Jak działa uszlachetniacz do diesla TEC 2000 Diesel System Cleaner?
Zasada uszlachetniacza jest bardzo prosta. Środek związuje wodę, a także pozbywa się jej z całego systemu paliwowego.
Co zostanie „osuszone” przez wykorzystanie preparatu?
- Instalacja zasilająca.
- Przewody paliwowe.
- Zbiornik paliwa.
Uszlachetniacz do paliwa Diesel – natychmiastowy efekt
Preparat został poddany wielu testom – zarówno in-vitro, jak i w czasie normalnej pracy. Próby te jasno pokazały, że TEC 2000 Diesel System Cleaner gwarantuje natychmiastowe zmniejszenie emisji spalin aż do 60%, a także wzrost mocy. Wszystkie testy przeprowadzono w niezależnych laboratoriach Ministerstwa Transportu (MOT) w Wielkiej Brytanii. Regularne stosowanie uszlachetniacza do Diesla przynosi wymierne oszczędności w zużyciu paliwa od 4% do 8%.
TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanałach magistrali olejowej, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka wystarczy na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.
Płukanka ma w sobie 4 składniki:
A) Podstawowy związek czyszczący to opracowany na nowo Toluen C7H8 (toluene) (związek powierzchniowo-czynny z dodatkowym zabezpieczeniem na działanie z tworzywami sztucznymi). Toluen został zmodyfikowany i podwyższono jego temperaturę wrzenia.
B) Rozpuszczalnik Estrowy (łagodny – organiczny)
C) Dodatki przeciw-zatarciowe ZDDP
D) Bazą są węglowodory (transport rozpuszczalników i dodatków)
Płukana TEC 2000 Engine Flush działa podczas mieszania (pracy) oleju w temperaturze roboczej silnika, jednakże płukanka nie działa podczas spoczynku bez mieszania i bez odpowiedniej temperatury.
Płukanka TEC 2000 w odróżnieniu od nafty posiada dodatki przeciw-zatarciowe ZDDP i środki czyszczące, które penetrują nagar nie odrywają, ale rozpuszczają, dlatego płukanka TEC 2000 Engine Flush jest bezpieczna dla silnika/uszczelek, mocniejsza i bezpieczniejszy niż nafta czy benzyna ekstrakcyjna.