Trening siłowy do triathlonu - ZESTAW + odblask (7363616778)



Kup teraz: 97,00 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 13:39 dnia 25.05.2020 r.

Kategoria: Literatura
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Rok wydania
2018
Okładka
miękka
Tytuł
Triatlon Biblia treningu

oferta nr 7363616778


Opis

PRZEDMIOT AUKCJI

  • Trening siłowy do triathlonu, Patrick Hagerman
  • Triatlon. Biblia treningu, Joe Friel
  • Jedz i trenuj. Poradnik odżywiania dla aktywnych, Nancy Clark
  • Opaska odblaskowa

Trening siłowy do triathlonu, Patrick Hagerman

Zastanawiasz się jak trening siłowy do triathlonu może wpłynąć na poprawę twoich wyników w tej dyscyplinie? Poprzez włączenie ćwiczeń siłowych w plan swoich przygotowań staniesz się silniejszym i wytrzymalszym zawodnikiem.

Nieważne, czy zależy ci aby robić mocniejsze pociągnięcia w wodzie, szybciej kręcić pedałami, czy biec z większą kadencją – ćwiczenia zawarte w tej książce pomogą ukierunkować twój trening na poprawę wyników w każdej triathlonowej konkurencji.Lekceważenie treningu siłowego może prowadzić do zaburzenia równowagi mięśniowej i atrofii mięśni, co zwiększa ryzyko kontuzji i skutkuje słabymi wynikami w sezonie. Jak tego uniknąć? Odpowiedzią jest odpowiedni program siłowy. Jeśli w nadchodzącym sezonie pragniesz ścigać się jeszcze szybciej i dalej, to swoje cele osiągniesz między innymi dzięki ćwiczeniom siłowym.

Ćwicz trzy razy w tygodniu po pół godziny i sięgnij po korzyści, jakie daje spersonalizowany plan treningu siłowego:

• zwiększenie wytrzymałości,

• budowa masy mięśniowej,

• zwiększenie siły i mocy,

• poprawa równowagi mięśniowej dzięki ćwiczeniom określonych grup mięśni,

• zwiększenie siły ogólnej dzięki idealnemu połączeniu ćwiczeń na korpus, górne i dolne partie ciała,

• możliwość koncentracji treningu na wybranej dyscyplinie triathlonowej, w zależności od potrzeb.

Format: 20,0 x 26,0 cm

Ilość stron: 240

Waga: 0,42 kg

Rok wydania: 2018

Triatlon. Biblia treningu, Joe Friel

Drugie wydanie książki o przygotowaniu do triathlonu dla zawodników, którzy pierwsze zawody mają już za sobą i marzą o dłuższych dystansach. Znajdziesz w niej zarówno sporo teorii, jak i konkretnych wskazówek dotyczących treningu, poprawy techniki i wydolności organizmu.

Dowiesz się z niej więcej o:

  • zasadach budowania kondycji,
  • doborze środków oraz zasadach układania planów treningowych,
  • konkretnych sposobach na poprawę techniki pływania, umiejętności kolarskich i biegowych,
  • ustawieniach roweru zgodnych z proporcjami twojego ciała,
  • treningu siłowym, wspomagającym rozwój mięśni,
  • właściwym zwiększaniu obciążenia treningowego,
  • strefach intensywności i pomiarze sprawności,
  • periodyzacji treningu,
  • przygotowaniu do zawodów na różnych dystansach,
  • zróżnicowaniu planu treningowego pod kątem sportowego zaawansowania zawodnika,
  • planowaniu treningów, startów w zawodach i ich odpowiednim zróżnicowaniu pod kątem priorytetów,
  • źródłach energii dla organizmu, ich wyczerpywaniu się i sposobach na uzupełnianie paliwa w czasie zawodów oraz przy treningach o większym wydatku energetycznym,
  • rozciąganiu poszczególnych mięśni po treningu,
  • diecie sportowej na co dzień,
  • umiejętnym łączeniu intensywności z odpoczynkiem,
  • zmęczeniu, przetrenowaniu, regeneracji i superkompensacji,
  • pomiarach wydolności tlenowej i beztlenowej,
  • przygotowaniu do duathlonu,
  • podejściu do treningu i jego filozofii,
  • odporności psychicznej,
  • naukowych podstawach treningu,
  • sposobach prowadzenia dziennika treningowego,
  • treningu dla kobiet i osób po 40. roku życia,
  • umiejętności godzenia treningów z życiem prywatnym.

Otrzymujesz też gotowy szablon rocznego planu treningowego, przykładowe zestawy ćwiczeń pływackich, kolarskich, biegowych na wytrzymałość, siłę, szybkość, moc, wydolność mięśniową i anaerobową oraz przepisy na treningi łączone (np. trening biegowy tuż po rowerowym). Kolejne dodatki zawierają przykładowe formularze oceny zawodów i karty dziennika.

Książka pomaga ci w dobraniu odpowiedniego treningu, ułożenia planu tak, by poprawić technikę, siłę i wytrzymałość. Triathlon. Biblia treningu szczegółowo omawia poszczególne zagadnienia, stając się najobszerniejszym i kompletnym poradnikiem o triathlonie na rynku.

Format: 20,0 x 26,0 cm

Ilość stron: 374

Waga: 0,90 kg

Rok wydania: 2012

Jedz i trenuj. Poradnik odżywiania dla aktywnych, Nancy Clarck

Zdobądź wiedzę potrzebną do ułożenia sobie diety sportowca. Dowiedz się, jakich produktów i w jakich ilościach potrzebuje twój organizm przy regularnym wysiłku fizycznym.

Książka Nancy Clark Jedz i trenuj to recepta na zrównoważoną dietę sportowca. Odpowiada na pytania:

  • jak dodać siły mięśniom,
  • co jeść, by skutecznie budować tkankę mięśniową,
  • dlaczego śniadanie jest podstawą diety sportowca,
  • co jeść przed wysiłkiem, w jego trakcie i po zakończeniu,
  • jak za pomocą diety wesprzeć regenerację organizmu,
  • jak się dobrze nawadniać,
  • jak rozsądnie tracić kilogramy,
  • co zrobić, by uniknąć problemów z zaburzeniami odżywiania,
  • jak mądrze używać suplementów w diecie sportowca?

Książka zawiera również gotowe przepisy.

Format: 16,5 x 23.5 cm

Ilość stron: 448

Waga: 0,80 kg

Rok wydania: 2015

Opaska odblaskowa

Samozaciskowa opaska odblaskowa o wymiarach 30 x 3 cm w kolorze żółtym.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert