Witam serdecznie. Sprzedaję profesjonalnie wykonaną grę przeglądarkową – The Hools, opartą na silniku, który sam od podstaw stworzyłem. Szata graficzna oraz fabuła gry zostały przygotowane tak aby nie odstawać od produktów największych producentów gier przeglądarkowych. Cała gra była projektowana w celach zarobkowych, posiada wiele funkcji premium, jednakże nieposiadanie ich nie przeszkadza w rozgrywce, aby nie odstraszyć graczy.
W razie pytań proszę o kontakt na email: paz.mateusz@gmail.com lub telefonicznie pod 509-512-932, chętnie na wszystkie odpowiem.
Jak wyglądają zarobki?
Gra ma 2200 zarejestrowanych graczy powyżej 15 poziomu, czyli takich którzy poświęcili rozgrywce przynajmniej około 2 godzin. Do teraz przynieśli oni dochód w wysokości 11,670 zł z przelewów, 6,452 zł z SMS Premium oraz 1,303 zł z reklam Google AdSense. Łącznie daje to 19,425 zł, więc zysk z aktywnego gracza wyniósł do tej pory 8,83 zł. Wszyscy gracze pochodzili z terytorium Polski, pochodzą z toplist i for internetowych.
Co sprzedaję?
-
wszystkie pliki gry
-
bazę danych gry
-
pliki PSD oprawy graficznej
-
fanpage na facebooku
-
domeny: thehools.com, thehools.pl
Czy gra wymaga jeszcze wkładu pracy?
Jest to gotowy produkt, a podczas testów postarałem się dopracować cały system jej działania. Grę według mnie wystarczy dobrze rozreklamować. Uważam, że dobrym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie z czasem większej ilości wersji językowych, aby zwiększyć grono jej potencjalnych odbiorców.
Jaki jest miesięczny koszt utrzymania gry?
Głównym kosztem jest serwer, jednakże nie jest to duży koszt, serwer za około 50 zł miesięcznie powinien umożliwić rozgrywkę około 500 aktywnym graczom.
Dlaczego sprzedaję grę?
Od pewnego czasu prowadzę salon fryzjerski w Krakowie, przez co nie znajduję już czasu na zajmowanie się nią. Wiem, że ktoś inny poświęcając jej odpowiednią ilość czasu będzie w stanie zdobyć wielu nowych, zadowolonych z niej graczy.
Wykonanie
Gra wymaga od użytkownika jedynie przeglądarki, nie trzeba niczego instalować, jest wykonana w języku PHP z użyciem bazy MySQL. Ilość zapytań do bazy została zredukowana do minimum, a podczas testów usunąłem znalezione błędy i jak dotąd nikt nowych nie zgłasza. Praktycznie wszystko w grze odbywa się automatycznie, po jej instalacji na serwerze nie potrzeba moderatorów, aby rozgrywka mogła cały czas trwać. Oprawa graficzna została przygotowana w programie Adobe Photoshop CS6, jest zapisana również w plikach PSD.
Na czym polega gra? - Opis najważniejszych zakładek
Kariera to zakładka do której nowo zarejestrowany gracz udaje się najpierw. Po wejściu w nią widzi listę rozdziałów z których składa się kariera. Każdy rozdział zawiera 10 zadań, gdy gracz opanuje je wszystkie przynajmniej jeden raz to otrzyma dostęp do kolejnego rozdziału, opanowując wszystkie zadania w nim otrzyma bonus. Niektóre zadania wymagają posiadania pewnych przedmiotów można je zdobyć wykonując inne zadania lub kupując je od innego gracza na rynku. Aby wykonać zadanie trzeba posiadać określoną ilość energii, która odnawia się wraz z upływem czasu, wykonując zadanie gracz otrzymuje określoną ilość pieniędzy i doświadczenia, doświadczenie jest mu potrzebne do zdobycia nowego poziomu. Wykonywanie zadań jest podstawowym sposobem na pięcie się w górę rankingu.
Zdobywając nowy poziom graczowi odnawia się cała energia, otrzymuje on także 4 punkty umiejętności, które może rozdzielić według własnego uznania pomiędzy 3 wartości.
Aby zacząć produkować sprzęt gracz musi u Pasera zakupić informacje o tym w jaki sposób to robić. Jeżeli posiada już te informacje to może zakupić ulepszenia do swojego sprzętu. Każde ma jakieś wymaganie, które musi zostać spełnione przed zakupem. Ulepszenia są przekazywane natychmiastowo. U Pasera dostępna jest również zakładka w której gracz może zakupić elementy obronne dla siebie. Posiadając informacje o produkcji danego sprzętu możemy przejść do zbrojowni, to w niej odbywa się cały proces. Rozbudowując zbrojownię można przyspieszyć czas produkcji. Jednocześnie można prowadzić 3 produkcje naraz, gracz premium może prowadzić ich 6. Od poziomu Składu sprzętu zależy jak dużo sprzętu możemy posiadać, to w nim widzimy także posiadany aktualnie sprzęt.
Pojedynek daje możliwość najszybszego zdobycia doświadczenia i pieniędzy, jednakże wiąże się z ryzykiem ich utraty w razie przegranej. Żeby zaatakować wroga trzeba mieć wyprodukowany sprzęt, który zabierzesz do pojedynku. Walkę wygrywa osoba, która posiada większą łączną moc sprzętu. Zlicza się do niej właśnie sprzęt, który zabiera gracz, oraz moc z przydzielonych do ataku i obrony – punktów umiejętności. Wygrany zabiera część doświadczenia przeciwnika z jego paska "do następnego poziomu". Jeżeli przegrany ma większą ilość pieniędzy niż obejmuje jego skarbiec, wtedy wygrany zdobywa pewną część niezabezpieczonego hajsu. Im wyższy poziom gracz posiada, tym więcej pieniędzy może zabrać przegranemu. Jeżeli energia gracza spadnie poniżej 20 punktów, trafia on pod ochronę i nie może być atakowany. Ale jeżeli wykona atak na kogoś i przegra to trafi do szpitala, gdzie będzie musiał poczekać kilka godzin na wyleczenie.
Siłownia i Fight Club są jednymi z podstawowych źródeł dochodu w grze. Zapewniają one codziennie stały przypływ gotówki. Do wyboru jest 11 elementów, w których główną różnicą jest czas gromadzenia pieniędzy, koszt ich początkowej rozbudowy i czas zwrotu inwestycji. Ważne jest żeby zbierać zarobek od razu gdy będzie już taka możliwość, ponieważ nie kumuluje się on i gdy osiągniemy poziom ustalonych zarobków element zatrzyma gromadzenie dalszych pieniędzy, wymusza to częste logowanie się graczy do gry.
Narkotyki są potrzebne głównie do odzyskiwania energii. Zażywając narkotyki rośnie ilość toksyn w organizmie gracza, jeżeli osiągnie poziom 100% - trafi on do szpitala. Toksyny z biegiem czasu spadają i na nowo, można zażywać dragi. Kolejną funkcją narkotyków jest płatność nimi za ulepszenia sprzętu u Pasera. Narkotyki można kupować na rynku, albo zainwestować w Fabryki, samemu zacząć ich produkcję, wystawiać oferty sprzedaży na rynku i zarabiać pieniądze.
Po jakimś czasie gracz dołącza do ekipy, wtedy uzyskuje on dostęp do nowych funkcji, takich jak zadania grupowe i wojny ekip, każda ekipa posiada swój własny czat,oraz forum. To wszystko sprawia, że gracze ze sobą współdziałają, rozmawiają i nawiązują między sobą więzi, które zatrzymują ich w grze na dłuższy okres czasu.
Będąc w ekipie gracz może wykonywać zadania grupowe, dają one więcej pieniędzy niż zadania z Kariery. Jednak do ich wykonania potrzebne jest kilka osób. Każde zadanie ma wymagania odnośnie poziomu graczy, którzy mogą brać w nim udział. Jeżeli gracze zbiorą potrzebną ilość osób uzyskają możliwość jego wykonania i każdy uczestnik otrzyma odpowiednią ilość pieniędzy i doświadczenia, natomiast ekipa dzięki ich wykonywaniu rozbuduje swój wspólny skład sprzętu, który potrzebny jest jej aby wygrać wojnę ekip.
Szef, albo osoba upoważniona może wyzwać inną ekipę do walki poprzez jego profil. Ekipa, która odrzuci lub wycofa wyzwanie traci jeden punkt, jeżeli wyzwanie zostanie podjęte to, wygrany otrzyma 3 punkty, a przegrany dostanie 1 punkt do rankingu. Podczas przygotowań do wojny członkowie ekip mają czas na dodawanie sprzętu, który wezmą na udział w wojnie do składu wspólnego dla całej ekipy, skład ten powiększany jest poprzez wykonywanie zadań grupowych. Cała wojna składa się z 12 mniejszych walk z poszczególnym sprzętem. Ekipa, której sprzęt w większości walk mają większą moc od przeciwnika - wygrywa. Po wojnie wygrana ekipa otrzymuje 3 punkty rozwoju, a przegrana dostaje 1 punkt. Ekipy mogą wymienić je na rozbudowę umiejętności jego członków w siedzibie lub zwiększyć moc swojego sprzętu.
W grze dla pojedynczego gracza do zdobycia jest 29 osiągnięć, każde z nich posiada 4 poziomy, których zdobycie daje mu punkty do rankingu. Dostępne są także osiągnięcia ekip, tych natomiast jest w grze 10, również mają 4 poziomy. Wszystkie zdobyte osiągnięcia są widoczne na profilu gracza, czy sojuszu, przez co chętniej dąży się do ich zdobycia.
Gra oferuje kilka przydatnych funkcji Premium ułatwiających rozgrywkę. Można zwiększyć dochód swoich inwestycji, czy produkcję narkotyków. Gdy gracz chce się zrewanżować za przegraną walkę – może natychmiastowo zakończyć produkcję sprzętu w zbrojowni. Ceny większości usług Premium przy najdroższym sposobie zakupu ustaliłem na tylko 3 zł miesięcznie. Jeżeli gracz wysyła bardziej opłacalny SMS albo przelew i w dodatku wykupuje usługę na dłużej, jej miesięczny koszt jest niższy, mimo to gra osiąga dobry zysk na graczu, możliwe, że dobrym rozwiązaniem byłoby podniesienie tych cen.
Zapraszam do przetestowania gry: www.thehools.com
W razie pytań proszę o kontakt na email: paz.mateusz@gmail.com lub telefonicznie pod 509-512-932, chętnie na wszystkie odpowiem.