AGD-PERFEKT prezentuje:
Termowentylator SENCOR SFH 7020 WH biały
Gdy na zewnątrz temperatura zaczyna systematycznie spadać, a nam zimno wdziera się we wszystkie zakamarki domu, pora sięgnąć po skuteczny sposób do walki z chłodem. O dogrzanie naszych czterech kątów świetnie zadba kompaktowy i prosty w obsłudze termowentylator FHM401 marki Blaupunkt.
Grzejnik ten będzie również doskonałym sposobem na dogrzanie pomieszczenia przed rozpoczęciem sezonu grzewczego. Wykorzystanie jego możliwości z pewnością ułatwi nam wstawanie z łózka w chłodniejsze poranki.
Przeznaczenie:
- pokój, salon, sypialnia
- pokój dziecinny
- biuro
- garaż
- warsztat
- przyczepa kempingowa
- itp.
Dane urządzenia:
- Rodzaj: Przenośny
- Rodzaj produktu: Termowentylator
- Moc max: 2000 W
- Trwały stalowy element grzejny
- Małe urządzenie o dużej mocy
- 3 tryb grzania:
- wentylator (zimny nadmuch)
- grzejnik 1200 W
- grzejnik 2000 W
- 3 stopnie ochrony:
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem
- Wewnętrzny bezpiecznik ochronny
- Przełącznik przechylny w celu podniesienia bezpieczeństwa dzieci i zwierząt
- Mechaniczny termostat: pozwala w łatwy sposób ustawić oczekiwaną temperaturę
- Kontrolka zasilania
- Cicha praca
- Nienagrzewająca się obudowa
- Stabilna podstawa
- Uchwyt do przenoszenia
- Nóżki antypoślizgowe
Dane techniczne:
- Moc: 2000 W
- Zasilanie: 220-240V 50-60Hz
- Trwały stalowy element grzejny
- Materiał wykonania: tworzywo sztuczne
- Poziom hałasu: 55 dB(A)
- Wymiary ogrzewacza: 24 x 21 x 11 cm
- Waga: 1,4 kg
- Kolor: Biały
W zestawie:
- Termowentylator Sencor
- Oryginalne opakowanie
- Instrukcja obsługi
- Karta gwarancyjna
O marce SENCOR
SENCOR to marka drobnego sprzętu artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej. Łączy tradycję japońskiej technologii state-of-the-art z nowoczesnymi trendami wygodnego stylu życia, emocjami, indywidualizmem i rozrywką. Marka znana jest z szerokiej gamy innowacyjnych produktów, o wyróżniającym, pełnym kolorów designie i szerokiej funkcjonalności. Powstała w Japonii w latach 60., a na początku lat 90. stała się marką europejską, znacząco rozszerzając różnorodność produktów.