SPRZEDAM LUB ZAMIENIĘ NA A8/S8, Lexus LS430
TOYOTA CELICA ST185
Rok produkcji: 1991
Moc seryjna: 255+ KM
Moc obecna: auto nie hamowane
Przebieg nadwozia: 132 000 mil
Silnik: 2.0 turbo, 3S-GTE rev. 3 JDM, inntercooler Air to Water (ST205)
Skrzynia: 5 biegów E154F (ST205),
Napęd: 4WD + torsen (ST205) (50/50)
Wersja: Alltrac (rynek północno-amerykański)
VIN: JT2ST88P7M13911
Przegląd do 02.08.19
Ubezpieczenie do 10.06.19
Układ hamulcowy:
*przód zaciski 4 tłoczkowe (ST205) tarcza 345mm,
*tył zaciski 2 tłoczkowe (ST205) tarcza 315mm,
*klocki Ebc Yellow Stuff (lubią piszczeć)
Body:
*Wide Body,
*maska i zderzak Carlos Sainz Edition
*ori dokładki przedniego zderzaka z st202
*tylny spojler ze stopem
*dołożone kierunki w błotniki białe
*całość podwozia zakonserwowana
*białe kierunkowskazy w zderzaku
Wyposażenie:
*skórzana tapicerka,
*audio 10 głośników,
*radio 2DIN
*elektryczny szyberdach sterowany w dwóch płaszczyznach,
*elektryczne lusterka,
Koła:
*Fox Wheels fx004 17" gold,
*opony BFgoodrich g-force
Modyfikacje:
*sprzęgło spiek,
*wydech 3" przelot z tłumikiem końcowym,
*downpipe
*zawieszenie - poliuretan,
*poliuretanowa poduszka dyfra
*auto obniżone o 40 mm (sprężyny Tein),
*MBC manual boost control - regulacja obecnie ustawione na 0,9 bara, *akumulator przeniesiony do bagażnika,
*kierownica Lexus IS200,
*zegar doładowania,
*przyciemniane wszystkie szyby o 20%
Minusy:
*Nie działa ABS
*Do wymiany są oryginalne głośniki (membrany po prawie 28 latach potargały się)
*Radio wypluwa płyty
*tylne światła przeciwmgielne nie działają
*po zamianie kierownicy na tą z Lexusa nie została podłączona poduszka i klakson (oryginalna kierownica jest w komplecie z autem)
*kilka popękanych plastików
*Nie działająca klimatyzacja
*pocąca się uszczelka pod osłoną zaworów
Video z udziałem mojej Celiny
https://youtu.be/JVCHWmA45Ss
Sprzedam moje marzenie z dzieciństwa czyli kultową rajdówkę z lat 90-tych. Samochód mam prawie od 4 lat, kupiony od innego członka CELICA CLUB POLAND. Kiedy ją kupowałem była już po swapie silnika i reszty komponentów z ST205. Przez ten czas w aucie została zrobiona pełna regeneracja zacisków, swap tylnych zacisków z ST205, nowe tarcze EBC, klocki EBC yellow, koła pomalowane na złoto, pełne obniżenie, podstawowe serwisy, detaling lakieru i wnętrza. Auto z braku chlapaczy ma tendencję do auto-piaskowania przez swój napęd więc malowane były listwy i drzwi, kupiłem robione na zamówienie chlapacze ale nie zdążyłem ich założyć (dorzucam je do auta), dodatkowo malowałem tylni zderzak, spoiler i listwę pod lampami oraz zabezpieczyłem i pomalowałem progi wraz z rantami nadkoli (posiadam zdjęcia przed malowaniem). Amortyzatory zostały wymienione (oryginalne nowe części), wymieniona została przednia szyba (stara miała brzydki odprysk). Stan silnika i turbo oceniam na dobry. Z braku czasu jest kilka rzeczy do zrobienia jak: wymiana linki otwierania maski wraz z chwytem (dorzucam oba elementy do wymiany), wymiana osłony przegubu od strony skrzyni (prawy przód), wymiana uszczelki pod osłoną zaworów (lekko się ślimaczy), dorzucam też serwo z ST185 wersji Carlos Sainz. Przed zakupem sprawdzałem samochód w CarFax, który nie wykrył żadnej historii wypadkowej tego auta. Średnio rocznie tym samochodem robię ok 3 tys km. Dlatego w ciągu całego okresu jak ją posiadam zrobiłem ledwo ponad 10k km.
Sprzedaje ponieważ czekają inne motoryzacyjne marzenia do spełnienia ;)
Auto do obejrzenia w Łopusznej woj. małopolskie
Kontakt:
669817352
ZAMIENIĘ NA Audi S8 D3, Audi A4 W12 D3, Audi S6 C6, Lexus LS430 polift