Historia urządzeń diagnostycznych BrainBee rozpoczyna się w 2000roku, kiedy to zaprezentowany został legendarny ST-6000. Tester produkowany był przez 11lat, a wsparcie techniczne trwało ponad 16lat, czyniąc z niego najdłużej wspierane urządzenie na rynku. W 2011roku zaprezentowano jego następcę, czyli B-Touch ST-9000. Testery BrainBee zyskały sympatię użytkowników, ze względu na łatwość i szybkość obsługi, bezawaryjność, oraz przez wszystkim szereg użytecznych w warsztacie funkcji. Tester B-Touch prezentuje nowoczesne możliwości i pewnie radzi sobie w realiach nowoczesnego warsztatu. Uznanie znalazł w całej Polsce, doceniają go zarówno amatorzy diagnostyki samochodowej, jak i doświadczeni specjaliści, którzy jak często słyszymy mówią "bez B-Toucha, to jak bez ręki".

Przedmiotem sprzedaży jest:

Tester diagnostyczny B-Touch ST-9000

 

Czym w skrócie cechuje się ST-9000?

- Wybór idealny jako podstawowy tester w serwisie, tzn. własne zasilanie, szybkość obsługi, oprogramowanie w całości po polsku, oraz możliwości diagnostyczne w praktycznie każdej marce pojazdów, sprawiają, że warsztaty, które mają na swoim wyposażeniu nawet 10 i więcej testerów diagnostycznych, jednak najczęściej korzystają z B-Toucha! Po prostu się sprawdza,

- Pokrycie pojazdów zarejestrowanych w Polsce to ponad 84%, tzn. dane statystyczne w porównaniu z bazą danych wykazują, że pokrycie pojazdów w Polsce wynosi aktualnie ponad 84% (dane z marca 2017), oznacza to, że do zdecydowanej większości pojazdów, które przyjadą do naszego warsztatu, tester prezentuje bardzo zaawansowane możliwości. Diagnostyka podstawowa dostępna jest jednak w każdym samochodzie!

- Zakres funkcji serwisowych, tzn. producent dba przede wszystkim o to, żeby wybierając odpowiedni sterownik B-Touch umożliwiał wykonanie jak największej ilości funkcji specjalnych. Dlatego wykonanie zaawansowanych procedur, jak kodowania, adaptacje, testy, nie stanowią dla B-Toucha wyzwania.

- Funkcje dodatkowe, tzn. dla wymagających ST-9000 oferuje szereg funkcji dodatkowych, jak np. dostęp do bazy technicznych na licencji HaynesPro, rozbudowaną diagnostykę na podstawie kodów błędów TUTOR, pakiet specjalny do odczytu kodu PIN i kodowania kluczy, oraz wiele więcej.

 

Oferta dotyczy:
- Nowy tester diagnostyczny B-Touch ST-9000 z najnowszym oprogramowaniem z 30 czerwca 2017 lub nowszym
- Etui/Pokrowiec do urządzenia
- Opakowanie, wraz z instrukcją i niezbędnymi akcesoriami

Tester działa bez abonamentu! Aktualizacja do najnowszej wersji przykładowo po 4, lub 5 latach to jedynie 1 400zł netto!


Jak wygląda praca na testerze B-Touch ST-9000 na przykładzie prostej diagnozy pojazdu Citroen Jumper 2015 2.2 HDI:

1. Pojazd przy przekroczeniu 2000obr przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy.

2. Podłączamy B-Touch, wybieramy odpowiedni pojazd i odczytujemy błędy:
P0490 - Sterowanie recylkulacją gazów wydechowych

opis dodatkowy błędy - pozycja zaworu nieprawidłowa (zbyt zamknięta)
3. Wyświetlamy parametry zaworu EGR, tj. pozycja aktualna i pozycja zalecana, porównujemy parametry na wykresie w formie graficznej. Możemy zapisać przebieg graficzny w trakcie próby drogowej
4. Możemy skorzystać z gotowych testów dynamicznych, gdzie urządzenie samodzielnie wysteruje pozycje zaworu i sprawdzi, czy zawór odpowiada. W przypadku niepowodzenie tester wskaże możliwą przyczynę uszkodzenia
5. Korzystając z wsparcie TUTOR sprawdzamy dokładną lokalizację zaworu i dodatkowe instrukcje pod kątem diagnozy.
6. Jeżeli pod wymontowaniu zaworu zdecydujemy się np. na jego czyszczenie, tester umożliwia nam wykonanie jego adaptacji po ponownym zamontowaniu.

Wykaz przykładowych funkcji specjalnych* : kodowania kluczy i pilotów zdalnego sterowania, kodowanie pompy ABS, regulacja licznika km, wymuszona regeneracja DPF, kasowanie zapisów detonacji Crash, Odczyt i zapis ustawień ECU, zmiana VIN, adaptacja czujników ciśnienia w kole TPMS, adaptacja przepustnicy, kalibracja czujnika kąta skrętu, uczenie skrzyni biegów, zmiana ustawień body computera, aktywacja świateł do jazdy dziennej, cofanie tłoczków hamulcowych, wyłączenie alarmu o niezapiętych pasach, ustawienia Proxy, połączenie wtrysku z immobilizerem, detekcja systemów w całym pojeździe, dezaktywacja systemu Start/Stop i wiele wiele więcej

 

Zainteresowanym umożliwiamy wykonanie bezpłatnych prezentacji w serwisie klienta

img