KURTKA MĘSKA TOMMY JEANS R. M
Podążasz za trendami i chcesz wyglądać efektownie? Kurtka z nowej kolekcji TOMMY JEANS to model dla Ciebie! Idealna na zimowo-wiosenną pogodę, puchowa czarna kurtka ze wstawkami w kolorach marki to totalny mush have sezonu 2022/23. Taliowany krój idealnie dopasowuje się do sylwetki. Model posiada podwyższony kołnierz oraz zapięcie na suwak. Wypełnienie z naturalnego puchu i pierza. Aplikacja logo na lewym rękawie to detal dopełniający całości modelu.
Marka: Tommy Jeans
Model: DM0DM13270
Kolor: Czarny
Rozmiar: M
Płeć: męski
Zapięcie: zamek
Kaptur: brak
Rękaw: długi
Długość: do bioder
Kieszenie: 2 zewnętrzne na zatrzaski
Powłoka zewnętrzna : 100% poliamid
Wypełnienie: 90% puch kaczy 10% pierze kacze
Podszewka: 100% poliamid
- Prosty krój taliowany
- Wysoko zapinany kołnierz
- Zapięcie na zamek błyskawiczny
- Boczne kieszenie zamykane na zatrzask
- Wykończenie z podszewką
- Gładka podszewka
- Wypełnienie naturalne
- Pikowane wzornictwo
Cena katalogowa: 899 zł
WYMIARY:
A - Długość całkowita: przód - 65 cm ; tył - 70 cm
B - Szerokość pod pachami: 57 cm
D - Szerokość na dole: 47 cm
E - Długość rękawa całkowita: 67 cm
F - Szerokość w ramionach: 48 cm
G - Długość rękawa od pachy: 54 cm
Pomiar wykonywany na płasko
Tolerancja +/- 1 do 2 cm
Uwaga!
Jak dobrać właściwy rozmiar odzieży:
- Zmierz wymiary swojej aktualnej odzieży.
- Porównaj z wymiarami powyżej.
- Kup i ciesz się z dobrze dopasowanej odzieży.
Marka Tommy Hilfiger to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek modowych na Świecie. Powstała w 1985 roku i bardzo szybko zyskała popularność oraz zaufanie klientów na całym świecie.
Oferta marki jest bardzo bogata. Kluczem we wszystkich kolekcjach Tommy’ego Hilfigera jest połączenie wygody i klasycznego wzornictwa utrzymanego w nieco luksusowej stylizacji.
Już pierwsza kolekcja firmy zasłynęła z nowoczesnych koszul, chinosów oraz ubrań w stylu preppy. I to właśnie ów styl preppy z twistem jest najbardziej rozpoznawalną cechą Tommy’ego Hilfigera.
Tommy Jeans to jedna z marek w portfolio amerykańskiego brandu Tommy Hilfiger, która powstała w odpowiedzi na potrzeby młodych millenialsów i generacji Z. Brand do 2018 roku nosił nazwę Hilfiger Denim.