--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!!! UWAGA !!!
ROWER W SERWISIE I PRZEBUDOWIE - CHWILOWO NIE NA SPRZEDAŻ!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Absolutny diabeł do enduro i na bikepark - Trek Slash 7 z roku 2015 rozmiar S.
Dużo części wymieniłem na lepsze niż seryjne.
RAMA
- Trek Slash 7 rozmiar S (15,5”) 2015 skok 160mm
- Trek Alpha Platinum Series aluminum w/Full Floater
- geometria E2, wewnętrzne prowadzenie linek, oś QR 12mm
- Active Braking Pivot - damper zamocowany do ruchomego pivota tylnego trójkąta, w trakcie hamowania nie usztywnia skoku ramy
- Mino Link - łatwa regulacja kąta główki (+/- 0,5°) i wysokości BB (+/- 6mm)
- zawieszenie po serwisie w Wichu Workshop w maju i listopadzie 2017
AMORTYZATORY / SZTYCA
- widelec: RockShox Pike RC Solo Air skok 160mm
- damper: Fox Float CTD DRCV stuningowany pod zawieszenie Treka, nowe górne śruby montażowe (po 50 pln sztuka)
- sztyca regulowana: RockShox Reverb skok 100mm, linka zewnętrzna
- wszystko po serwisie w Wichu Workshop w maju i listopadzie 2017
NAPĘD (niedawno kupiony cały nowy - mały przebieg)
- korba: Truvativ Descendant ramię 170mm
- zębatka narrow-wide: On One Ringmaster 32t
- kaseta: Sram PG 1070 11-36t
- expander: Hope T-Rex 40t
- przerzutka + manetka: Shimano Zee FR 10s
- łańcuch: Sram NX 11s (idealnie działa z napędem 10s)
KOŁA
- seryjne Bontrager Duster Elite 27,5" TLR
- opony: Continental Trail King 2,4 na dętkach Continental
HAMULCE
- komplet: Shimano Deore - przelane i sprawdzone w Wichu Workshop
- tarcze: 200mm przód pływająca i 180mm tył
KOMPONENTY (wszystko kupione nowe online w Planet X)
- siodełko: WTB Volt (On-One Edition)
- mostek: El Guapo Corto 31,8mm, długość 35mm
- kierownica: El Guapo Ancho B szerokość 760mm
- gripy: Vans Cult czarne
- wkład sterówki i top cap: El Guapo
- podkładki: On One
- platformy: El Guapo Delgado Pro
minusy:
- rama i koła posiadają normalne ślady użytkowania, nieco rys i wytarć
- mała wgniotka u dołu ramy (przy mojej wadze 65kg totalnie bezpieczna)
- porysowana korona i dolne lagi w Pike (można sobie pomalować, technicznie wszystko elegancko)