Drogi Kliencie, jest mi niezmiernie miło zaoferować kupno "Trikke SKKI", gdyż aukcja ta jest uzupełnieniem tematów poruszanych na moim blogu: "Z Techniką za Pan Brat" http://ztechnikazapanbrat.pl, na którego łamach opisałem i zamieściłem film z pierwszych chwil na Skkie Trikke: https://youtu.be/H3qxJPMUz6w
Serdecznie zapraszam do zakupów
Trikke SKKI
Co to jest Skki Trikke?
Przede wszystkim jest to zimowe wyposażenie dla każdego.
Nie mają znaczenia umiejętności, wzrost czy wiek. Polecany jest dla każdego od 13 roku życia. Dla tych co nie chcą ryzykować kontuzji narciarskiej lub dla tych co sa po kontuzjach narciarskich.
Regulowana kierownica i szerokie platformy pozwalają na jazdę każdemu. Jeden służyć może nieograniczonej ilości ludzi.
Nie ma tu specjalnych wiązań narciarskich i nie potrzeba zakładać specjalnych butów narciarskich. W zwykłych zimowych czy trekkingowych butach staje się i bezpiecznie jeździ na każdym stoku narciarskim.
Nauka jazdy trwa przez jazdę w dół na odległość pół stoku, a drugie pół to już jest przyjemność z jazdy. Jedna godzina nauki wystarcza aby wykonywać bezpieczny i pewny carving.
Bardzo łatwo kontroluje się kierunek jazdy i prędkość dlatego, że nie martwimy się czy nam się tutaj rozjadą nogi jak w nartach. Rama trzyma narty w odpowiednim pochyleniu i kierunku dlatego łatwo manewrować i utrzymywać jazdę w idealnym skręcie, bez żadnej utraty płynności skrętu.
Jeden Skki Trikke może służyć bardzo wielu osobom. Jest bezwymiarowy. Nie muszą mieć rozmiarów, wielkości, długości czy sztywności jak ma to miejsce w nartach i butach do nich.
Trikke składa się w sekundęi chowa do bagażnika samochodu czy do pomieszczenia wypożyczalni. Składanie jest o wiele szybsze niż zdjęcie jednego buta narciarskiego. Po złożeniu ma wielkość gitary i mieści się w torbie, wraz z krótkimi nartami. Sprytne i bardzo łatwe.
Ten model jest tak zaprojektowany aby przez cały czas mieć kontrolę kierunku i prędkości jazdy. A z racji, że podczas jazdy w 50% pracują nogi i w 50% pracują górne części ciała ( krawędź trzymamy poprzez kierownicę a nie jak w nartach poprzez skręt stawu kolanowego ) to nie ma takiego zmęczenia podczas jazdy. Można dwa razy więcej jeździć niż narciarze bądź dwa razy szybciej ( średnia prędkość przejazdu) przy tym samym zmęczeniu. No i kolana i nogi nie mdleją. To jest ważna zaleta w aspekcie bezpieczeństwa dla jedno tygodniowych sympatyków sportów zimowych co dopiero wstali zza biurka.
Można dokupić torbę do przewożenia Skki Trikke
Kolor jak na zdjęciach: jedna kolorystyka czarna rama z siwo/zielonymi dodatkami
W porównaniu z poprzednim modelem w modelu 2017 zmieniliśmy:
- zwiększona wytrzymałość ramy, poprawiona i zmodyfikowana konstrukcja ramion i przegubu
- poprawiona geometria ramy i zwiększony zakres pochylenia w skręcie
- nowe platformy o zwiększonej, płaskiej powierzchni, z "zębami" poprawiającymi przyczepność stóp
- stopy mocowania nart tutaj są wykonane z aluminium
- wysokiej jakości narty produkowane w Europe z poprawioną geometrią i lepszą krawędzią podczas jazdy
- kierownica z lekkim rdzeniem aluminiowym ze zintegrowanym wspornikiem
- nowa, elegancka, przyciągająca kolorystyka z dominującym jasnym zielonym
Różnice w jeździe.....?
- podczas jazdy brak zjawiska nadsterowności, tył nie wyprzedza przodu
- doskonałe trzymanie krawędzi, cały skręt jest bez uślizgu, z pełną, jednakową krawędzią
- kobiety, niższe osoby mają łatwiej stawiać stopy na platformach, brak jest otworów w platformach
- platformy z dodatkowymi kolcami zapewniającymi pewne, stabilne ustawienie buta podczas jazdy
- nowe narty zapewniają precyzyjna jazdę, przednią jak i tylne można odwracać, przez co zmieniamy charakterystykę jazdy
- możliwość regulacji pochylenia tylnych nart do jazdy w puchu, poza trasą.( podnosimy, opuszczamy dzioby tylnych nart)
- nowa, dłuższa smycz, możliwość przypinania do nogi
- lżejszy, z nowym systemem składania, teraz złożenie do gondoli to czysta przyjemność
- nowy przegub ze zwiększoną przestrzenią pracy pozwala narty na stoku ustawić pod kątem 90 stopni do śniegu
- nowe elastomery w stopach nart i w przegubie dają większą trwałośc tych elementów i znaczącow wpływają na komfort jazdy
- nowy kolor, bardziej widoczny na stoku
Specyfikacja:
waga: 14,5 kg
długość: 190 cm ( z nartami )
wysokość: 122 cm ( wraz z kierownicą )
szerokość: 66 cm
Narty: karwingowe z zwiększoną sztywnością poprzeczną
rama: aluminium 6061 TSKKI
wykończenie : malowanie epoksydowe, siwa osłona z pianki poliuretanowej, powlekana, zielona kierownica,
dzwonek, torba na narty i na przedni widelec
wiek jeźdźca: 13+
kolor: czarna rama z siwo/zielonymi dodatkami
FILMY:
Nauka jazdy – film instruktażowy : https://www.youtube.com/watch?v=AltVZAys9c0&t
Wyciągi narciarskie, co i jak: https://www.youtube.com/watch?v=wkPMUVdLlGk&t
Pasja: https://www.youtube.com/watch?v=RDnqPV89U30&t
Jazda “na kole”: https://www.youtube.com/watch?v=xdX0ZXV03Do
Muldy: https://www.youtube.com/watch?v=C_AB3toLwAA&t
Subtelna technika jazdy: https://www.youtube.com/watch?v=pw9ZYUIIjFA&t