POLSKI próbka szczelności uszczelki głowicy CO2 5 TESTÓW
+ patefon STOŻKOWY + tuleja REAKCYJNA +
- KOMPLETNY ZESTAW
- 10ml płynu = 5testów
- adapter 25mm - 55 mm (adapter stożkowy pasuje do większości pojazdów )
- rurka reakcyjna kompatybilna z adapterem
SZYBKI dobry próbka SZCZELNOŚCI GŁOWICY - deklaracja SPOKOJU !
CECHY PRODUKTU :
- Efektywna ocena - zaoszczędź czas i uniknij kosztów związanych z profesjonalnymi badaniami, potwierdzając lub eliminując usterki samodzielnie
- Uniwersalne dopasowanie adaptera - patefon stożkowy o uniwersalnej średnicy 25-55 mm, jest zaadaptowany do badania większości modeli, od samochodów osobowych po ciężarówki, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle
- Łatwość użytkowania - prostota obsługi chociażby dla osób bez wcześniejszego doświadczenia, zapewniająca bezpieczne i szybkie testowanie szczelności głowicy
- Niezawodność w każdych warunkach -materiał adaptera zapewnia dzielność na wysokie temperatury, co pozwala uzyskac pełną szczelność chociażby w czasie intensywnego użytkowania zestawu
- PROSTY wyraźny WYNIK - po kilku minutach wiesz jakie kroki podjąć
- Gwarancja jakości - rezultat wyprodukowany w Polsce, co zapewnia solidność i wysoką jakość, na której wolno polegać
GOTOWY DO UŻYCIA BEZ ZBĘDNYCH CZYNNOŚCI !
- Kompletny zestaw zawiera wszystko, co niezbędne do przeprowadzenia 25 testów, eliminując dodatkowe koszty
- Proste, Skuteczne i Oszczędne Narzędzie: jeśli..., to... szukasz narzędzia, które jest jednoczasowo proste w użyciu, skuteczne i oszczędne, umożliwiające szybkie i łatwe wykrycie uszkodzeń uszczelki pod głowicą w silniku, to krajowy próbka jest akurat dla Ciebie!
- Produkt krajowy - LERTZ TECH control TEST: został wyprodukowany w Polsce i wyróżnia się imponującą skutecznością na poziomie 99,9%.
JAK TO DZIAŁA?
Tester jest stosowany w celu identyfikacji uszkodzeń uszczelki głowicy i głowicy w silnikach spalinowych (benzyna PB, silnik diesla NO, LPG) chłodzonych płynem. Gdy podkładka pod głowicą lub sama głowica ulegają uszkodzeniu, porcja gazów spalinowych, zawierających m.in. CO2, przedostaje się do układu chłodzenia. norma działalność tego przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia, ciecz regresywny wchodzi w interakcję z CO2, zmieniając swoją barwę na początku na zielony, a po ilku minutach na żółty.
Zestaw zawiera 50 ml płynu reakcyjnego, wystarczającego na 25 testów, a dodatkowo rurkę pomiarową PCV, patefon stożkowy i instrukcję obsługi.
- Warto podkreślić, że patefon został wykonany z specjalnej mieszanki gumy odpornościowej na wysokie temperatury, co gwarantuje szczelne dopasowanie do wlewu i rurki testera, zapewniając szczelność w czasie testu.
- Dzięki naszemu testerowi masz ewentualność samodzielnego potwierdzenia lub wyeliminowania usterki, co przekłada się na oszczędzanie czasu i pieniędzy. Nie musisz obecnie opłacać chociażby 50 złotych za jakiś podobny ankieta u mechanika. Nasze aparat jest łatwe i bezpieczne w użyciu, a jej efektywność wynosi aż 99,9%!
Instrukcja wykonania testu:
- Napełnić rurkę pomiarową płynem reakcyjnym do poziomu pomiędzy komorami (ok.2ml).
- Podłączyć próbka do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
- Uruchomić silnik, wwieść na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
- Pozostawić motor na nieznacznie podwyższonych obrotach przeze mniej więcej 1 do 2 minut i baczyć postawa płynu reakcyjnego
- Zmiana koloru płynu reakcyjnego na kanarkowy lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub awaria samej głowicy.
- Po zakończonych testach stopniowo rozebrać przyrząd.
WYNIKI POMIARU :
A. Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
B. Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
C. Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie.
Wymiary adaptera:
Średnica stożka: 55-25mm
Wysokość: 50mm
Materiał, z którego wykonany jest patefon zapewnia uzyskanie maksymalnej szczelności w czasie pomiaru, a stożkowy charakter adaptera pozwala na wykonanie testu w prawie że wszystkich modelach pojazdów.
Zawartość zestawu:
- specjalną rurkę wykonaną z PVC
- płyn regresywny 10 ml (wystarczy na ok. 25 testów)
- uniwersalny adapter: 25mm - 55mm
- instrukcja obsługi na etykiecie produktu
Informacje dotyczące bezpieczeństwa użytkowania :
- W trakcie przeprowadzania testu ocalić szczególną ostrożność obok odkręcaniu korka płynu chłodniczego na ciepłym silniku i w czasie samego testu - groźba poparzenia!
- Podczas testu nie przyjmować do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - plon testu będzie błędny.
- Chronić z przodu dziećmi, precyzyjnie umyj ręce po wykonaniu testu!
Wyprodukowano w Polsce.