|
![]() |
![]() |
Telefunken Outdoor LTE Dual SIM |
|
![]() |
|
Opis produktu
Outdoor LTE
Stworzony zgodnie z wymaganiami normy IP68, TELEFUNKEN Outdoor LTE poradzi sobie w najtrudniejszych sytuacjach. Urządzenie odporne jest na wilgoć, zanurzenie w wodzie, upadki, uderzenia i wstrząsy, a także błoto, kurz i pył. Dlatego też Outdoor LTE doskonale sprawdzi się jako smartfon dla wielbicieli zimowych i letnich sportów ekstremalnych, myśliwych i wędkarzy, jak również jako narzędzie pracy dla osób, które spędzają dużo czasu w terenie, warsztacie lub na budowie.
W parze z mocnym i odpornym na zniszczenia designem, idzie porządna specyfikacja techniczna. TELEFUNKEN Outdoor LTE wyposażony jest w czterordzeniowy procesor MediaTek MTK6735 z zegarem 1.3GHz, 1 GB pamięci RAM oraz 8 GB pamięci ROM z opcją powiększenia jej o 32 GB dzięki karcie SD. Dotykowy ekran IPS o przekątnej 4,5 cala i rozdzielczości FWVGA 854x480 pokryty został odpornym na zarysowania hartowanym szkłem. Szybki dostęp do internetu gwarantuje zastosowanie nowoczesnej technologii LTE Cat. 4. Kolejnym atutem modelu jest pojemna bateria (3200 mAh) pozwalająca na długi czas pracy urządzenia w sytuacji braku możliwości podłączenia go do źródła zasilania. Smartfon wyposażony jest także w dwa aparaty – główny z matrycą 8 Mpx i autofocusem oraz przedni z matrycą 2 Mpx. Posiadacze dwóch numerów telefonu ucieszą się natomiast z funkcji DualSim.
W zestawie:
Smartfon Outdoor LTE Ładowarka sieciowa Bateria Kabel USB Folia zabezpieczająca do wyświetlacza Przyrząd do wyjmowania baterii Śrubki do tylnej obudowy Słuchawki stereo Instrukcja w j. polskim Gwarancja
Specyfikacja
|
Wymiary |
153,00 x 79,00 x 15,80 mm |
Waga |
244,00 g |
GPRS |
Tak |
EDGE |
Tak |
Standard GSM |
850 900 1800 1900 |
Standard UMTS |
900 2100 |
Rodzaj |
Dotykowy (bez klawiatury) |
Wyświetlacz |
Kolorowy / IPS TFT 16M kolorów 480 x 854 px (4,50") 218 ppi |
Wodo- i pyłoszczelność |
Tak; IP68 |
Standardowa bateria |
Li-Ion 3200 mAh |
Pamięć wbudowana |
8 GB (Pojemność pamięci dostępnej dla użytkownika może być mniejsza od wskazanej ze względu na zainstalowany fabrycznie system operacyjny i aplikacje.) |
Pamięć RAM |
1 GB |
Obsługa kart pamięci |
microSD, microSDHC (do 32 GB) |
System operacyjny |
Android 5.1 Lollipop |
Procesor |
MTK6735 |
Zegar procesora |
4-rdzeniowy 1.3GHz |
DualSIM |
Tak |
WAP |
TAK v2.0 |
LTE |
Tak |
Bluetooth |
Tak v4.0 |
WiFi |
TAK v802.11 b/g/n |
USB |
TAK v2.0 |
Moduł GPS |
Tak |
Obsługa A-GPS |
Tak |
NFC |
Nie |
Radio |
Tak |
Aparat foto |
Tak; 8Mpx, 3264x2448 px |
Lampa błyskowa |
Tak; LED |
Aparat foto przód |
Tak; 2 Mpx, 1600x1200 px |
Gwarancja |
24 miesiące w serwisie zewnętrznym |
Odbiór osobisty
Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru.Złoż wcześniej zamówienie przez internet i dokonaj przedpłaty (PayU, przelew) lub zapłać za towar przy odbiorze gotówką (przy odbiorze osobistym nie przyjmujemy płatności kartą kredytową, opcja ta jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem systemu Płacę z Allegro). W miejscu odbioru można uzyskać dodatkowe informacje o produktach.
![]() Jeśli zamówienie zostało wcześniej opłacone a ma być odebrane przez inną osobę niż zamawiający koniecznie prosimy o taką informację drogą mailową (z adresu podanego przy składaniu zamówienia) lub podanie takich informacji w uwagach zamówienia. W przypadku takich zamówień osobę odbierającą weryfikujemy na podstawie dokumentu ze zdjęciem.Nie musisz martwić się o miejsce do parkowania. Przy galerii jest duży i bezpłatny parking.
Informacje dodatkowe
REKLAMACJE: Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi oraz – jeżeli gwarancja została udzielona – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
RĘKOJMIA
Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres pomoc@4cv.pl W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., ul. Broniewskiego 28, 01-771 Warszawa, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
W przypadku Produktów używanych, będących przedmiotem Umowy Sprzedaży, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą zostaje ograniczona do roku od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży.
W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.
W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
GWARANCJA
Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem. W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem. W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie poczty elektronicznej pomoc@4cv.pl lub telefonicznie 535-407-383 (opłata zgodna z cennikiem Twojego operatora) W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., 01-771 Warszawa, ul. Broniewskiego 28. Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp.K.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: • pisemnie na adres: 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., ul. Broniewskiego 28, 01-771 Warszawa; • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pomoc@4cv.pl;
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w LINKU. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., ul. Broniewskiego 28, 01-771 Warszawa, z dopiskiem "odstąpienie od umowy" dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych na odległość nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
|
|
![]() |
![]() |
|
|
|