharka wykonana według indywidualnego projektu w firmie Piotrka Piechy „KlasykMania” , materiał – stal kwasoodporna, metoda wykończenia – szczotkowanie, materiał zbiornik – stal
elementy mocowania tablicy rejestracyjnej, osłony łańcucha, stopka, elementy mocujące błotniki wykonane z drutu kwasoodpornego Fi-8
zawieszenie przód, skrócone lagi górne, sprężyny progresywne, dłuższe sprężyny negatywne
zawieszenie tył standard z lakierowaną proszkowo sprężyną
felgi polerowane, szprychy z nierdzewki, oksydowane nyple, opony Pirelli Demon Sport
hamulec przedni czterotłoczkowy z Hondy CBR 900 RR, polerowany i szkiełkowany, ręcznie wykonane adaptery i modyfikacje estetyczne, przeróbka tarczy hamulcowej ze stałej na pływającą
hamulec tylny Nissin dwutłoczkowy
przewody hamulcowe Goodridge w stalowym oplocie (czerwone -transparentne) z nierdzewnymi oczkami
silnik bez modyfikacji wewnętrznych
zmieniony według własnego projektu układ dolotowy z wkładami KN
kompletny customowy układ wydechowy
całkowicie od nowa stworzona wiązka elektryczna
cewki zapłonowe wypuszczone dla efektu wizualnego ponad karoserię z lewej strony ramy na poziomie zbiornika paliwa
lampa przód, trzy soczewki z frezowanymi obudowami i stalowym korpusem lakierowanym proszkowo
lampy tylne diodowe
kierunkowskazy przód firmy JOCKER
kerunkowskazy tył „custom”
lusterka OBERON
lakier/kolor którego receptura została stworzona indywidualnie dla tego motocykla na pigmentach Spies Hecker
wiele ozdobnych elementów estetycznych, m.in. przy setach, manetkach, obudowie obrotomierza wlewach paliwa i płynu chłodniczego, wykonanych metodą obróbki ręcznej z bloczków aluminiowych
skórzana tapicerka kanapy przechodząca płynnie na zbiornik paliwa
Nagrody i wyróżnienia:
1 Place Best Caffe Racer 03.2017 Automibilklub Poland
1 Place Street Figter, Polen. 2016
1 Place Editors Choice Roadster CustomBike Show 2016 Magazin-Cover Motormania 11.2016
Stworzenie karoserii to orientacyjnie 150-200 roboczogodzin, karoserię zaprojektowano w 3D, potem wycięto formatki z blachy i zostały pospawane. Lakier to mniej więcej tydzień pracy. Budowa motocykla pochłoneła około 150 tyś zł. Motocyk ubezpieczeny, ważny przegląd gotowy do jazdy.
Salon Triumph Warszawa 538222888, 692292503, 692292613