PROMOCJA: Rower można kupić w promocyjnym kredycie ''20 Rat x 0% na Allegro''
Trek Emonda SL7 to lekki, typowo wyścigowy rower szosowy. Ultralekka rama wykonana z włókna węglowego OCLV serii 500 ma znakomitą sztywność, przez co zapewnia zawodnikowi najwyższą jakość jazdy, zarówno podczas pokonywania długich i stromych podjazdów jak i podczas finiszu. Geometria ramy jest typowo kolarska, wyścigowa dlatego rower spełnia oczekiwania najbardziej wymagających, profesjonalnych zawodników i amatorów. Rower wyposażony jest w najnowszą, elektroniczną grupę osprzętu Shimano Ultegra Di2 z 2x11 przełożeniami i komponenty firmy Bontrager. Emonda ma ładną kolorystykę i atrakcyjny wygląd.
Rower powystawowy. Stan techniczny i wizualny idealny. Rama nie ma żadnych zarysowań. Osprzęt z niewielkim przebiegiem również bez żadnych zadrapań. Idealny sprzęt do wyścigów kolarskich i startów w triathlonie.
Cena 10900 złotych za rower z kołami Bontrager Paradigm widoczne na zdjęciach od drugiego do przedostatniego.
Jeżeli chcesz kupić rower z kołami Mavic Cosmic Carbon widocznymi na pierwszym i ostatnim zdjęciu to możemy je wystawić dla Ciebie na oddzielnej promocyjnej aukcji ''W zestawie taniej''
Wyposażenie:
- RAMA TREK EMONDA SL7 H2 500 OCLV FULL CARBON
- WIDELEC TREK EMONDA FULL CARBON
- PRZERZUTKI SHIMANO ULTEGRA ELEKTRONICZNA Di2 model R8050 z 2x11 przełożeniami
- KORBA SHIMANO ULTEGRA model R8000
- TARCZE SHIMANO ULTEGRA 50/34 LUB 52/36 LUB 53/39
- KLAMKOMANETKI SHIMANO ULTEGRA ELEKTRONICZNA Di2 model R8050 z 2X11 przełożeniami
- KOŁA BONTRAGER PARADIGM
- HAMULCE BONTRAGER
- KIEROWNICA BONTRAGER ELITE
- MOSTEK BONTRAGER
- SZTYCA TREK CARBON
- SIODEŁKO BONTRAGER MONTROSE
Rozmiar: M - 54
- Długość rury górnej: 54,3cm
- Wysokość od suportu do górnej płaszczyzny siodełka: min.-67cm max.-74cm
- Możliwość ustawienia prawidłowej pozycji kolarskiej dla zawodników o wzroście od 170cm - 178cm. Przy odbiorze roweru na miejscu, w Gnieźnie, wykonujemy podstawowy bikefitting i pomagamy ustawić prawidłową pozycję kolarską dla zawodnika lub amatora, dla kolarza szosowego lub triathlonisty lub komfortową pozycję dla typowego rekreacyjnego rowerzysty.