TREK SUPERFLY 9.8 OCLV Carbon / rozmiar 18.5"
Posiadam rewelacyjny rower Trek Superfly 9.8 z sez0nu, kiedy to jeszcze Trek promował nową linię i nie oszczędzał na komponentach, jak to miało miejsce w kolejnych latach produkcji tego modelu. Zdjęcia przedstawiają rower po modyfikacjach w celu obniżenia wagi i dopasowania do moich preferencji przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i wytrzymałości. Sprzedaję w konfiguracji bliższej serii, z nowymi oponami, standardową karbonową kierownicą i siodełkiem z tytanowymi prętami.
Warto wspomnieć, że rower pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji (posiadam pełną dokumentację). Sprzęt jest w idealnym stanie, na ramie nie ma żadnych rys czy otarć. Rower nie był wykorzystywany w sporcie. Serwisowany na bieżąco i z głową. Sporo elementów wymienionych na wyższą grupę (w tym wiele części odświeżonych w roku 2018 - szczegóły poniżej).
Myślę, że to dobra opcja dla kogoś kto szuka pewnego roweru ze świetną ramą i naprawdę przyzwoitym osprzętem, a jednocześnie nie chce przepłacać za nowy rower. Amatorzy "okazji" z pewnością znajdą coś tańszego w innych ogłoszeniach.
SPECYFIKACJA
- Rama: OCLV Carbon Mountain / rozmiar 18.5” (virtual)
- Kolor: Onyx Carbon/Lime Green
- Widelec: RockShox SID RL Solo Air z blokadą Motion Control, skok 100 mm (po przeglądzie w 2018 r.)
- Przerzutka tylna: Shimano Deore XT M8000 Shadow Plus
- Mechanizm korbowy: Shimano Deore XT z Hope Retainer Ring 32T
- Suport: BB95
- Kaseta: Shimano Deore XT M8000 11-40T, 11-biegowa
- Koła: DT Swiss X1800 15 mm / DT Swiss X1800 142x12 mm z piastami DT Swiss 350 Straightpull
- Obręcze: bezdętkowe z taśmą i wentylami DT Swiss
- Opony: Bontrager XR1 Team Issue 29x2.20 - uszczelnione Stan’s No Tubes (na zdjęciu Bontrager XR2 Team Issue 29x2.35)
- Manetka: Shimano Deore XTR M9000, 11-biegowa
- Hamulce: Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore XT
- Kierownica: Bontrager RXL Carbon (na zdjęciu Thomson X Country Carbon)
- Chwyty: Bontrager XXX (pianka) lub ESI Chunky (silikon)
- Mostek: Bontrager RXL +/-7° 90 mm
- Stery: FSA IS-2, E2, uszczelnione łożysko maszynowe
- Siodełko: Bontrager Evoke 2 Titan (na zdjęciu Bontrager Evoke RXL Carbon)
- Sztyca: Bontrager Carbon 27.2 mm, offset 6 mm
ZMIANY WZGLĘDEM SERII
- Napęd: 1x11 z Hope Retainer Ring 32T (2018 r.)
- Przerzutka tylna: Shimano Deore XT M8000 Shadow Plus (2018 r.)
- Kaseta: Shimano Deore XT M8000_11-40T, 11-biegowa (2018 r.)
- Manetka: Shimano Deore XTR M9000, 11-biegowa (2018 r.)
- Sztyca: Bontrager Carbon 27.2 mm, offset 6 mm (oryginalna z modelu SL)
- Przednia oś przelotowa: SRAM Maxle Stealth (2018 r.)
- Manetka blokady amortyzatora: Suntour M-2016 z naciągiem linki 10 mm (2018 r.)
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcam do kontaktu.