Witam,
Oferuję do sprzedaży Toyotę Land Cruiser 120 (J12/Prado), rocznik 2005, 3,0 D4D, 122kW, przebieg 194.000 km.
Jestem trzecim właścicielem, przez 5 lat przejechałem autem 108 tys. km. U poprzedniego w właściciela samochód przez dwa lata był zajęty przez komornika i stąd niski przebieg (stał na hali). Samochodem przejedżam ok. 2,5 tys. miesięcznie, 90% po autostradzie.
Wyposażenie:
- Samochód zarejestrowany jako ciężarowy (niestety kupiony bez kratki i tak jest),
- Stały napęd 4x4,
- Reduktor manualny,
- Blokada mostów,
- ABS, ESP,
- Zderzak przedni Ironman ze światłami LED,
- Snorkel Safari,
- Wyciągarka More 12000 lbs, 12V,
- Opony Goodyear Wrangler Dura Trac 265/70 R17 112/109Q, przekładane co 10-12 tys km więc równomiernie zużyte z zapasówką,
- Hak,
- Alufelgi,
- Progi boczne,
- Klimatyzacja dwustrefowa (kierowca, pasażer),
- Tempomat,
- Indywidualna klimatyzacja tylnej strefy (pasażerów),
- Skórzana tapicerka,
- 8 poduszek powietrznych,
- Firmowy CD Toyoty (z magnetofonem!), zmieniarka 6 płyt,
- Gniazda zapalniczki 12V w rzędzie pasażerów i bagażniku (użyteczne np. do zasilania lodówki),
- Zawieszenie pneumatyczne z funkcjami Sport, Comfort, Soft,
- System obniżania lub podnoszenia tylnego zawieszenia,
- Szyberdach otwierany elektrycznie,
- Komputer pokładowy zintegrowany z zegarami pochyłu i poziomu wysokości,
- Wszystkie szyby sterowane elektrycznie (Auto),
- Szyby boczne oklejone przyciemnianą folią z atestem,
- Podgrzewane i sterowane elektrycznie lusterka boczne,
- Kierownica i dźwignia biegów obszyte skórą, regulowany poziom,
- System podgrzewania silnika,
- Podgrzewane fotele przednie,
- Centralny zamek na pilota (wbudowany w kluczyki – 2 szt.),
- Samochód zarejestrowany jest na 5 osób, ale z nieznanych mi przyczyn posiada siedzenia pasażera w bagażniku (demontowalne),
- Bagażnik dachowy widoczny na zdjęciu jest zdemontowany i nie jest przedmiotem sprzedaży.
Istotne naprawy:
- Zregenerowane wtryskiwacze (marzec 2018),
- Zregenerowany alternator (ciekawostka: samochód przejechał 600km do warsztau bez ładowania).
Plusy w dalszym użytkowaniu:
- olej do wymiany za 10 tys. km,
- pasek rozrządu do wymiany za 30 tys.
- przegląd techniczny do grudnia 2019,
- opłacone ubezpieczenie OC do sierpnia 2019 (koszt ok. 990 PLN),
- Samochód zakonserwowany w profesjonalnym warsztacie kosmetycznym.
Uwagi:
- mikro pajączek na przedniej szybie,
- felgi w stanie jak na zdjęciach,
- tapicerka siedzenia kierowcy naturalnie lekko przetarta.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym, nigdy na niczym nie oszczędzałem gdyż potrzebne mi było autu w niezawodnym stanie – dojeżdżam do klientów po 900-1.000 km i nie stać mnie na przestoje. Samochód serwisowałem w znanym bydgoskim warsztacie Auto Mag Marcin Gagacki (właściciel wielokrotnie stawał na podium Mistrzstw Polski WRC), w której poziom serwisu jest może nie najtańszy, ale zdecydowanie najlepszy ze znanych mi warsztatów.