GWARANCJA NA 2 LATA Z MOŻLIWOSCIĄ PRZEDŁUŻENIE DO 5 LAT!
Wymiary:
Długość całkowita (bez obciążników i przedniego TUZ / z przednim TUZ): 3.455-3.850 mm
Wysokość całkowita z kabiną Naglak (ogumienie tył 340/85R28): 2.370 mm
Rozstaw osi: 1.915 mm
Masa własna: (L1-552 Kabina Naglak): 2.080 kg
Prześwit nad ziemią (w zależności od ogumienia): 320-405 mm
maksymalny nacisk osi przedniej (w zależności od ogumienia): 1.450 kg
maksymalny nacisk osi tylnej (w zależności od ogumienia): 2.710 kg
dopuszczalny ciężar całkowity (w zależności od ogumienia): 3.780 kg
Silnik
- Czterocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy od 51 KM.
- Zgodność z normą emisji spalin Stage V: mniejsze oddziaływanie na środowisko, niższe zużycie paliwa.
- Bezpośredni wtrysk paliwa, system EGR oraz filtr cząstek stałych.
- Czyszczenie filtra cząstek stałych co 6000 godzin pracy – najdłuższy interwał serwisowy w tej klasie maszyn.
- Łatwość codziennej obsługi dzięki otwierającej się szeroko, jednoczęściowej masce silnika
Przekładnia
- Zsynchronizowana, mechaniczna skrzynia biegów F16/R16.
- Precyzyjna praca przekładni.
- Łatwość manewrowania za sprawą wspomagania kierownicy.
Komfort
- Ciągniki wyposażone w kabinę wyprodukowaną przez firmę Naglak.
- Efektywne oświetlenie obszaru roboczego z przodu i z tyłu oryginalnej kabiny dzięki wydajnym lampom roboczym.
Hydraulika
- Najwyższy udźwig w tej klasie maszyn (1750 kg na tylnym TUZ)
- Pompa hydrauliczna o wysokim przepływie (37 l/min) oraz dwie sekcje w standardzie.
- Mechaniczne sterowanie tylnym podnośnikiem w modelach kabinowych.
- Łatwiejsze agregowanie i odczepianie implementów.
Dane techniczne:
Silnik:
2.434 cm3 4-cylindrowy silnik Diesla KUBOTA,CRS, EGR, DPF, turbodoładowany, poziom emisji Stage V
zbiornik paliwa: 51l
Moc silnika zgodnie z UN EC 120: L1-522: 37,4 kW (50,8 KM)
Skrzynia biegów:
Manualna: 8/8, 4 w pełni zsynchronizowane przełożenia główne, 2 zakresy reduktora, synchronizowany rewers mechaniczny
Funkcja tempomatu,
Blokada tylnego mechanizmu różnicowego, maksymalna prędkość 30 km/h (w zależności od ogumienia)
Napęd na cztery koła: dołączany napęd na cztery koła
Komfort:
Przestronny pokład operatora, regulacja kierownicy, łącznik centralny
podświetlenie deski rozdzielczej, szeroko otwierana maska silnika, amortyzowany fotel kierowcy
Ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące,
Elektroniczny gaz ręczny, elektroniczna pamięć 2 prędkości obrotowych silnika
Kabina Naglak:
Kabina bezpieczeństwa ze zintegrowanym zabezpieczeniem przed przewróceniem,
uchylną szybą przednią i tylną, 2 wydajne światła robocze z przodu i z tyłu,
wycieraczka szyby przedniej i tylnej ze spryskiwaczem
okładzina wewnętrzna z izolacją akustyczną, przyciemniane szyby bezpieczne,
ogrzewanie kabiny z 3-stopniową dmuchawą, zamykane drzwi z poręczami,
wieszaki na ubrania, przygotowanie pod radio, gniazdo 12 V, obrotowa lampa ostrzegawcza
Wały odbioru mocy:
Tylny wał odbioru mocy załączany hydraulicznie pod obciążeniem, 540 obr./min
Układ hydrauliczny:
Regulacja pozycyjna tylnego TUZ, wydatek hydrauliki 54,2 l/min
(TUZ + wyjścia hydraulczne - 35,6 l/min; wspomaganie układu kierowniczego - 18,6 l//min),
Maks. ciśnienie robocze 190 barów, tylny TUZ kat. I,
Teleskopowane dolne ramiona tylnego TUZ,
Udźwig na końcówkach dolnych ramion tylnego TUZ 1750 kg,
Seryjnie wyposażony z tyłu w: 1 x zawór sterujący dwustronnego działania
Belka zaczepowa:
Standard
Dopuszczalna masa przyczepy niehamowanej: 1.500 kg