Czy zdajesz sobie sprawę, że prawdopodobnie przez swoją stronę firmową tracisz klientów?! Czy to w ogóle możliwe? To proste, internauci mają dość tych samych nudnych, zgranych frazesów. Zdania typu: „Jesteśmy profesjonalistami ze studwudziestoletnim doświadczeniem, itp., itd.” to nic ciekawego. Chciałbyś czytać coś takiego o firmie, z której usług chcesz skorzystać? Pewnie nie. Dlatego Twoi klienci również szybko opuszczają stronę, by nudne i nieciekawe treści zostawić jak najdalej. Jeśli jednak chcesz to zmienić, mamy dobrą wiadomość. Te nudnawe i sztampowe treści można łatwo zmienić, a informacje na stronie głównej, w zakładkach „o nas”, „misja firmy” czy „dlaczego my” pokazać z zupełnie innej, ciekawej strony. Zachęć swoich gości do bycia Twoimi klientami. Naszym celem jest tworzenie tekstów na stronę, które to umożliwiają!
Czy profesjonalny tekst na stronę zmieni podejście klientów?
Teksty na stronę muszą znaleźć się na każdej pojedynczej podstronie witryny. Skoro Twoi klienci mają z nimi styczność, wykorzystaj ten fakt na swoją korzyść. Niech to będzie ciekawa i zachęcająca do działania treść. Możesz nią wpłynąć na decyzje zakupowe odwiedzających i sprawić, że zmienią się w stałych klientów.
Dobry zestaw tekstów na stronę wymaga odpowiedniego przygotowania i kreatywności. Copywriter powinien wykazać się czymś więcej niż tylko wstawieniem kluczowych fraz i dopasowaniem zawartości do algorytmów Google’a. Każdy tekst to unikatowa treść, wartościowe informacje i koncept dopasowany do specyfiki firmy oraz jej oferty. To dostosowanie contentu do profilu odbiorcy i zachęcenie go, poprzez wybranie takiego przekazu, który trafia do niego bezpośrednio, celnie, w punkt.
Teksty na stronę w kontekście SEO
Oprócz tego, że tekst na stronę powinien być wartościowy i ciekawy, musi zawierać takie elementy, które poprawią jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Dlatego każda tworzona przez nas treść uwzględnia również SEO, jest dopasowywana do wymogów wyszukiwarek i pozwala na skuteczniejsze, szysze i trwalsze pozycjonowanie. W ten sposób teksty generują większy ruch na stronie i podnoszą poziom sprzedaży.
Nasze teksty na strony łagodnie operują słowami kluczowymi. Zawsze szukamy optymalnych rozwiązań dla naszych klientów, często doradzamy właściwy sposób rozłożenia witryny na podstrony, co sprawia, że optymalizacja pod względem najważniejszych fraz jest bardziej skuteczna. W pakiecie z tekstami przygotowujemy także meta tagi: title oraz description, które podnoszą pozycję najważniejszych haseł.
Zachowujemy język marketingu, ale i poprawność oraz logikę treści. Słowa są więc wplecione naturalnie i nadmiernie nie rzucają się w oczy. Wyważenie jakości, wartościowej treści i naturalnego użycia słów kluczowych tworzy dla czytelnika jasny i czytelny komunikat.
Jakie teksty na strony oferujemy?
Realizujemy niemalże każdy rodzaj treści, na każdą stronę. Zajmujemy się zarówno typowymi zamówieniami na stronę usługową, jak i tekstami dla klientów z branży mniej oczywistych. Oferujemy teksty nie tylko w języku polskim. Tworzymy teksty wykorzystywane w takich miejscach jak:
- strona główna,
- zakładki typu „o nas”, „historia”, „misja firmy”, „dlaczego my”,
- zakładki z ofertą - teksty opisujące główne usługi czy produkty,
- landing page (strony lądowania).
Najlepszy czas na (nową) stronę firmową
Jeśli nie masz strony firmowej, to dla klientów nie istniejesz. I chodź coraz więcej przedsiębiorców zakłada biznesowe profile na Facebooku, to jednak próżno szukać takich, którzy rezygnują z założenia klasycznej witryny swojej firmy.
Strona firmowa nie musi być szczególnie rozbudowana. Kilka podstawowych zakładek to minimum, które w przypadku większości branż, zda egzamin. Warto również zwrócić uwagę na to, że to jednorazowa inwestycja, która posłuży na wiele lat.
Pomyśl, ile zamówień musi zdobyć Twoja witryna, żeby zamówione teksty na stronę się zwróciły?
To jest ten czas! Czas na (nową) stronę firmową
Nie masz stron firmowej? Wiele tracisz! Oczywiście, takie miejsca jak profile facebookowe są niezwykle istotne w budowaniu relacji z klientami, jednak nikt dziś nie rezygnuje z własnej, klasycznej witryny www.
Pamiętaj, że strona firmowa nie musi być bardzo rozbudowana. Ma przynosić podstawowe informacje, a więc kilka podstawowych zakładek wystarczy. Strona to jednorazowy wydatek, który oddaje przez cały czas.
Zastanów się, jak wiele zamówień powinna zdobyć Twoja strona www, by zamówienie tekstów na stronę się zwróciło. Czy nie warto tego zrobić?