- Pragniesz nadać swemu autu niepowtarzalne brzmienie?
- Wydobyć rasowy dźwięk, ale jednocześnie nie uciążliwy, nawet podczas dłuższej trasy?
- a do tego produkt ma zapewnić długoletnią trwałość?
oto SKUTECZNE rozwiązanie:
Tłumik podkreślający brzmienie JEEP Grand Cherokee WJ, WG, silnik 4.0 oraz 4.7
Wykonany w całości ze stali nierdzewnej.
Umożliwiający uzyskanie oryginalnego brzmienia i poprawienie osiągów.
Idealna propozycja dla osób oczekujących SOLIDNEGO produktu, który skutecznie pomoże wydobyć rasowe brzmienie układu wydechowego i poprawić osiągi auta.
Produkt jest odpowiedni dla następujących modeli aut
- JEEP GRAND CHEROKEE (WJ oraz WG) , 4.0 oraz 4.7 ; lata produkcji: 1999-2004
Niniejszy produkt jest dopasowany w miejsce tłumika ulokowanego przed tylnym mostem.
Produkt uniwersalny - sama puszka przeznaczona do wspawania
- W pełni przelotowa konstrukcja - nie ogranicza mocy auta
- Obfite wypełnienie materiałem dźwiękochłonnym pomaga generować pożądane brzmienie, a rdzeń owinięty siatką ze stali nierdzewnej zapewnia trwałość uzyskanego dźwięku
- Stal nierdzewna, dedykowana do zastosowań w układach wydechowych - daje pewność długoletniej trwałości
- Produkt wykonany przez amerykańską firmę MAGNAFLOW, znanego i cenionego na całym świecie producenta sportowych układów wydechowych.
Producent (firma MAGNAFLOW - USA) posiada w swojej bogatej ofercie dedykowany układ wydechowy do wyżej wymienionego auta. Ze względu jednak na wysokie ceny dedykowanych zestawów, oferujemy znacznie tańszą alternatywę w postaci samych tłumików (bez rur), przeznaczonych do wspawania.
Tłumik, który oglądasz ma identyczne wymiary, jak ten, który firma Magnaflow stosuje w swoim gotowym układzie wydechowym, więc z pewnością będzie on odpowiedni do wyżej wymienionych modeli.
Przy czym producent, gdy projektuje swój układ wydechowy czasem nieco inaczej poprowadza rurę, niż ma to miejsce w fabrycznym (oryginalnym wydechu), dlatego też w niektórych przypadkach, podczas montażu może być niezbędna drobna modyfikacja wydechu.
Średnica rur
Niniejszy tłumik jest sugerowany przez producenta do aut wymienionych powyżej. Jednak warto wziąć pod uwagę, że projektując nowy układ wydechowy, producent często dla poprawy osiągów zwiększa nieco średnicę rur, w stosunku do wydechu w pełni seryjnego.
Jeśli budujesz cały wydech od podstaw, możesz z powodzeniem zbudować go w oparciu o sugerowaną tu średnicę rury.
Jeśli natomiast pragniesz jedynie wymienić tłumik, bez wprowadzania poważniejszych modyfikacji, przed zakupem możesz zmierzyć średnicę rur pod autem. Jeśli pomiary wyjdą inaczej, niż na poniższych zdjęciach, daj nam znać. Postaramy się dobrać najlepiej pasujący tłumik, tak by montaż wymagał jak najmniejszych modyfikacji.
Być może będziemy mogli pomóc również w przypadkach, kiedy potrzebna będzie niestandardowa średnica rur, lub będą potrzebne dwie różne średnice na wlocie i wylocie.
Potrzebujesz czegoś jeszcze?
Jeśli szukasz innych elementów związanych z układem wydechowym, zachęcamy do zobaczenia naszych pozostałych produktów.
9158369