Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 273,09 zł
- Wyścigowy pasek rozrządu dla Toyota Supra Chaser 1JZ 1JZGTE 1JZ-GTE ~3719
- 293,09 zł z dostawą
- 200,00 zł
- TOYOTA SUPRA GR MK5 19-23 RURA WLEWU PALIWA R2881164312
- 213,99 zł z dostawą
- 203 000,00 zł
- Toyota Supra 2024 TOYOTA SUPRA
Opis
Witam
Mam do sprzedania mój samochód weekendowy który posiadam już ponad 6 Lat.
Jest nim:
TOYOTA SUPRA MK3 1990r.
Z silnikiem z Toyoty Chaser JZX100 (1JZ-GTE VVTi) 1996+
TEL: 512-793-018
Model silnika: 1JZ-GTE VVT-i
Moc: 280 Koni przy 6200 obr/min
Moment: 379 Nm przy 2400 obr/min
Przez te wszystkie lata zostało zrobione wiele rzeczy:
- Lampy z wersji JDM kouki (JZA70)
- Nowy akumulator 74 Ah
- Felgi Dare LM 18" szerokość: przód 8" tył 9"
- Opony Dunlop Maxx Sport Przód: 225/40 R18 Tył: 255/35 R18
- Dystanse przód tył: 25mm
- Kute nakrętki kół TPR (black)
- Wymienione klocki hamulcowe
- TurboTimer Greddy
- Dodatkowe zegary: Doładowanie Turbo, Ciśnienie oleju, Temp. Oleju (pasujące do wnętrza)
(niestety działa tylko doładowanie turbo, po swapie nie mieści się podkładka pod filtr oleju)
- Filtr stożkowy Sportowy
- Nowe kierunki
- Zakup silnika 1JZ-GTE VVTi z Japonii
- Oryginalna Przepływka 1JZ-GTE VVTi
- Intercooler Greddy TRUST
- Dzwon łączący silnik 1JZ ze skrzynią R154
- Węże chłodnicy STONEY RACING
- 2x filtry oleju OEM / Klej misy OEM / Pasek klinowy / Sruba Misy
Hub Wysprzęglika OEM / Łożysko OEM
- Poduszki silnika + Sruby
- Łapy silnika Custom
- Lekkie koło zamachowe 1JZ Made in Japan (50% lżejsze od seryjnego)
- Sprzęgło + Docisk + Łożysko AISIN
- Sportowa Chłodnica DIRENZA
- Silikonowe kolanka/łączniki intercoolera TURBO WORKS
- Orurowanie Intercoolera CUSTOM
- Misa olejowa Tylna 1JZ/2JZ
- Podpięcie wiązki robione w King Soft
-Wydech 3" przelot Custom by: King Soft
- Tłumik Końcowy JASMA (made in japan)
- Oryginalna sonda lambda DENSO
- Nowe świece zapłonowe Platynowe DENSO
- Chłodnica płynu wspomagania
Cały swap silnika wyniósł około 20 tys zł.
Silnik zalany olejem: MILLERS CFS 5W30 Motorsport
Skrzynia zalana MILLERS CRX LS 75W90 NT
Układ kierowniczy zalany MILLERS ATF
Układ chłodzenia PRESTONE -37C
Na same płyny eksploatacyjne wydałem prawie 1000 zł.
Odpowiadając na pytania wcześniej zadawane:
Silnik seryjny z seryjnym OEM komputerem, komputer jest od skrzyni automatycznej bo na takiej pracował wcześniej silnik. Jest przestawiony (oszukany) dzięki czemu można jeździć z manualną skrzynią.
Skrzynia R154 toyoty, oryginalna która była w tym samochodzie, trudno aktualnie dostępna i droga, ale idioto-odporna ciężko ją zajechać i wytrzymuje duże moce.
Silnik nie był rozkręcany, tak jak został zakupiony to tak został wsadzony, jedyne co było w nim zmieniane to misa olejowa z przedniej na tylną.
Ciśnienie na cylindrach po 11.7 bara na każdym.
Silnik pochodzi z Japonii razem z komputerem więc jest zablokowany do 180km/h, najlepszą opcją dla nabywcy było by zmiana komputera i wysterowanie w profesjonalnym zakładzie, na tych gratach powinno być ponad 300 koni wtedy.
Możliwa również zamiana na coś interesującego i japońskiego w rozliczeniu. Najchętniej przyjmę Mazdę MX5 lub Toyotę MR2
Cena adekwatna do stanu samochodu.
Ubezpieczenie do końca roku: 31 Grudzień 2015
Przegląd do Maja 2015
Filmiki samochodu:
https://www.youtube.com/watch?v=lA2e3Nv6RWg
https://www.youtube.com/watch?v=yv6zgIpdChY
Do oglądnięcia w Nowym Sączu.
zdjęcia wykonane 25 marca 2015:
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.