Tarcze hamulcowe BREMBO XTRA 08.9787.1X
E0843B
Tarcze hamulcowe Brembo Xtra to odpowiednie rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą polepszyć wydajność układu hamulcowego w swoim samochodzie.
Dzięki nacięciom na tarczach usuwane są gazy powstające w trakcie hamowania, pomiędzy powierzchnią klocka hamulcowego a tarczą. Dodatkowo - tarcza łatwiej i szybciej oczyszcza się z pyłu. Sprawia to, że hamowanie jest skuteczniejsze.
Niewątpliwie atutem tego produktu jest również jego wygląd. Tarcze Brembo Max wyglądają bardzo atrakcyjnie, szczególnie w samochodach z aluminiowymi obręczami kół, gdzie tarcza jest bardzo dobrze widoczna.
Produkt jest stosowany w sporcie amatorskim i półwyczynowym. Tarcze są bardzo wytrzymałe, w eksploatacji ekstremalnej jeden komplet wystarczy na 2-3 komplety wyczynowych klocków hamulcowych. W przypadku jazdy szosowej żywotność tarcz jest taka sama jak gładkich tarcz seryjnych. Bardzo dobrze współgrają z seryjnymi klockami hamulcowymi i nie potrzebują podwyższonej temperatury pracy aby osiągnąć optimum wydajności.
- Grubość [mm]: 10
- Indeks: 08.9787.1X
- Liczba otworów mocujących [szt.]: 5
- Liczba [szt.]: 1
- Linia: Xtra
- Masa produktu: 2.000
- Oś zabudowy: tył
- Producent: BREMBO
- Rodzaj tarczy: Nawiercana
- Rozstaw śrub [mm]: 5x120
- Średnica otworu centrującego [mm]: 75
- Średnica zewnętrzna [mm]: 280
- Strona zabudowy: Lewa/Prawa
- Typ tarczy: Pełna
- Wysokość całkowita [mm]: 65
- AP 14870V
- ATE 24011003141
- ATE 24031003141
- BENDIX 562259B
- BMW 34216764647
- BMW 34216855001
- BOSCH 0986479217
- BRECO BV7669
- Brake ENGINEERING DI956485
- FERODO DDF1303
- JURID 562259J
- METELLI 230817
- TEXTAR 92132900
- TEXTAR 92132903
- TRW DF4448
- ZIMMERMANN 150342520
- sbs 17602
- sbs 1815201579
Brembo
Otwarty w 1961 roku w Bergamo niewielki warsztat założony przez dwóch przyjaciół, Emilio Bombassei i Italo Breda, w ciągu półwiecza działalności urósł do roli jednego z głównych światowych producentów komponentów hamulcowych. Pierwsze tarcze hamulcowe zaprojektowane i wykonane w firmie, która otrzymała nazwę Brembo, trafiły na włoski niezależny rynek części samochodowych w 1964 roku. Popularność, jaką się cieszyły, skłoniła inżynierów do poszerzenia asortymentu firmy o inne elementy układów hamulcowych. Wkrótce marką Brembo zainteresowały się koncerny samochodowe; w 1975 roku do firmy zwrócił się Enzo Ferrari, który zapragnął wyposażyć w jej produkty bolidy Formuły 1. Wieloletnia współpraca z szeregiem czołowych zespołów sportów motorowych umożliwiła firmie testowanie nowatorskich technologii w ekstremalnych warunkach panujących na torach, dzięki czemu skuteczność jej wyrobów doceniło wielu producentów ekskluzywnych samochodów, między innymi Aston Martin, Porsche, Bugatti i Lamborghini.