Wakacyjna promocja na tester diagnostyczny F-Touch EOBD!
Urządzenie F-Touch przedstawia te same możliwości diagnostyczne co niezależna wersja B-Touch ST-9000. Tester komunikuje się bezprzewodowo z komputerem, lub laptopem. Szczególnie interesująca jest możliwość dostępu do bazy danych B-PS Info (opcja), oraz rozwinięcia tej bazy B-PS TUTOR, które oferuje pomoc w przeprowadzaniu diagnozy i napraw. Uwagę należy zwrócić również na ilość funkcji serwisowych oferowanych przez urządzenie. Każda procedura posiada dokładny opis po polsku, krok po kroku, co stanowi duże ułatwienie w diagnostyce.

Przedmiotem sprzedaży jest:

Tester diagnostyczny F-Touch EOBD

 

Czym w skrócie cechuje się F-Touch?

- Legalny, uniwersalny tester diagnostyczny w całości po polsku tzn. urządzenie posiada możliwość bezprzewodowej komunikacji, a oprogramowanie jest przyjazne dla użytkownika, dzięki czemu tester F-Touch spełnia się jako podstawowy tester w warsztacie,

- Pokrycie pojazdów zarejestrowanych w Polsce to ponad 84%, tzn. dane statystyczne w porównaniu z bazą danych wykazują, że pokrycie pojazdów w Polsce wynosi aktualnie ponad 84% (dane z marca 2017), oznacza to, że do zdecydowanej większości pojazdów, które przyjadą do naszego warsztatu, tester prezentuje bardzo zaawansowane możliwości. Diagnostyka podstawowa dostępna jest jednak w każdym samochodzie!

- Zakres funkcji serwisowych, tzn. producent dba przede wszystkim o to, żeby wybierając odpowiedni sterownik F-Touch umożliwiał wykonanie jak największej ilości funkcji specjalnych. Dlatego wykonanie zaawansowanych procedur, jak kodowania, adaptacje, testy, nie stanowią dla F-Toucha wyzwania.

- Funkcje dodatkowe, tzn. dla wymagających F-Touch oferuje szereg funkcji dodatkowych, jak np. dostęp do bazy technicznych na licencji HaynesPro, rozbudowaną diagnostykę na podstawie kodów błędów TUTOR, pakiet specjalny do odczytu kodu PIN i kodowania kluczy, oraz wiele więcej.

 

Oferta promocyjna dotyczy:
- Nowy tester diagnostyczny F-Touch z najnowszym oprogramowaniem z 30 czerwca 2017
- Opakowanie, wraz z instrukcją i niezbędnymi akcesoriami

Tester działa bez abonamentu! Aktualizacja do najnowszej wersji przykładowo po 4, lub 5 latach to jedynie 1 400zł netto!


Jak wygląda praca na testerze F-Touch na przykładzie prostej diagnozy pojazdu Citroen Jumper 2015 2.2 HDI:

1. Pojazd przy przekroczeniu 2000obr przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy.

2. Podłączamy F-Touch, wybieramy odpowiedni pojazd i odczytujemy błędy:
P0490 - Sterowanie recylkulacją gazów wydechowych

opis dodatkowy błędy - pozycja zaworu nieprawidłowa (zbyt zamknięta)
3. Wyświetlamy parametry zaworu EGR, tj. pozycja aktualna i pozycja zalecana, porównujemy parametry na wykresie w formie graficznej. Możemy zapisać przebieg graficzny w trakcie próby drogowej
4. Możemy skorzystać z gotowych testów dynamicznych, gdzie urządzenie samodzielnie wysteruje pozycje zaworu i sprawdzi, czy zawór odpowiada. W przypadku niepowodzenie tester wskaże możliwą przyczynę uszkodzenia
5. Korzystając z wsparcie TUTOR sprawdzamy dokładną lokalizację zaworu i dodatkowe instrukcje pod kątem diagnozy.
6. Jeżeli pod wymontowaniu zaworu zdecydujemy się np. na jego czyszczenie, tester umożliwia nam wykonanie jego adaptacji po ponownym zamontowaniu.

Wykaz przykładowych funkcji specjalnych* : kodowania kluczy i pilotów zdalnego sterowania, kodowanie pompy ABS, regulacja licznika km, wymuszona regeneracja DPF, kasowanie zapisów detonacji Crash, Odczyt i zapis ustawień ECU, zmiana VIN, adaptacja czujników ciśnienia w kole TPMS, adaptacja przepustnicy, kalibracja czujnika kąta skrętu, uczenie skrzyni biegów, zmiana ustawień body computera, aktywacja świateł do jazdy dziennej, cofanie tłoczków hamulcowych, wyłączenie alarmu o niezapiętych pasach, ustawienia Proxy, połączenie wtrysku z immobilizerem, detekcja systemów w całym pojeździe, dezaktywacja systemu Start/Stop i wiele wiele więcej

 

Zainteresowanym umożliwiamy wykonanie bezpłatnych prezentacji w serwisie klienta

img