Specialized Tarmac SL6 Sport Disc
Tarmac Disc Sport to optymalny rower szosowy w wariancie podstawowym. Posiada ramę wykonaną w całości z włókna węglowego oraz niezawodny osprzęt, zwykle stosowany w modelach z wyższej półki, gwarantujący bezproblemową jazdę i uśmiech na twarzy
Aby odchudzić Tarmaca przy równoczesnym zachowaniu odpowiedniej sztywności, poczyniliśmy duże kroki w kierunku ulepszenia naszej technologii Rider-First Engineered™. Zaczynając od zupełnie innego układu włókien, po przeprojektowany widelec, dopieściliśmy każdy najmniejszy elemec Tarmaca, abyś mógł cieszyć się z doskonałej jazdy. Wraz z tymi ulepszeniami, zmieniliśmy również geometrię bazując na niezliczonych wpisach z Retüla oraz opinii zawodowych kolarzy. To pozwoliło nam na stworzenie idealnego połączenia responsywanej, zwartej geometrii z optymalnym trasferem mocy.
Sztywność jest ważna, ale bez dobrej sterowności nie zapewni odpowiedniej jakości jazdy. Dlatego obniżyliśmy tylne widełki i zmieniliśmy kształt sztycy. Dodatkowo, zwiększyliśmy prześwit, umożliwiając założenie opon do 30 mm. To pozwala na zastosowanie mniejszego ciśnienia, co zmniejsza opory toczenia zwiększając przyczepność oraz komfort. To wszystko razem sprawia, że Tarmac jeździ jak prawdziwa maszyna wyścigowa, równocześnie zwiększając komfort jazdy. Podziękujesz nam po dłuższej przejażdżce.
Ale dlaczego tarcze? Prawdziwe pytanie brzmi - dlaczego nie? Oferując zdecydowanie lepsze hamowanie, modulację i niezawodność w każdych warunkach pogodowych przy minimalnej stracie wagowej tracze są oczywistym wyborem. W skórcie - masz lepszą kontrolę i możesz jechać szybciej z większą pewnością.
Wiemy również, że aerodynamika daje nam największe pole do popisu w zakresie uczynienia Cię szybszym. Nasi zawodnicy z Bora-Hansgrohe oraz Quick-Step Floors wiedzą, jaki zysk daje aero rower. Po sześciomiesięcznej batalii wyszliśmy z Win Tunelu z nową ramą wyposażoną w obniżone tylne widełki o zmienionym kształcie oraz zupełnie nowy widelec.
Tarmac jest sobą w dużym stopniu dzięki designowi Rider-First Engineered™, który zapewnia tę samą legendarną sztywność na zjeździe i reaktywność przy wspinaczce w każdym rozmiarze ramy. Włókno węglowe FACT 9r oznacza znakomite osiągi w przystępnej cenie.
11-biegowa grupa Shimano 105 jest synonimem niezawodności i precyzji, natomiast hydrauliczne hamulce tarczowe to moc i świetna modulacja.
Koła DT R470 Disc mają uszczelnione łożyska maszynowe i 24 szprychy z przodu i z tyłu, by zapewnić wytrzymałość przy zachowaniu niskiej masy.
- Rama Tarmac SL6, FACT 9r carbon, Rider-First Engineered™, threaded BB, clean routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- Rozmiary 49 52 54 56 58 61
- Widelec FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- Przednie koło DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
- Tylne koło DT R470 Disc, sealed cartridge hubs, 14g spokes, 24h
- Dętki Presta, 48mm valve
- Przednia opona Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
- Tylna opona Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
- Mechanizm korbowy Shimano 105 R7000
- Wieńce 50/34
- Suport Shimano threaded
- Manetki Shimano 105 Disc R7020
- Przednia przerzutka Shimano 105 R7000, braze-on
- Tylna przerzutka Shimano 105 R7000-GS, medium cage
- Kaseta Shimano 105 R7000, 11-speed, 11-30t
- Łańcuch KMC X11 EL, 11-speed w/ Missing Link™
- Przedni hamulec Shimano 105 R7070, hydraulic disc
- Tylny hamulec Shimano 105 R7070, hydraulic disc
- Kierownica Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
- OwijkaS-Wrap Roubaix w/ sticky gel
- Mostek Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
- Siodło Body Geometry Toupé Sport, steel rails, 143mm
- Sztyca S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
- Zacisk sztycy Alloy 31.2mm