Uwaga: może być konieczna wymiana śruby banjo i innych śrub, aby zainstalować turbosprężarkę.
---------------------------------------------------
Podanie:
(Nie pasuje do modelu Saab 9-5 2006-2009, proszę dwukrotnie potwierdzić informacje o samochodzie)
dla Saab Aero 9-3 205BHP B205R 2000-2002)
dla Saab 9-5 2.3 T AERO B235R 1998-2005!
dla Saaba 9-5 230BHP B235L 1998-2006)
dla Saaba 9-3 Aero 205bhp B205R 2000-2002)
dla Saaba 9-3 Viggen B235R 1999-2002)
dla Saaba 9-5 2.3 T Aero B235R 1998-2005)
dla Saaba 9-5 2.3 T 230 bhp B235L 1998-2005)
Numer części turbosprężarki i numer OEM:
55559825, 9172180, 49189-01800 49189-01820
49189-01830, 49189-01850, 5560601, 55564966
Specyfikacja:
Model turbo: TD04, TD04HL-15T
Typ chłodzenia: chłodzony wodą + olejem
Łożyska oporowe: 270 stopni
Kod silnika: B235R, 2.3L, 2290 ccm, 4 cylindry
Moc domowa: do 230 KM
Typ łożyska: Łożysko dziennika
Akcesoria: Otrzymasz dokładnie tak, jak pokazano na powyższym obrazku
Cechy
*Materiał produktu
1. Obudowa turbiny: żeliwo sferoidalne qt450-10-odporne na temperaturę do 700 ℃
2. Stalowe koło turbiny: stop K418 - wysoka stabilność oksydacyjna i odporność do 900 ℃
3. Obudowa sprężarki: aluminium ZL104 o lekkiej konstrukcji
4. Koło/łopatki sprężarki: Ostrza z odlewu aluminiowego - doskonała szczelność powietrzna i odporność na korozję
*Wydajność produktu
1. Jakość i rozmiar OEM z niewielką modyfikacją!
2. Bogate doświadczenie w produkcji turbosprężarek i własnej fabryce
3. Zapewnienie jakości
4. Szybki pierścień uszczelniający oleju
5. Ścisła kontrola jakości
6. Precyzja luzu
*W zestawie wszystkie niezbędne uszczelki dla ułatwienia instalacji
Jak zidentyfikować turbosprężarkę?
Jeśli nie jesteś pewien, czy pasuje do twojego starego turbo, poinformuj nas o tych informacjach:
1 . Informacje o kodzie OEM z oryginalnej tabliczki znamionowej turbosprężarki!
2 . Kod silnika i KW, KM, rok dla twojego samochodu
3 . Zdjęcia Twojego kompletnego turbo
4 . Należy pamiętać, że numer rejestracyjny nie może zidentyfikować Twojej turbosprężarki
Uwaga dotycząca instalacji:
* Brak oleju spowoduje luz i uszkodzenie wału turbosprężarki, wyreguluj ciśnienie oleju i upewnij się, że turbosprężarka jest w pełni nasmarowana.
*Przed montażem nowej turbosprężarki należy przeanalizować i usunąć przyczynę, która doprowadziła do awarii turbosprężarki (np. niedostateczny dopływ oleju, ciała obce w obszarze dolotowym, niedziałająca wentylacja skrzyni korbowej itp.)
* Potwierdź, że stary numer części turbosprężarki jest zgodny z jednym z powyższych numerów części.
* Zaleca się profesjonalną instalację (instrukcja nie jest dołączona)
* Służy do naprawy lub odbudowy kompletnego turbo