Delo 400 RDS SAE 10W-40
Wysokiej jakości częściowo syntetyczny olej silnikowy do mocno obciążonych silników
Delo 400 RDS SAE 10W-40 to wysokiej jakości częściowo syntetyczny olej silnikowy, opracowany z myślą o spełnieniu bieżących wymagań ACEA oraz najwyższych specyfikacji OEM dla silników wysokoprężnych Euro IV, V oraz niektórych silników Euro VI.
Zastosowania
- Przeznaczony do zastosowań w transporcie drogowym, w silnikach wysokoprężnych wolnossących i z turbodoładowaniem. Zapewnia wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju w pojazdach zasilanych paliwami o niskiej zawartości siarki*
- Opracowany do użytku w pojazdach ciężarowych i autobusach wyposażonych w silniki gazowe
- Zapewnia doskonałą ochronę układów z filtrami cząstek stałych (DPF), recyrkulacji spalin (EGR) oraz układów selektywnej redukcji katalitycznej (SCR)
*Zalecenia mogą się różnić pomiędzy producentami silników, w razie wątpliwości należy odnieść się do instrukcji użytkownika i/lub skorzystać z porady dealera.
Zatwierdzenia
- Cummins: CES 20076
- Deutz: DQC IV-18 LA*
- Mack: EO-N
- Mercedes Benz: MB Approval 228.51**
- MTU: Oil Category 3.1 (approval request submitted)
- Renault Trucks: RLD-2
- Volvo: VDS-3
* Produkty zgodne z DQC IV-18 LA są również dopuszczone do użytkowania w silnikach typu TTCD.
** Aprobata MB 226.9 jest przestarzała. Silników gazowych dotyczy obecnie Aprobata MB 228.51.
Zgodność ze standardami
- ACEA: E6, E7, E9
- API: CI-4, CH-4
- JASO: DH-2
- Cummins: CES 20077
- DAF: Extended Drain (Euro 0 to VI)
- Mack: EO-M Plus, EO-M
- MAN: M3477, M3271-1 °
- Renault: RXD, RLD, RGD
° Approvals obtained can be no longer extended since obsolete by MAN
Odpowiedni do użycia w zastosowaniach wymagających:
- Renault Trucks RD-2, RD
- Volvo VDS-2, VDS
Może być stosowany w traktorach i innych maszynach rolniczych następujących producentów, wymagających oleju silnikowego o powyższych specyfikacjach:
• Case New-Holland
• CLAAS
• Fendt
• Massey–Ferguson
• Mc Cormick
• SAME
• Valtra
Korzyści dla klienta
- Maksymalnie wydłuża okres sprawności — zapewnia wydłużone przebiegi dzięki zaawansowanej ochronie silnika i układu emisji spalin
- Ogranicza emisję spalin — dzięki niskopopiołowej (low SAPS) technologii opracowanej w celu ochrony katalizatora i filtrów cząstek stałych
- Zapewnia czystość — doskonała stabilność oleju przyczynia się do zwiększenia czystości tłoków, ochrony przed zużyciem oraz sadzą
- Obniża koszty działalności — uniwersalny olej Delo 400 RDS SAE 10W-40 przyczynia się do obniżenia wydatków, dzięki optymalizacji zapasów magazynowych
- Odpowiedni do szerokiej gamy pojazdów — zgodność z normami Euro VI do I, odpowiedni do zastosowań w silnikach wysokoprężnych oraz z napędem gazowym