PRODUKT EUROPEJSKI - CE !!!
CENA NETTO: 12 110 zł.
FAKTURA VAT 23%
GWARANCJA 24 MIESIĘCY.
Tester diagnostyczny firmy SUN
typ: PDL 5500
NOWY MODEL - SUPER CENA!!!
SZKOLENIE GRATIS!!!
Najnowszy model testera diagnostycznego firmy SUN PDL5500 łączy w sobie łatwość użytkowania i zaawansowane możliwości diagnostyczne. PDL5500 ma większą funkcjonalność, zaawansowane możliwości diagnostyczne, wydajniejszy system operacyjny oraz większy, kolorowy wyświetlacz dotykowy.
PDL5500 to wysoka jakość, trwałe wykonanie oraz odporność na pracę w trudnych warunkach warsztatowych, przeznaczony do specjalistycznych prac diagnostycznych, wyposażony w tester komponentów, oscyloskop dwukanałowy oraz multimetr.
Cechy:
Szybki start w 5 sekund – szybki i stabilny system operacyjny
30 sekund do odczytu kodów i danych – żadnego zbędnego czekania
Inteligentne ładowanie – bateria jest ładowana bezpośrednio z pojazdu, tester zawsze gotowy do pracy
Tester komponentów – prowadzi krok po kroku przez diagnozowanie przyczyny usterki
Automatyczna konfiguracja – wskazuje co testować, jak i jaki wynik powinieneś uzyskać
Wbudowany samouczek – dokładny opis i przegląd komponentów i układów oraz zasad ich testowania
Poprzednie pojazdy – szybki wybór pojazdu wcześniej diagnozowanego, bez potrzeby ponownej identyfikacji
Szybka kontrola – specjalna funkcja pozwalająca na szybka wstępna diagnozę
2-kanałowy oscyloskop – do testowania sygnałów o wysokiej częstotliwości
Zintegrowany tester diagnostyczny z testerem komponentów i oscyloskopem
Jeden adapter bezkluczowy do pojazdów zgodnych z systemem EOBD, testowanie bez konieczności wymiany adaptera
Nawigacja za pomocą 8” wyświetlacza dotykowego lub za pomocą klasycznych przycisków nawigacyjnych
Duża pojemność karty microSD do przechowywania danych diagnostycznych, danych wykonanych testów i pomiarów
Możliwość podłączenia do PC za pomocą portu USB, odczytywanie drukowanie, wysyłanie i przechowywanie danych diagnostycznych za pomocą aplikacji ShopStream Connect
Zwarta konstrukcja, wymiary 285x50x150 mm, niewielka waga 1,2 kg
Diagnostyka producencka dla większości marek europejskich, azjatyckich oraz amerykańskich, pełna diagnostyka EOBD
Obsługa wielu różnych systemów, łącznie z systemami monitorowania ciśnienia TPMS, aktywnego zawieszenia, asystenta parkowania, napędem hybrydowych itp.
Obsługa kodów usterek specyfi cznych dla danego producenta, dane bieżące, testy funkcjonalne, adaptacje, programowanie, kodowanie, reset serwisu
Multimetr, 2 kanałowy oscyloskop o częstotliwości 6MHz, szerokość pasma 3MHz, automatyczna konfi guracja, automatyczne wyzwalanie, wykrywanie wartości szczytowych, aktywacja kursorów, wykrywanie odchyłek sygnalowych
Podgląd danych bieżących w postaci grafi cznej
2-kanałowy, cyfrowy multimetr
2-kanałowy oscyloskop wysokiej częstotliwości
Tester komponentów z przewodnikiem – zawiera testy krok po kroku, automatyczna konfi gurację, informacja o podłączeniu i spodziewane wartości
Wysokowydajna bateria litowo-jonowa ładowana z gniazda diagnostycznego pojazdu
System operacyjny SMX, specjalnie dedykowany do obsługi oprogramowania diagnostycznego
Super szybki start – gotowy do pracy w 5 sekund
Funkcje:
Resetowanie serwisu SIR (Service Interval Reset)
Odczyt kodów usterek wraz z opisem
Kasowanie kodów
Odczyt danych bieżących PID wraz z opisem
Graficznie i numerycznie
Grupowanie danych
Tworzenie listy użytkownika
Zatrzymywanie danych na ekranie
Procedury kalibracji, programowania, konfiguracji, adaptacji, aktywacje elementów wykonawczych, procedury serwisowe (wymiana klocków hamulcowych, filtrów DPF, FAP itp.).
Diagnostyczny tester komponentów
Pozwalana wykonanie diagnostyki równoległej dzięki wbudowanemu oscyloskopowi dwukanałowemu i graficznemu multimetrowi.
Ponad 12 000 testów przypisanych do konkretnych modeli samochodów
Testowane komponenty (m.in.): układ zapłonowy, wtryskiwacze, pompa paliwa, EVAP, EGR, przepływomierze, sondy lambda, czujniki położenia wałka rozrządu, wału korbowego, temperatury silnika, temperatury powietrza dolotowego, ciśnienia powietrza, ciśnienia w układzie doładowania, prędkości, przyspieszenia, położenia przepustnicy itp.
Wybierając rodzaj testu otrzymujesz:
Informację o testowanym komponencie, jego lokalizacji, sposobie podłączenia i testowania oraz oczekiwanych wynikach
Instrukcja krok po kroku pozwoli na właściwy pomiar i automatyczną konfigurację urządzenia
Możesz porównać otrzymany wynik przebiegu sygnału z oczekiwanymi sygnałami. Urządzenia posiada ponad 5000 wzorcowych próbek sygnałów
Możesz określić czy komponent jest rzeczywiście uszkodzony zanim go wymienisz
Zdefiniowane testy zaawansowane dla pomiarów dwukanałowych
Moduł szkoleniowy
Samouczek
OPROGRAMOWANIE:
Diagnostyka EOBD 67 producentów
Diagnostyka 31 producentów Europa +Azja (język polski):
ALFA, AUDI, BMW, CITROEN, DACIA, FIAT, FORD, HONDA, HYUNDAI, JAGUAR, KIA, LANCIA, LAND ROVER, MAZDA, MERCEDES BENZ, MG / ROVER, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL-VAUXHALL, PEUGEOT, RANGE ROVER, RENAULT, SEAT, SKODA, SMART, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO
Diagnostyka pojazdów z rynku USA (język angielski):
AUDI, BMW, BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, DODGE, FORD, GMC, JEEP, HUMMER, LINCOLN, MERCURY, MINI, OLDSMOBILE, PLYMOUTH, PONTIAC, PORSCHE, RAM, SATURN, SPARTAN, MOTORHOME, WORKHORSE, VOLKSWAGEN.
Silnik, ATM, ABS, SRS, EPS, AC, AirBags, zawieszenie, panel wskaźników, systemy komfortu, moduł nadwozia, moduł centralny i innne.
Procedury diagnostyczne, adaptacje, kalibracje, konfiguracje, kodowania, m.in.:
kodowanie wtryskiwaczy AFL, Toyota, Opel, Renault, Ford, PSA, BMW, Nissan
rekonfiguracja pompy wtryskowej Ford
diagnostyka systemów UCH Renault, BSI PSA, CIM Opel
długie kodowanie VW
pełna diagnostyka grupy VW w trybie eksperckim
programowanie kluczyków
i wiele innych możliwości
Grafika parametrów bieżących
4 parametry na jednym ekranie
brak konieczności deklarowania parametrów do podglądu grafiki – wszystkie parametry są widoczne w trybie graficznym (przewijanie ekranu)
do diagnostyki usterek chwilowych przy braku kodów błędów i sprawdzanie charakterystyk komponentów (patrz poniżej)
funkcja automatycznego wyzwalania zapisu (funkcja próby drogowej)
skalowanie
zoom