The Business 2.0 Upper Intermediate B2 SB
John Allison, Jeremy
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 160
- Rozmiar: 20.5x29.5cm
- ISBN: 9780230437975
- Rok wydania: 2014
- Wydawnictwo: Macmillan
- Stan: dobry
Building the next business generation. Based on user feedback, research into business English studies and the evolving needs of employers, The Business 2.0 builds on the success of the first edition and offers students the confidence, language and skills they need to succeed in the competitive international business [...] good things come in smaller packages? Absolutely they do. The Business 2.0 is a compact course that offers the same breadth of material as a course with hundreds of components. It's also the course you can make your own - the modular structure allows teachers to organise the content as best suits their business English class [...] Features:Flexible approach - Dip in and out of modules, cover the basics, focus on writing or build a quick and communicative courseTransparent business links - Each module is clearly linked to a specific area of busines, eg, Sales and Marketing, Finance etcFocus on interpersonal skills - The best professionals are those with great emotional intelligence. Special speaking tasks focus on this delicate but vital '5th skill'The Business eWorkbook - An integral part of the course on your own PC or laptop with extra language practice, audio and video you can download to a tablet or phone for on-the-go learning
Stan książki
Poniżej opis stanu książki ↓
DOBRY
Standardowe ślady używania mogące obejmować przede wszystkim:
- zagięcie nielicznych stron książki,
- delikatne zabrudzenia krawędzi kartek,
- niewielkie uszkodzenia okładki,
- pojedyncze zabrudzenia stron,
- żółknięcie krawędzi papieru.
W niektórych przypadkach książki opisane jako stan "dobry" mogą zawierać dedykację lub pieczątkę na pierwszej stronie, o ile nie noszą innych śladów użytkowania. Żadna z wyżej wymienionych wad o charakterze wizualnym lub mechanicznym nie wpływa na kompletną zawartość książki oraz możliwość odczytania jej pełnego tekstu.