CENA ZA ZESTAW ( 2 tarcze + 4 klocki )
ATM MIKODA jest wiodącym polskim producentem układów hamulcowych.
Tarcze hamulcowe wentylowane
MIKODA 0262 GT
(NR BREMBO 09.9772.10)
(NR ORG: 1K0615301AA , 5Q0615301F , 561615301 , 5C0615301B)
średnica 312mm
malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny
+
KLOCKI MIKODA 70259
OŚ PRZEDNIA
- DLA NR PR: 1LJ , 1ZA
SKODA
- SUPERB II (3T4) 03.2008 - 05.2015
- SUPERB II Kombi (3T5) 10.2009 - 05.2015
Zestaw pasuje do modeli SUPERB II (3T4) i SUPERB II Kombi (3T5) z tarczami o średnicy 312mm na osi przedniej.
(DLA NR PR: 1LJ , 1ZA)
Sprawdź w modelach SUPERB II (3T4) i SUPERB II Kombi (3T5) ponieważ występowały też tarcze o średnicy 288mm i 345mm
Dodatkowe informacje katalogowe: TARCZE
- Średnica [mm]: 312
- Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
- Wysokość [mm]: 49,6
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 25
- Minimalna grubość [mm]: 22
- Ilość otworów( śrub ): 5/10
- Średnica otworu centrującego [mm]: 65
- Średnica otworu [mm]: 112
- Otwory o śr. [mm]: 15
- Średnica wewnętrzna [mm]: 144,4
Dodatkowe informacje katalogowe: KLOCKI
- Szerokość 1 [mm]: 156,4
- Wysokość 1 [mm]: 71,4
- Grubość 1 [mm]: 20,3
- Szerokość 2 [mm]: 155,2
- Wysokość 2 [mm]: 66
- Grubość 2 [mm]: 20,3
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
- Ilość wskaźników zużycia okładzin: 1
- System hamulcowy: TEVES (ATE)
- Nr WVA: 23587;23588;23589;24696
Przed zamówieniem proszę sprawdzić numer PR - jest ot numer dzięki któremu można sprawdzić które tarcze i klocki są odpowiednie do danego modelu auta z grupy VW. Numer ten znajduje się na pierwszej stronie książki serwisowej lub na naklejce która jest przy wnęce koła zapasowego. Najczęściej zaczyna się od cyfry 1 np: 1KF , 1LA itd.
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np.(tarcz hamulcowych,klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i in. substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
NR ORG: 1K0615301AA , 5Q0615301F , 561615301 , 5C0615301B
ZAMIENNIKI: TARCZE: BREMBO 09.9772.10 , BREMBO 09.9772.11 , BREMBO 09.9772.75 , BREMBO 09.9772.1X , ATE 24.0125-0158.1 , ATE 24.0325-0158.1 , FERODO DDF1305 , TEXTAR 982001205 , TEXTAR 92120500 , TEXTAR 92120503 , TEXTAR 92120505 , TRW DF4464S , BOSCH 0986479058 , MIKODA 0262 , MIKODA 0262Z , MIKODA 0262S
KLOCKI: FERODO FDB1641 , BREMBO P85075 , BREMBO P85146 , ATE 13.0460-7184.2 , ATE 13.0470-7184.2 , TEXTAR 2358701 , TEXTAR 2469602 , TRW GDB1550 , TRW GDB1807 , BOSCH 0986424797 , ICER 181567 , LPR 05P866 , SAMKO 5SP866 , MIKODA 70259