CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
Tarcza pasuje do wszystkich wymienionych modeli z tarczami o średnicy 355mm na osi przedniej.
Przed złożeniem zamówienia koniecznie porównaj wszystkie parametry swoich tarcz (średnica, budowa, wysokość, grubość itd.) oraz sprawdź i porównaj numery oryginałów z podanymi w opisie.
ATM MIKODA jest wiodącym polskim producentem układów hamulcowych.
Tarcza hamulcowa wentylowana
MIKODA 1550 GT
( NR BREMBO 09.D708.11 / NR TEXTAR 92199105 )
( NR ORG: 40206JL00A , 40206JL00B )
średnica 355mm
malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny
OŚ PRZEDNIA
INFINITI
- FX 07.2008 -
- G Coupe 09.2007 -
- G Sedan 01.2007 -
- G Kabriolet 09.2010 -
- M (Y51) 03.2010 -
- M37 01.2010 -
- Q50 04.2013 -
- Q60 Coupe 08.2013 -
- Q60 Coupe 09.2016 -
- Q60 Kabriolet 10.2013 -
- Q70 (Y51) 03.2013 -
- QX70 08.2013 -
- QX80 08.2013 -
NISSAN
- 370Z Coupe (Z34) 01.2009 -
- 370Z Roadster (Z34) 01.2009 -
Dodatkowe informacje katalogowe:
- Średnica [mm]: 355
- Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
- Wysokość tarczy [mm]: 49,3
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 32
- Minimalna grubość tarczy [mm]: 30
- Średnica otworu centrującego [mm]: 68
- Ilość otworów ( śrub ): 5
- Rozstaw śrub ( otworów ): 5x114,3
- Otwory o średnicy [mm]: 12,8
- Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 164
!!! UWAGA DOTYCZY ZWROTU TARCZ !!!
Jeżeli zakupione tarcze hamulcowe nie pasują do Twojego samochodu i będziesz dokonywał ich zwrotu to obok znajdziesz zdjęcia poprawnego ułożenia tarcz hamulcowych w pudełku. Ułożenie tarcz dzwonami do siebie to jedyne właściwe ułożenie. Tarcze spakowane w inny sposób niż na przykładowych zdjęciach mogą ulec uszkodzeniu w transporcie i wtedy nie będą przyjmowane w ramach zwrotu.
Uwaga !!!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami.
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
NR ORG: 40206JL00A , 40206JL00B
ZAMIENNIKI: 09.D708.11 DDF2430C-1 92199105 DF7968 DF6498S ADN143156 BG9073 BG9073C BD4270 170751 RT21011 QD7288 0986479T02 1550 1550Z 1550S