Firma Książka-Net z 11-letnią tradycją w sprzedaży
zaprasza Państwa do zakupu:
Teoria Komunikowania Masowego
DENIS McQUAIL
Wydawnictwo PWN
Format: 17,5 x 25 cm , Stron: 574, Rok wyd. 2007
Oprawa : miękka
Stan: dobry, miejscowo podkreślenie w tekście ołówniem, strony czyste, kompletne
WIĘCEJ FOTOGRAFII POD MINIATURKĄ POWYŻEJ
"Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie.
Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym.
Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
-strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych,
-organizacji i kulturze mediów,
-treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego,
-widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego,
-społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej."
Szczegółowy spis treści na fotografiach pod miniaturką.
Kontakt tel.: 503 505 933 , 507 034 822 , e-mail: ksiazkanet@gmail.com
Rachunek w mbank: 55 1140 2004 0000 3702 5012 9244
Możliwość zapłaty: Payu, przelew lub wpłata na rachunek bankowy, pobranie, odbiór osobisty (Katowice)
Zapraszam do przeglądu innych moich aukcji - kupując więcej przedmiotów zyskujesz na kosztach przesyłki.
Darmowa wysyłka od zakupów powyżej łącznej kwoty 145 zł .
Zapraszam również na aukcje na innych moich kontach: Pocztowkanet i Komiksnet