TEXA AXONE Nemo
+ Najnowszy TXT MULTIHUB !
wersja NAJMOCNIEJSZA dystrybutorska
tester używany w celach prezentacyjnych
Mega promocja 3 środowiska diagnostyczne
-pojazdy rolnicze
-pojazdy budowlane
w mega cenie !!
W skald środowiska truck wchodzą : samochody ciężarowe , samochody dostawcze, przyczepy , naczepy , autobusy
w skład środowiska OHW wchodzą maszyny rolnicze oraz maszyny budowlane
w skład kompletu wchodzi TXT MULTIHUB do komunikacji z AXONE NEMO za pomocą BT
wersja dystrybutorska
najnowsze wersje oprogramowania
TRUCK 50 idc5
OHW AGRI- 21- idc5
OHW MASZYNY BUDOWLANE 21 - idc5
TYLKO JEDNA WERSJA W TAKIEJ CENIE !
Oprogramowanie:
TEXA IDC5 PLUS, która jest kolejnym krokiem na drodze do profesjonalnego wsparcia mechaników w ich codziennej pracy. Poprzez ulepszenie kodu źródłowego oprogramowania osiągnięto wyjątkową prędkość komunikacji z diagnostyką, zapewniając niespotykaną dotąd szybkość pracy w warsztacie. Nowe oprogramowanie będzie wdrażane stopniowo we wszystkich środowiskach diagnostycznych TEXA,
Projekt oprawy graficznej IDC5 został udoskonalony tak, aby posiadał bieżące rozwiązania konsumenckie, dzięki czemu wszystkie ścieżki dostępu dla operacji związanych z konserwacją i naprawą, stają się łatwiejsze i jeszcze bardziej intuicyjne. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Unowocześnione zostało także menu startowe i obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.
Na zainteresowanie zasługuje również nowa funkcja „Interaktywne Schematy Elektryczne„* służąca do przeglądania schematów z wykorzystaniem animacji podzespołów i generująca interaktywną mapę przebiegu sygnałów wchodzących i wychodzących z jednostek sterujących. Wykorzystywana jest również do wizualizacji i zarządzania parametrami pojazdu, dostępnymi również w postaci wykresów graficznych i filtrowanych poprzez wyszukiwanie tekstowe lub wybieranie tylko tych, którymi jesteśmy rzeczywiście zainteresowani.
TEXA AXONE Nemo
pierwsze inteligentne urządzenie diagnostyczne na świecie
Zaprojektowane do jeszcze sprawniejszej diagnostyki
Przy tworzeniu AXONE Nemo konstruktorzy TEXA wykorzystali wieloletnie doświadczenie, zdobyte jako zaufany partner tysięcy warsztatów na całym świecie. Bazując na opiniach mechaników i odpowiadając na ich potrzeby, zaprojektowaliśmy urządzenie, które daje możliwość podążania za rozwojem diagnostyki w najbliższych latach.
Wynikiem pracy inżynierów z TEXA jest powstanie pierwszego “INTELIGENTNEGO” urządzenia diagnostycznego, które dzięki wymiennym modułom staje się niezwykle elastyczną platformą której możliwości mogą zostać poszerzone kiedy tylko pojawi się taka potrzeba.
Przedmiotem sprzedaży jest TEXA AXONE NEMO z oprogramowaniem IDC5, TRUCK , , OHW
Wodoodporny, zdolny do unoszenia* się na powierzchni wody, zgodny ze standardami wojskowymi
Wykonany jest zgodnie ze standardami wojskowymi, aby wytrzymać silne uderzenia, oraz sprostać ekstremalnym warunkom pracy.
*Wodoodporność oraz zdolność unoszenia się na powierzchni wody są opcjami dostępnymi tylko w wersji specjalnej “AXONE Nemo Waterproof”.
Specjalne normy produkcyjne
AXONE Nemo produkowany jest na ultra-nowoczesnych, w pełni zautomatyzowanych liniach montażowych, gdzie stosowane są rygorystyczne kontrole jakości, zapewniające całkowitą identyfikowalność produktu. TEXA jest jedną z niewielu firm w branży diagnostyki posiadającą certyfikat ISO TS 16949, wymagany przez dostawców OEM dla przemysłu motoryzacyjnego.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Intel® Quad Core N3160
HD 250 GB , RAM 8 GB
Ultra-szerokokątny 12 calowy wyświetlacz
Rozdzielczość 2160x1440
Czujnik natężenia oświetlenia
Wbudowane czujniki: żyroskop, wysokościomierz, barometr, akcelerometr, kompas.
Antena GPS ,Dwupasmowa antena, Wi-Fi/BT
Kamera 5 megapikseli ,Głośnik ,Mikrofon
Urządzenie, posiada cechy takie jak: obecność zintegrowanego wyświetlacza, konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN FD, DoIP, Pass-Thru. Ponadto jest jedynym narzędziem diagnostycznym zdolnym do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.
Zintegrowany wyświetlacz i wzmocniona obudowa
Jego kolejną cechą jest wytrzymałość. Wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi umożliwia zapewnienie certyfikowanego poziomu ochrony IP53 (odporność na kurz i zachlapania wodą). Jest zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.
Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotkamy w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję. Urządzenie komunikuje się z wyświetlaczem poprzez: moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN, CAN FD i DoIP, kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400), moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki, gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru.