Rama: 56 cm
Ultralekkie włókno węglowe OCLV Serii 500, optymalizacja rur na osiągi i wygodę jazdy, zwężana główka ramy E2, wkład suportu BB90, wewnętrzne prowadzenie linek, kompatybilna z DuoTrap S, maszt podsiodłowy Ride Tuned
Widelec:
Émonda w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa E2 z włókna węglowego
Suport:
BB90
Mechanizm korbowy:
Shimano Ultegra, 52/36 wollałbym zostawić tarcze
Manetki:
Shimano Ultegra, 11-biegowe
Przerzutka przednia:
Shimano Ultegra, zintegrowana
Przerzutka tylna:
Shimano Ultegra
Łańcuch:
Nowy ! Kmc x11
Kaseta:
Shimano Ultegra 11-28, 11-biegowa
Shimano Ultegra
Klamki hamulcowe:
Shimano Ultegra
Obręcze:
Aluminiowe, Bontrager Race, Tubeless Ready
Piasty:
Bontrager Race, Tubeless Ready
Opony:
Tufo 700x24c
Wspornik kierownicy:
Accent 100 mm
Kierownica:
Nowa ! Pro szerokość 44 cm
Chwyty:
Nowa ! Owijka korkowo-żelowa Bontrager
Wspornik siodła:
Maszt podsiodłowy z carbonu
Siodło:
Specialized Body geometry 143 mm
Bike Radar przyznaje Émonda SL 6 4,5/5 gwiazdek. Włókno węglowe OCLV Serii 500 umożliwia stworzenie idealnego lekkiego roweru. Idealnie wyrównana, wyjątkowo responsywna charakterystyka jazdy. Najlżejsza na świecie szosowa linia rowerów objęta najlepszą gw
Waga roweru:
56cm - 7.43 kg
Rower jest do zobaczenia w Opolu. Ewentualnie w Rybniku, ale tylko po wcześniejszym uzgodnieniu.