KURTKA DAMSKA ZIMOWA THE NORTH FACE r. M
Kiedy temperatura spada, nic nie pobije Nuptse. Oryginalna kurtka Nuptse zaprezentowana została w '92 roku jako część pionierskiego systemu wyprawowego, zaprojektowanego tak, aby umożliwić wspinaczom zdobywanie najwyższych szczytów świata. Nazwę wzięła od nepalskiego szczytu i wkrótce zdobyła uznanie wśród alpinistów.Jako pierwsza wykorzystała innowacyjną przegrodową konstrukcję, która minimalizowała przesuwanie się puchu i maksymalizowała ciepło, dzięki czemu szybko stała się prawdziwym oparciem w górach i poza nimi.
- Prosty, krótki krój
- Stójka
- Zapięcie na podszyty zamek błyskawiczny
- Boczne kieszenie z wypustką i zamkiem błyskawicznym
- Końce rękawów z regulacją szerokości na rzepy
- Tunel z troczkiem i stoperem przy rąbku
- Gładka podszewka
- Wypełnienie z puchu i pierza
- Haft z logo po obu stronach
- Pikowane wzornictwo
Marka: The North Face
Model: Nuptse Short Jacket
Kolor: granatowy, biały, brązowy
Rozmiar: M
Płeć: produkt damski
Zapięcie: zamek
Kaptur: brak
Rękaw: długi
Długość: powyżej bioder
Kieszenie: 2 zewnętrzne na zamek
Materiał: 100% Nylon
Wypełnienie: 90% Puch 10% pierze
Cena katalogowa: 1349 zł
WYMIARY:
A - Długość całkowita: przód - 49 cm ; tył - 56 cm
B - Szerokość pod pachami: 56 cm
D - Szerokość na dole: 55 cm
E - Długość rękawa całkowita: 63 cm
F - Szerokość w ramionach: 49 cm
G - Długość rękawa od pachy: 55 cm
Pomiar wykonywany na płasko
Tolerancja +/- 1 do 2 cm
Uwaga!
Jak dobrać właściwy rozmiar odzieży:
- Zmierz wymiary swojej aktualnej odzieży.
- Porównaj z wymiarami powyżej.
- Kup i ciesz się z dobrze dopasowanej odzieży.
The North Face – amerykańskie przedsiębiorstwo produkujące odzież, obuwie i sprzęt outdoorowy, założone przez Douglasa Tompkinsa i jego żonę Susie Tompkins.
Nazwa i logo firmy
The North Face dosłownie oznacza „północne zbocze”. Nazwa ta bezpośrednio odnosi się do północnych zboczy górskich – inspirację stanowiła północna ściana Eigeru, zaliczana do jednej z najtrudniejszych na świecie. Logo firmy – poprzecinana, lekko przekrzywiona ćwiartka koła – nawiązuje do granitowej skały Half Dome (Park Narodowy Yosemite), której to północno-wschodnia ściana uważana była wówczas za najtrudniejszą w USA. Według firmy kolory logo nie zostały dobrane przypadkowo. Czerwony ma oznaczać pasję i odwagę, a w połączeniu z kolorem czarnym, oznaczać wyższość, elegancję i dominację, które tworzą tę markę.
Geneza
Pomysł na założenie firmy powstał, kiedy Douglas Tompkins ze swoją żoną Susie Tompkins wędrowali po ścieżce North Beach w San Francisco w 1966 roku. Wyszli oni z założenia, że chcą mieć firmę, która wprowadzi najwyższej jakości ubiór i sprzęt outdoorowy dla tych, którzy chcą najlepiej wykorzystać aktywności outdoorowe.