Motocykl demonstracyjny, stan idealny.
Street Triple RS - Ten piękny Roadster, w bezkompromisowej formie, otrzymał zupełnie nowy silnik, super nowoczesne wyposażenie, oraz podzespoły najlepszych producentów –Brembo, Ohlins w standardzie. Moc 123 KM, przy niecałych dwunastu tysiącach obrotów na minutę! Moment obrotowy osiąga wartość 77Nm, przy 10800 obr/min! Dodatkowo RS posiada najdoskonalszy radialny racingowy hebel Brembo M50 Monoblock, radialną pompę hamulcową Brembo MCS, w pełni regulowane zawieszenie przednie Showa, tylny zawias Ohlins, quckshifter, oraz dodatkową mapę Track – tryb torowy (oraz mapy jak w wersji R czyli Road, Rain, Sport, Raider).
Wyposażenie: Wyświetlacz TFT, Kontrola trakcji, ABS, 5 trybów jazdy motocykla, światła dzienne DRL, automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, sprzęgło antypoślizgowe, przełączniki z joystickiem, sportowe akcenty i wykończenie z nakładką na siedzenie i owiewką dolną.
Street Triple 765 RS wyposażony jest w 5-calowy, kolorowy wyświetlacz z pakietem wskaźników TFT, umożliwiający kierowcy dostęp do zaawansowanych funkcji technologii z komputera pokładowego. Kierowca ma do wyboru 3 różne style wyświetlania wskaźników, każdy z innym rozmieszczeniem informacji. Skonfigurowane fabrycznie z trybami jazdy, style trybów "Sport oraz "Tack" (torowy), koncentrują się na obrotomierzu oraz wyświetlaniu numeru przełożenia, a style trybów "Road" (drogowy) oraz "Rain" (deszcz) skupiają się na prędkościomierzu.
Kierowcy mogą zmieniać styl wyświetlania wskaźników w trakcie jazdy, poprzez unikalne rozwiązanie "info tray", znajdujące się u dołu wyświetlacza. Aby wyświetlane wskaźniki były czytelne we wszystkich warunkach pogodowych, każdy ze stylów ma możliwość ustawień kontrastu "High" (wysoki) lub "Auto" (automatyczny), oparty na zintegrowanym czujniku światła, automatycznie aktywującym ustawienia.
Co więcej, Street Triple RS posiada dodatkowy zestaw 3 stylów wyświetlania, łącznie dając kierowcy wybór 6. Drugi zestaw to motyw przeznaczony do bardziej dynamicznego prowadzenia i obejmuje opcję lap timer'a - wyłącznie w modelu RS.
PODSTAWOWE INFORMACJE
123 KM przy 11700 obr./min Maksymalny moment obrotowy 77 Nm przy 10800 obr./min Przednie zaciski hamulcowe Brembo M50 monobloc Brembo MCS span and ratio-adjustable lever, radial master cylinder W pełni regulowane przednie zawieszenie Showa, z amortyzatorem typu "big piston fork" W pełni regulowany tylny amortyzator Öhlins z bocznym zbiornikiem Quickshifter 5 trybów jazdy: Sport, Drogowy, Deszcz, Spersonalizowany i Torowy Tylna rama malowana w kolorze Matt silver Owiewka tłumika oraz nakładka siedzenia pasażera w kolorze nadwozia Dolna osłona łańcucha Sprzęgło ograniczające poślizg Programowalny układ ABS oraz kontrola trakcji
Nowy zespół przełączników z 5-pozycyjnym joystickiem Światła drogowe DRL Automatycznie wyłączane kierunkowskazy Kolor nadwozia dopasowany do szyby ze zintegorwanym wlotem powietrza, inspirowany Speed Triple Siedzenie klasy premium z pięknym ściegiem Czerwona tylna rama, detale oraz paski na kołach
Silnik: chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, 3-cylindrowy Układ napędowy: łańcuch O-ring
Pojemność: 765 ccm Skrzynia biegów: 6–biegowa
Max.moc: 123 KM (90,4 kW) przy 11 700 obr./min Masa sucha: 166 kg
Max. Moment obr.: 77 Nm przy 10800 obr./min Poj. Zbiornika: 17,4 l
Układ: wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa SAI Zawieszenie: P-up/down Showa T-Ohlins STX40
Hamulce: ABS Brembo M50
Motocykl objęty jest dwuletnią gwarancją producenta. Miejsce odbioru motocykla – salon motocykli Triumph, Warszawa al. Jerozolimskie 200, przeglądy okresowe motocykla Triumph Street Triple 765 – co 10 tyś km, lub co 1 rok.
|