Tester diagnostyczny SUN PDL 5500 - NOWY
PRODUKT EUROPEJSKI - CE !!!
Tester diagnostyczny firmy SUN typ: PDL 5500
NOWY MODEL - SUPER CENA !!! (egzemplarz nieużywany, był eksponowany jedynie na targach (w gablocie)
PRZED ZAKUPEM MOŻLIWA JEST NIEZOBOWIĄZUJĄCA PREZENTACJA URZĄDZENIA NA MIEJSCU U KLIENTA
Najnowszy model testera diagnostycznego firmy SUN PDL5500 łączy w sobie łatwość użytkowania i zaawansowane możliwości diagnostyczne. PDL5500 ma większą funkcjonalność, zaawansowane możliwości diagnostyczne, wydajniejszy system operacyjny oraz większy, kolorowy wyświetlacz dotykowy.
PDL5500 to wysoka jakość, trwałe wykonanie oraz odporność na pracę w trudnych warunkach warsztatowych, przeznaczony do specjalistycznych prac diagnostycznych, wyposażony w tester komponentów, oscyloskop dwukanałowy oraz multimetr.
SZKOLENIE W ZAKRESIE OBSŁUGI W CENIE
Cechy:
- Szybki start w 5 sekund – szybki i stabilny system operacyjny
- 30 sekund do odczytu kodów i danych – żadnego zbędnego czekania
- Inteligentne ładowanie – bateria jest ładowana bezpośrednio z pojazdu, tester zawsze gotowy do pracy
- Tester komponentów – prowadzi krok po kroku przez diagnozowanie przyczyny usterki
- Automatyczna konfiguracja – wskazuje co testować, jak i jaki wynik powinieneś uzyskać
- Wbudowany samouczek – dokładny opis i przegląd komponentów i układów oraz zasad ich testowania
- Poprzednie pojazdy – szybki wybór pojazdu wcześniej diagnozowanego, bez potrzeby ponownej identyfikacji
- Szybka kontrola – specjalna funkcja pozwalająca na szybka wstępna diagnozę
- 2-kanałowy oscyloskop – do testowania sygnałów o wysokiej częstotliwości
- Zintegrowany tester diagnostyczny z testerem komponentów i oscyloskopem
- Jeden adapter bezkluczowy do pojazdów zgodnych z systemem EOBD, testowanie bez konieczności wymiany adaptera
- Nawigacja za pomocą 8” wyświetlacza dotykowego lub za pomocą klasycznych przycisków nawigacyjnych
- Duża pojemność karty microSD do przechowywania danych diagnostycznych, danych wykonanych testów i pomiarów
- Możliwość podłączenia do PC za pomocą portu USB, odczytywanie drukowanie, wysyłanie i przechowywanie danych diagnostycznych za pomocą aplikacji ShopStream Connect
- Zwarta konstrukcja, wymiary 285x50x150 mm, niewielka waga 1,2 kg
- Diagnostyka producencka dla większości marek europejskich, azjatyckich oraz amerykańskich, pełna diagnostyka EOBD
- Obsługa wielu różnych systemów, łącznie z systemami monitorowania ciśnienia TPMS, aktywnego zawieszenia, asystenta parkowania, napędem hybrydowych itp.
- Obsługa kodów usterek specyfi cznych dla danego producenta, dane bieżące, testy funkcjonalne, adaptacje, programowanie, kodowanie, reset serwisu
- Multimetr, 2 kanałowy oscyloskop o częstotliwości 6MHz, szerokość pasma 3MHz, automatyczna konfi guracja, automatyczne wyzwalanie, wykrywanie wartości szczytowych, aktywacja kursorów, wykrywanie odchyłek sygnalowych
- Podgląd danych bieżących w postaci grafi cznej
- 2-kanałowy, cyfrowy multimetr
- 2-kanałowy oscyloskop wysokiej częstotliwości
- Tester komponentów z przewodnikiem – zawiera testy krok po kroku, automatyczna konfi gurację, informacja o podłączeniu i spodziewane wartości
- Wysokowydajna bateria litowo-jonowa ładowana z gniazda diagnostycznego pojazdu
- System operacyjny SMX, specjalnie dedykowany do obsługi oprogramowania diagnostycznego
- Super szybki start – gotowy do pracy w 5 sekund
Funkcje:
- Resetowanie serwisu SIR (Service Interval Reset)
- Odczyt kodów usterek wraz z opisem
- Kasowanie kodów
- Odczyt danych bieżących PID wraz z opisem
- Graficznie i numerycznie
- Grupowanie danych
- Tworzenie listy użytkownika
- Zatrzymywanie danych na ekranie
- Procedury kalibracji, programowania, konfiguracji, adaptacji, aktywacje elementów wykonawczych, procedury serwisowe (wymiana klocków hamulcowych, filtrów DPF, FAP itp.).
- Diagnostyczny tester komponentów
- Pozwalana wykonanie diagnostyki równoległej dzięki wbudowanemu oscyloskopowi dwukanałowemu i graficznemu multimetrowi.
- Ponad 12 000 testów przypisanych do konkretnych modeli samochodów
- Testowane komponenty (m.in.): układ zapłonowy, wtryskiwacze, pompa paliwa, EVAP, EGR, przepływomierze, sondy lambda, czujniki położenia wałka rozrządu, wału korbowego, temperatury silnika, temperatury powietrza dolotowego, ciśnienia powietrza, ciśnienia w układzie doładowania, prędkości, przyspieszenia, położenia przepustnicy itp.
- Wybierając rodzaj testu otrzymujesz:
- Informację o testowanym komponencie, jego lokalizacji, sposobie podłączenia i testowania oraz oczekiwanych wynikach
- Instrukcja krok po kroku pozwoli na właściwy pomiar i automatyczną konfigurację urządzenia
- Możesz porównać otrzymany wynik przebiegu sygnału z oczekiwanymi sygnałami. Urządzenia posiada ponad 5000 wzorcowych próbek sygnałów
- Możesz określić czy komponent jest rzeczywiście uszkodzony zanim go wymienisz
- Zdefiniowane testy zaawansowane dla pomiarów dwukanałowych
- Moduł szkoleniowy
- Samouczek
- OPROGRAMOWANIE:
- Diagnostyka EOBD 67 producentów
- Diagnostyka 31 producentów Europa +Azja (język polski):
- ALFA, AUDI, BMW, CITROEN, DACIA, FIAT, FORD, HONDA, HYUNDAI, JAGUAR, KIA, LANCIA, LAND ROVER, MAZDA, MERCEDES BENZ, MG / ROVER, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL-VAUXHALL, PEUGEOT, RANGE ROVER, RENAULT, SEAT, SKODA, SMART, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO
- Diagnostyka pojazdów z rynku USA (język angielski):
- AUDI, BMW, BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, DODGE, FORD, GMC, JEEP, HUMMER, LINCOLN, MERCURY, MINI, OLDSMOBILE, PLYMOUTH, PONTIAC, PORSCHE, RAM, SATURN, SPARTAN, MOTORHOME, WORKHORSE, VOLKSWAGEN.
- Silnik, ATM, ABS, SRS, EPS, AC, AirBags, zawieszenie, panel wskaźników, systemy komfortu, moduł nadwozia, moduł centralny i innne.
- Procedury diagnostyczne, adaptacje, kalibracje, konfiguracje, kodowania, m.in.:
- kodowanie wtryskiwaczy AFL, Toyota, Opel, Renault, Ford, PSA, BMW, Nissan
- rekonfiguracja pompy wtryskowej Ford
- diagnostyka systemów UCH Renault, BSI PSA, CIM Opel
- długie kodowanie VW
- pełna diagnostyka grupy VW w trybie eksperckim
- programowanie kluczyków i wiele innych możliwości
- Grafika parametrów bieżących
- 4 parametry na jednym ekranie
- brak konieczności deklarowania parametrów do podglądu grafiki – wszystkie parametry są widoczne w trybie graficznym (przewijanie ekranu)
- do diagnostyki usterek chwilowych przy braku kodów błędów i sprawdzanie charakterystyk komponentów (patrz poniżej)
- funkcja automatycznego wyzwalania zapisu (funkcja próby drogowej)
- skalowanie
- zoom