TŁOK METEOR HONDA CRF450-R 13-16 (95,97)
SPRĘŻANIE 12,5:1 SEL. C
Kod produktu: PC2435C
Charakterystyka produktu:
- Tłok kompletny Meteor
- Wymiar nominalny: 96 mm
- D - Średnica tłoka: 95,97 mm
- L - Wysokość całkowita tłoka: 35 mm
- C – Wysokość od sworznia do denka tłoka: 20,8 mm
- Sprężanie: 12,5:1
- W komplecie: sworzeń, zabezpieczenia sworznia, pierścienie
- Sworzeń: 19 x 49 x 11 mm (SP190490110ZF2I)
- Zabezpieczenia sworznia: 2 sztuki (AN0B1912SET)
- Pierścienie: 96 x 1,5 x 2,5 mm (WSMOT960002I)
- Najwyższa jakość wykonania
Zastosowanie: HONDA CRF450-R 2013-2016
METEOR od 1952 roku specjalizuje się w produkcji tłoków do silników wielu pojazdów i maszyn. By utrzymać wysoką pozycję na rynku produkty włoskiej firmy Meteor są cały czas udoskonalane, a proces ich produkcji ściśle kontrolowany.
Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metodą odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach. Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich, wytrzymałych na zużycie, o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka, płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta lub włoskiej firmy Caber.
Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania, a następnie odkuwania ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane, na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.