Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 54,92 zł
- DYNAMIKA PNEUMATYCZNEGO KOŁA JEZDNEGO
- 65,91 zł z dostawą
- 27,29 zł
- Samochód patrolowo-interwencyjny Dzik Leszek Orłowski
- 38,28 zł z dostawą
TRANSPORT PNEUMATYCZNY W MŁYNARSTWIE Dmowski SPIS (4296794574)
Sprzedający Profi-Libris
poleca 99,80%
|
1836
Opis
TRANSPORT PNEUMATYCZNY W MŁYNARSTWIE
Aleksander Dmowski
Wydawnictwo: WPL, 1967
Oprawa: miękka
Stron: 290
Stan: dobry, nieaktualne pieczątki
SPIS TREŚCI
1. Wiadomości wstępne
1.1. Rys historyczny rozwoju transportu pneumatycznego oraz zastosowanie tego rodzaju transportu w młynarstwie
1.2. Zalety i wady transportu pneumatycznego i porównanie go z transportem klasycznym
1.3. Cel stosowania transportu pneumatycznego w młynarstwie . . . .
1.4. Wpływ transportu pneumatycznego na proces technologiczny .
1.5. Zastosowanie transportu pneumatycznego w innych gałęziach przemysłu spożywczego
2. Klasyfikacja układów transportu pneumatycznego
2.1. Instalacje pneumatyczne ssące (niskoprężne i wysokoprężne)
2.2. Instalacje pneumatyczne tłoczące (niskoprężne i wysokoprężne)
2.3. Instalacje pneumatyczne ssąco-tłoczące
2.4. Rodzaje rozwiązań instalacji transportu pneumatycznego w młynach
3. Teoretyczne podstawy obliczania transportu pneumatycznego . . . .
3.1. Ciśnienie i temperatura powietrza atmosferycznego
3.2. Objętość właściwa, ciężar właściwy oraz gęstość powietrza . . . . 3.2.1. Związek pomiędzy ciężarem właściwym, objętością, ciśnieniem
i temperaturą powietrza
3.3. Lepkość powietrza
3.4. Powietrze standartowe
3.5. Wpływ właściwości fizycznych powietrza na transport pneumatyczny
3.6. Przepływ powietrza
3.6.1. Warunek ciągłości ruchu
3.6.2. Równanie ruchu (równanie Bernoulliego)
3.6.3. Zależności między ciśnieniem atmosferycznym, absolutnym, nadciśnieniem i próżnią
3.6.4. Ciśnienie statyczne, dynamiczne i całkowite
3.6.4.1. Rozkład ciśnień w przewodach
3.6.5. Klasyfikacja przepływów powietrza
3.6.6. Podobieństwo dynamiczne przepływów
3.7. Straty ciśnienia przy przepływie czystego powietrza w przewodach
3.7.1. Straty ciśnienia na tarcie w przewodach prostych ....
3.7.2. Straty ciśnienia na opory miejscowe (lokalne)
3.7.3. Średnica równoważna i przekrój równoważny
38. Prędkość unoszenia
39. Koncentracja mieszaniny
310. Straty ciśnienia w przewodzie transportowym instalacji pneumatycznej
311. Straty ciśnienia na tarcie przy przepływie rurami transportowymi mieszaniny produktu z powietrzem
312. Straty ciśnienia na opory miejscowe
313. Straty ciśnienia na rozpęd produktu
314. Prędkość poruszania się cząsteczek materiału w strumieniu powietrza
315. Obliczanie transportu pneumatycznego wg Giinthera dla prostych rurociągów pionowych
4. Elementy transportu pneumatycznego
4.1. Elementy — stosowanego w młynarstwie — transportu pneumatycznego niskoprężnego ssącego
4.1.1'. Przewody rurowe
4.1.11. Rury transportowe
4.1.12. Kolektory
4.1.13. Przewody powietrzne
4.1.14. Rury spadowe (grawitacyjne)
4.12. Śluzy przyjęciowe
4.13. Cyklony (oddzielacze materiału)
4.14. Urządzenia przyjęciowe układów ssących instalacji pneumatycznych
4.15. Urządzenia odpylające (filtry tkaninowe, baterie cyklonów) .
4.16. Wentylatory
4.1.61. Wentylator^ wysokoprężne
4.1.62. Wentylatory średnioprężne
4.1.63. Wentylatory niskoprężne
4.1.64. Dobór wentylatora
4.2. Elementy transportu pneumatycznego niskoprężnego tłoczącego
4.3. Elementy transportu pneumatycznego wysokoprężnego
4.3.1. Elementy transportu wysokoprężnego ssącego
4.3.2. Elementy transportu wysokoprężnego tłoczącego
4.3.3. Dmuchawy i sprężarki stosowane w instalacjach transportu pneumatycznego wysokoprężnego
4.3.3.1. Dmuchawy rotacyjne typu Root'a
4.3.3.2. Sprężarki odśrodkowe
2.4. Sygnalizacja i automatyzacja w transporcie pneumatycznym .
5. Obliczanie transportu pneumatycznego
5.1. Dobór parametrów transportu pneumatycznego
5.2. Zatory przewodów
5.2.1. Dane wyjściowe do obliczania transportu pneumatycznego .
5.3. Zestawienie wzorów i tabel do obliczania transportu pneumatycznego
5.31. Obliczanie średnicy rury transportowej
5.32. Obliczanie ilości powietrza potrzebnego do przemieszczania produktu w pionie transportowym
5.33. Obliczanie strat ciśnienia w instalacji transportu pneumatycznego
Zestawienie wzorów służących do obliczania strat ciśnienia w pionie transportowym
5.3.31. Obliczanie strat ciśnienia w pomocniczej części instalacji pneumatycznej
5.3.4. Dobór wentylatora do instalacji transportu pneumatycznego .
54. Przykład obliczania wewnątrzzakładowego transportu pneumatycznego służącego do przemieszczania międzyproduktów i produktów przemiału w młynie właściwym (system ssący niskoprężny)
55. Przykład obliczania wewnątrzzakładowego transportu ^pneumatycznego do przemieszczania ziarna w czyszczarni młyna (system ssący niskoprężny)
56. Przykład obliczania międzyzakładowego transportu pneumatycznego do przemieszczania otrąb i odpadów paszowych (system ssący niskoprężny)
57. Przykład obliczania instalacji transportu pneumatycznego do wyładunku zboża z barek lub wagonów (system ssący wysokoprężny) .
6. Transport fluidalny
61. Transport fluidalny wysokoprężny
6.11. Zasady obliczania transportu fluidalnego wysokoprężnego
6.12. Przykład obliczania przenośnika fluidalnego do transportu mąki w młynie (schemat na rys. 6.4)
62. Transport fluidalny niskoprężny (rynna fluidalna)
6.2.1. Określenie parametrów pracy rynien fluidalnych przy transporcie mąki, kaszek i otrąb
7. Montaż i eksploatacja transportu pneumatycznego w młynach .
71. Montaż instalacji pneumatycznych
72. Przygotowanie instalacji pneumatycznej do eksploatacji .
73. Zasady eksploatacji transportu pneumatycznego
Piśmiennictwo
strona o mnie | nasza oferta | komentarze | kontakt
Copyright © 2011 Profi-Libris Marcin Badocha
created by krzysztofschmidt
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.