Tłok Meteor Piston PC1306
100% MADE IN ITALY
W skład zestawu wchodzi:
- Tłok
- Pierścienie
- Sworzeń
- Zabezpieczenia sworznia
- Oryginalne opakowanie
Oferowane Rozmiary tłoków :
- 40.00mm
- 40,20mm
- 40,40mm
- 40,60mm
- 40,80mm
- 41.00mm
- 41.20mm
- 41.40mm
- 41.60mm
- 41.80mm
- 42.00mm
Przy zakupie prosze w uwagach do sprzedającego wpisać rozmiar który został wybrany
Dokładne wymiary tłoka silnikowego (mm):
D - od 40,00 do 42.00
C - 26
H - 2
L - 54
Ød - 12
ZASTOSOWANIE:
GILERA :
- - RUNNER
- - RUNNER SP
- - RUNNER PRO
- - PURE JET
- - STALKER
PIAGGIO :
- - TYPHOON 50
- - FREE 50 - 2T
- - LIBERTY 50
- - NRG 50
- - NRG EXTREME DD DT
- - NRG MC3 DD
- - VESPA ET2
- - ZIP
- - ZIP ECO
- - ZIP II 50 CAT
- - ZIP SIP
- - ZIP DT
Meteor piston jest włoską marka z przeszło pięćdziesięcio letnią tradycją, od początku specjalizująca się w produkcji tłoków do pojazdów z silnikiem dwusuwowym.
Obecnie zgodnie z trendami na rynku skuterowym i motocyklowym produkuje również wysokiej jakości tłoki do 4 -suwów.
Jednym z najbardziej cenionych produktów Meteor są tłoki silnikowe do cylindrów nicasilowych. Fabryka Meteor proponuje również linię tłoków do zestawów sportowych: Malossi,Polini,Pinasco,Top Performances.
Tłoki Meteor do silników dwusuwowych wykonywane są metoda odlewania ze stopu aluminium o 18 % zawartości krzemu. Wysoka zawartość krzemu zapewnia znikomą rozszerzalność tłoka przy wysokich temperaturach dając gwarancję długiego i bezproblemowego działania tłoka w silniku , nawet w ciężkich warunkach. Odlewy tłoków są poddawane wygrzewaniu w wysokich temperaturach . Sześćdziesięcioletnie doświadczenie w produkcji tłoków pozwoliło na produkcję tłoków lekkich , wytrzymałych na zużycie , o małym wskaźniku tarcia. W celu zmniejszenia tarcia oraz przedłużenia żywotności tłoka płaszcz tłoka w procesie produkcji jest napylany warstwą molibdenu. Pierścienie tłokowe pochodzą od japońskiego producenta RIK, lub włoskiej firmy Caber.
Tłoki do pojazdów czterosuwowych wykonywane są metodą odlewania , a następnie odkuwania , ze stopu aluminium o 13 % zawartości krzemu. Tłoki do silników czterosuwowych są wygrzewane , na ich płaszcz napylana jest warstwa molibdenu oraz grafitu – pozwala to na zmniejszenie tarcia. W celu utwardzenia tłoki oraz sworznie tłokowe poddawane są procesowi anodyzowania. Pierścienie tłokowe w tych tłokach pochodzą z Japonii.