TEC 2000 Diesel Injector Cleaner to specjalny preparat, który służy do dokładnego wyczyszczenia końcówek wtryskiwaczy, a także całych dysz wtryskiwaczy. Cechuje się dużą mocą i skutecznością (obecność w składzie wielu silnych składników smarnych). TEC 2000 Diesel Injector Cleaner to środek, który przeznaczony jest do pielęgnacji wtryskiwaczy silników wysokoprężnych.
Dzięki innowacyjnej formule doskonale sprawdza się do usuwania zanieczyszczeń ze słabej jakości paliw, a także innych zanieczyszczeń gromadzących się w dyszach wtryskiwaczy, w tym nagaru. Regularne stosowanie preparatu uchroni wtryskiwacze przed przelewaniem paliwa, a także przed całkowitym zablokowaniem, a tym samym – kosztownymi naprawami.
TEC 2000 Diesel Injector Cleaner został przetestowany przez wiele niezależnych placówek, które potwierdziły jego skuteczność działania, a także właściwości ograniczające emisję szkodliwych spalin. Preparat redukuje czarny dym z wydechu. Preparat dostępny w puszce o pojemności 375 ml. Środek polecany do stosowania w profesjonalnych warsztatach samochodowych, a także w warunkach domowych.
Jak stosować?
TEC-2000 Diesel Injector Cleaner używane w celu zmniejszenia dymu w spalinach, najlepiej jest podawać bezpośrednio do listwy wtryskiwaczy. Można do tego użyć uniwersalnego aparatu do czyszczenia wtrysków oferowanego przez szereg firm na rynku. Procedura zajmuje ok 20 minut.
Podstawowa procedura polega na:
- Odłączeniu przewodów paliwowych zasilający i powrotnych od listwy
- W miejsce fabrycznych przewodów wpinamy przedmowy serwisowe maszyny do czyszczenia wtryskiwaczy a ich wolne końce umieszczamy w puszcze z preparatem TEC-2000 Diesel Injection Cleaner
- Włączyć silnik, od tej chwili silnik pracuje na TEC-2000 DIC, jedna puszka tj. 375 ml wystarcza na ok 20 minut pracy.
- W momencie gdy puszka jest już pusta należy wyłączyć silnik
- Odpiąć przewody serwisowe
- Wpiąć przewody fabryczne
Czyszczenie jest zakończone, jednak w wypadku gdy efekt jest częściowy lub wtryskiwacze były szczególnie mocno zanieczyszczone zaleca się powtórzenie całej operacji.
Po wykonaniu powyższych czynności należy uruchomić silnik na biegu jałowym na ok 20 minut.
Ostatnie z rozwiązań, jeśli żaden z powyższych wariantów jest niemożliwy do zastosowania.
Należy włożyć koniec rury ssącej z pompy paliwowej pojazdu do puszki TEC-2000 Diesel Injector Cleaner, jednocześnie rura “powrót do zbiornika” również powinna być włożona do puszki. Silnik powinien pracować tak długo aż zawartość puszki zostanie prawie opróżniona. Chcąc uzyskać lepsze efekty w silnikach o dużych przebiegach, zalecamy przedłużyć procedurę o kolejne 20 minut, wykorzystując dodatkową puszkę 375 ml TEC-2000 Diesel Injection Cleaner.