Triumph
Luxurious Romance WHU
- kolor - (0003) biały
- cena katalogowa 154,90zł
Luxurious Romance WHU - luksusowy biustonosz typu push-up na fiszbinach, ze zintegrowanymi poduszkami podkreślającymi zmysłowy dekolt, model z kolekcji ślubnej. Stanik uszyty z delikatnego tiulu, zdobiony haftem gipiurowym . Atłasowe lamówki nadają modelowi niezwykle uroczego i wyjątkowego stylu. Ramiączka z przodu atłasowe, z regulatorem długości z tyłu. Model zapinany z tyłu na haftki z regulacją szerokości zapięcia.
Skład: 92% Poliester, 6% poliamid, 2% elastan.
Uwaga! biustonosz typu push-up. przy takim fasonie podany rozmiar miski oznacza optyczne powiększenie biustu odpowiednio do rozm A,B,C,D. miarą rozmiaru jest w każdym przypadku powierzchnia zewnętrzna miseczki. im bardziej obfite wkładki push-up, tym mniej miejsca na piersi w miseczkach.
Prosimy o przemyślany dobór fasonu i rozmiaru
- dobór na odległość właściwego dla siebie fasonu i rozmiaru biustonosza, ale także innych artykułów bieliźnianych, odzieżowych, obuwniczych jest niezmiernie trudny. Gdyby było inaczej w sklepach stacjonarnych zbędne byłyby przymierzalnie.
- proszę nie sugerować się mitem, że każdy model/fason biustonosza w danym rozmiarze będzie miał identycznej wielkości obwód. Niektóre modele/fasony, np te z funkcją trzymania biustu bez ramiączek, albo te z trendem unikania deformacji ramion, będą sporo ciaśniejsze bo zachodzi konieczność przeniesienia trzymania biustu z ramion na obwód pod biustem. Głębokość miseczek także nie jest znormalizowana w rozmiarach, jedne modele/fasony pasują idealnie dla standardowych (modelowych) A, B, C, D, inne są ofertą dla rozmiarów A+, B+, C+, D+ itd, albo dla A-, B-, C-, D- itd.
- jeżeli nie masz pewności co do wyboru fasonu i rozmiaru produktu, zanim zakupisz proszę skontaktuj się z nami poprzez pytanie do sprzedającego. Doradzimy, na życzenie podamy wskazane przez ciebie pomiary produktu. W ten sposób wspólnie zminimalizujemy ryzyko nieudanej transakcji.
Nasza oferta handlowa to :
- starsze kolekcje Triumph'a
- produkty nowe, pochodzące z wyprzedaży outletowej, ze zwrotów po upadłych/zlikwidowanych sklepach stacjonarnych z całej Europy
- metki z logo producenta odcięte lub skrócone (polityka ochrony marki, w przypadku powtórnego wprowadzenia produktu do sprzedaży detalicznej).
Informacja o przedmiocie aukcji:
- produkt mógł być wcześniej mierzony przez klientki sklepu.
- może nosić minimalne oznaki mierzenia/magazynowania