TESTER AKUMULATORA BOSCH Z DRUKARKĄ -
- Biegunowość: Lewy +
- Rodzaj: Kwasowo-ołowiowe
- Indeks: 0 684 400 731
- Producent: BOSCH
Kod produktu: BF70D5
Profesjonalny, automatyczny, przenośny tester akumulatorów firmy BOSCH, model BAT 131, polecany jest zakładom serwisowym i firmom zarządzającym flotami pojazdów. Nadaje się optymalnie do badania akumulatorów o napięciu 6 oraz 12 voltów (kwasowo-ołowiowych, żelowych, włókninowych/AGM). Prąd zimnego rozruchu można ustawiać w zakresie 100 – 2 000 A według norm CCA, JIS, SAE, EN, DIN i IEC. Test wykonywany bez obciążenia daje w szybki sposób dokładne i pewne wyniki pomiarów
Przejrzysty panel pozwala na łatwą oraz intuicyjną obsługę, pozwalając szybko ocenić czy akumulator jest uszkodzony, czy wymaga jedynie naładowania. Zoptymalizowany algorytm pozwala na testowanie fabrycznie nowych akumulatorów. Urządzenie pozwala przeprowadzić rozszerzony test układu rozruchowego/ładowania dla akumulatorów o napięciu 12 i 24 voltów. Możliwość zastosowania opcjonalnych cęgów prądowych, dodatkowo poprawia wyniki pomiarów
Zintegrowana drukarka pozwala na graficzną prezentację wyniku badania i wręczenie wyników klientowi. Złącze USB służy do zapisywania wyników testu (do 100 wyników) oraz do aktualizacji oprogramowania. Urządzenie wyposażone jest w wymienny kabel o długości 3 m umożliwiający prowadzenie prac diagnostycznych przy rozrusznikach/alternatorach
Przez pierwsze lata istnienia niewielkiego warsztatu mechaniki precyzyjnej w Stuttgarcie jego założyciel, młody inżynier Robert Bosch, nie był pewien czy przedsiębiorstwu uda się przetrwać. Rzeczywistość przerosła jego najśmielsze oczekiwania – pierwszą zagraniczną filię swojej firmy otworzył w 1897 roku, zaledwie rok po tym, gdy udoskonalony przez niego elektromagnetyczny aparat zapłonowy rozsławił jego nazwisko w Europie. Niecałe 10 lat później firma, dostarczająca komponenty swojego wyrobu licznym producentom samochodów, rozszerzyła działalność na kilka kontynentów. Nowe wynalazki stymulowały rozwój – w latach 20. zakłady firmy Bosch rozpoczęły produkcję układów wtrysku paliwa, których kolejne, coraz doskonalsze generacje przystosowane były do potrzeb zarówno silników wysokoprężnych, jak i benzynowych. Inżynierowie firmy mieli również ogromny wkład w rozwój systemów aktywnego bezpieczeństwa pojazdów. Z biegiem lat przedsiębiorstwo stało się głównym dostawcą komponentów pierwszego wyposażenia pojazdów różnych marek – Mercedes-Benz, Volkswagen, BMW, Porsche i wielu innych