MOTOCYKL DEMONSTRACYJNY. PRZEBIEG MOŻE ULEC ZMIANIE.
AKTUALNY PRZEBIEG: 5426 km
https://www.youtube.com/watch?v=Nj0VdooB6Fg
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 RS
REWOLUCYJNY STREET TRIPLE – najbardziej dynamiczny, ekscytujący, zwrotny i intuicyjny motocykl rodziny Street, jaki kiedykolwiek wyprodukowaliśmy.
To motocykl nowej generacji, który dosłownie zmienia wszystko i wyznacza nowe standardy - w kategorii mocy, wagi, prowadzenia i wyglądu. Nowa rodzina Street Triple 2017 to bez wątpienia najbardziej ekscytująca, dynamiczna, zwrotna i intuicyjna z serii motocykli, jakie do tej pory stworzyliśmy. Niezależnie czy szukasz motocykla do codziennych przejażdżek czy prawdziwej maszyny na tor. Do dyspozycji masz trzy modele: Street Triple S, R oraz RS. Każdy z nich wyposażony jest w odpowiednio dobrany poziom mocy, osiągi, technologię oraz zawieszenie, na miarę marki Triumph.
Seria Street wyrobiła sobie renomę, a jej nowa generacja to jeszcze lepszy charakter i styl. Zainspirowany modelem "Daytona" silnik, teraz o pojemności 765 ccm, dostarcza większą moc i moment obrotowy, gwarantuje lepsze osiągi, aż do 123 KM przy 11700 obr./min, aż o 16% więcej na tle poprzedniej generacji. Ten model wyróżnia również zaawansowana technologia, ostra stylistyka oraz bardziej agresywna i sportowa postawa, najlepszej klasy zawieszenie, podwozie oraz opony.
Street Triple 765 wersja RS, poza wspomnianym wyświetlaczem TFT, Ma podstawowy atrybut w postaci – 123 KM, przy niecałych dwunastu tysiącach obrotów na minutę! Oraz moment obrotowy 77Nm, przy 10800 obr/min! Dodatkowo RS posiada wyposażenie wersji R (wspomaganie sprzęgła, w pełni regulowane amortyzatory ( przednimi i tylnymi Showa), oraz cztery mapy pracy motocykla – Road, Rain, Sport oraz Rider (spersonalizowany), światła dzienne DRL, czy najwyższej jakości wykończenia i sportowe akcenty kanapy, plastyków, i zastosowanych materiałów), oraz – najdoskonalszy radialny racingowy hamulec Brembo M50 Monoblock, radialną pompę hamulcową Brembo MCS, w pełni regulowane zawieszenie przednie Showa z przodu, tylny zawias Ohlins, quckshifter, oraz dodatkową mapę Track – tryb torowy.
Ten piękny Roadster, w bezkompromisowej formie, otrzymał zupełnie nowy silnik, super nowoczesne wyposażenie, oraz podzespoły najlepszych producentów – Showa, Brembo, Ohlins w standardzie
Zaawansowany komputer pokładowy, z funkcjami takimi jak wskaźnik paliwa, obrotomierz, licznik dzienny, zasięg na aktualnej ilości paliwa w zbiorniku oraz dodatkowymi informacjami: czas podróży, średnia prędkość, średnie i bieżące zużycie paliwa, podwójny licznik dzienny, temperatura otoczenia. Wyświetlacz TFT - z regulowanym kątem ustawienia można dowolnie konfigurować wg układu informacji w zależności od trybów pracy motocykla, np; tryb Sport koncentruje się bardziej na obrotomierzu i wrzuconym biegu, a Rain na prędkościomierzu. Ekran ma możliwość zmiany kontrastu tak by zapewnić maksymalną czytelność i widoczność, w tym tryb auto który zmienia kontrast za pomocą czujnika światła. Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła drogowe DRL, zestaw przełączników z pięcio-pozycyjnym joystickiem, 5 trybów jazdy; Sport, Road, Rain, Track, Raider, kontroloa trakcji, oraz ABS, sprzęgło antypoślizgowe. Hamulce – Brembo M50, zawieszenie Showa, oraz Ohlins, quickshifter, owiewka dolna, nakładka na tylną część motocykla.
- 123 KM przy 11700 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy 77 Nm przy 10800 obr./min
- Przednie zaciski hamulcowe Brembo M50 monobloc
- Brembo MCS span and ratio-adjustable lever, radial master cylinder
- W pełni regulowane przednie zawieszenie Showa, z amortyzatorem typu "big piston fork"
- W pełni regulowany tylny amortyzator Öhlins z bocznym zbiornikiem
- Quickshifter
- 5 trybów jazdy: Sport, Drogowy, Deszcz, Spersonalizowany i Torowy
- Tylna rama malowana w kolorze Matt silver
- Owiewka tłumika oraz nakładka siedzenia pasażera w kolorze nadwozia
- Dolna osłona łańcucha
STREET TRIPLE RS - STREET O NADZWYCZAJNYCH OSIĄGACH
Przełomowy Street Triple RS to najbardziej dynamiczny Street Triple jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Niezależnie czy poruszasz się nim na torze czy na drodze, on wyznacza nowe standardy i osiągi.
Zaawansowane parametry takie jak najmocniejszy silnik z całej rodziny Street'ów, przednie zaciski Brembo M50 monobloc, w pełni regulowane zawieszenie Showa BPF, w pełni regulowany tylny amortyzator Öhlins STX40, dodatkowy tryb jazdy "torowy", lap timer, quick shifter, a także opony Diablo Supercorsa SP czynią go ponadprzeciętnym.
- Maksymalna moc: 123 KM (90,4 kW) / 11700 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy: 77 Nm / 10800 obr./min
- Przednie zawieszenie: Showa 41mm upside down, z amortyzatorem typu big piston forks (BPF), z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 115 mm
- Tylne zawieszenie: zawiesze Ohlins STX40 monoshock, z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 131 mm
- Rama: dwuczęściowa (przednia i tylna) – wykonana w technologii odlewu wysokociśnieniowego
- Cena katalogowa 50 900zł.