Totalna nowość na rynku Testerów Akumulatorów i Interfejsów OBD2! KONNWEI KW870 2w1 Tester Baterii Akumulatorów 6V i 12V oraz Tester Diagnostyczny OBD2 / eOBD w jednym. Pełna Funkcjonalność Testera Akumulatorów: Tester kompatybilny jest z akumulatorami: Kwasowe/Ołowiowe (regularne/zwykłe akumulatory) AGM płaski/płytowy AGM spiralny Żelowe EFB Testowanie akumulatorów: 6V i 12V. Zakres pomiarowy: 2-220AH Tester baterii KONNWEI KW870 umożliwia dokonanie pomiaru: napięcia i % naładowania baterii / test baterii prąd rozruchu / test rozruchu działanie alternatora / test ładowania rezystencja/oporność wewnętrzną akumulatora testowanie układu rozruchowego pojazdu: czas rozruchu, napięcie i stan test układu ładowania pojazdu: napięcie obciążenia, napięcie nieobciążonego testowanie akumulator w pojeździe i poza nim (wybór w menu) napięcie wejściowe: 6V~16V Standardy zasilania CCA 100-2000 JIS 26A17--245H52 DIN 100-1400 IEC 100-1400 EN 100-2000 SAE 100-2000 BCI 100-2000 MCA 100-2000 CA 100-2000 Nie potrzeba dodatkowych baterii i akumulatorów do zasilenia urządzenia, ponieważ czerpie ono zasilanie klamrami bezpośrednio z testowanego akumulatora samochodowego. Wyniki pomiaru stanu akumulatora w %: SOC - stan naładowania akumulatora SOH - stopień zużycia akumulatora Dostępne 9 języków: POLSKI, angielski, hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski, portugalski, holenderski. To urządzenie dzięki zaawansowanej elektronice posiada możliwości porównywalne do drogich profesjonalnych testerów warsztatowych, a nawet lepsze. Urządzenie działa zaraz po podłączeniu do badanego źródła zasilania. Wykrywa złe akumulatory. Ochrona przed złym podłączeniem biegunów. Złe podłączenie nie spowoduje popsucia testera/akumulatora/samochodu. Bezpośredni test akumulatora ze spadkami ładowania. Nie ma potrzeby pełnego naładowania akumulatora przed testowaniem. Test akumulatora jest głównie ukierunkowany na analizę żywotności przy przeliczeniu jego aktualnej pojemności oraz stopnia zużycia. Dzięki niemu ocenisz, czy akumulator należy już wymienić. Dzięki testowi ocenisz, czy akumulator zasila samochód odpowiednim prądem przy rozruchu i pracy silnika. Test ładowania umożliwia analizę systemu ładowania w pojeździe celem sprawdzenia czy woltaż w układzie elektrycznym jest prawidłowy. Pełna Funkcjonalność Interfejsu OBD2: Diagnostyka / Odczyt i kasowanie błędów / Parametry rzeczywiste / Testy wykonawcze. Pobiera informacje o pojeździe (VIN, CIN i CVN). Odczyt zamrożonych ramek. Połączenie z samochodem poprzez gniazdo OBD2 (nie wymaga baterii). Obsługa pojazdów zasilanych 12V, nie obsługuje 24V. Brak konieczności używania komputera/laptopa. Obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą OBD2 EOBD JOBD. Obsługiwane podzespoły: silnik osprzęt silnika skrzynia automatyczna Obsługiwane protokoły: SAE J1850 PWM KWP 2000 ISO9141 VPW ISO14230-4 KWP ISO15765-4 CAN SAE J1939 CAN UDS Europa-benzynowe od 2000 do br., diesle od 2004r do br.: Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Cupra, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Lotus, Maserati, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Vauxhall, Volvo, Volkswagen Ameryka-od 1996r do br.: Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac, Tesla Azja-od 1999r do br.: Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota oraz każda inna markę nie wymienioną powyżej spełniającą standard OBD2. Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku. Cechy i funkcje: Identyfikacja sterownika i protokołu. Odczyt / kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD. Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL. Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) n.p: ciśnienia doładowania, sygnału sondy lambda, sygnału czujnika temp., przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.). Parametry rzeczywiste w formie wykresu. Odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1 Test systemu EVAP i emisji CO2 Odczyt kodów usterek oczekujących. Odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta. Odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES). Wyświetla statusy monitorów pokładowych. Odczytuje dane pojazdu włącznie z VIN. Obsługuje CAN, UDS oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2. Bezpieczna komunikacja z komputerem pokładowym, sterownikiem silnika. W skład zestawu wchodzą: Tester KONNWEI KW870 Kabel OBD2 Kabel z klamrami pomiarowymi do AKU Kabel USB do aktualizacji i drukowania Materiałowy pokrowiec ochronny na urządzenie Papierowa instrukcja w j. angielskim Oryginalne opakowanie (wewnątrz plastikowa ochrona) Dodatkowe funkcjonalności KONNWEI KW870: Możliwość aktualizacji ze strony producenta. Podgląd i zapisywanie wykonywanych testów. Drukowanie wykonanych testów przez kabel USB podpięty do komputera. Podgląd parametrów w formie graficznego wykresu. Bardzo prosta i intuicyjna obsługa, wysoce niezawodny. Pełny język Polski (menu oraz kody błędów). Najnowsza wersja oprogramowania i tłumaczenia w j. Polskim. Pełna pomoc podczas uruchomienia, obsługi urządzenia! Wytrzymała i poręczna czarna obudowa. Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII? System OBDII obowiązkowo posiadają auta: sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004 Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe. Samochody wyposażone w system OBDII posiadają: charakterystyczne 16-pinowe złącze, dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ), powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII. Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki. Kupujesz od oficjalnego dystrybutora marki Konnwei w Polsce na produkt KW870, dzięki czemu masz: PEWNĄ GWARANCJĘ WSPARCIE TECHNICZNE TOWAR ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI SERWIS POGWARANCYJNY W POLSCE
Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 267,10 zł
- TESTER DIAGNOSTYCZNY OBD2 i DO AKUMULATORÓW 6V 12V
- 297,10 zł z dostawą
- 104,33 zł
- Gwarancja najniższej ceny
- Cyfrowy tester miernik do akumulatorów z LCD 12V 24V 3Ah-200Ah
- 112,32 zł z dostawą
- -15% 194,65 zł
- 165,45 zł
- TESTER AKUMUALTORÓW AUTOXSCAN POLSKI BT910PRO
- 174,44 zł z dostawą
TESTER DIAGNOSTYCZNY OBD2 i DO AKUMULATORÓW 6V 12V (13447365118)
Sprzedający ldpebf
poleca 98,10%
|
106
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.