CENA ZA ZESTAW ( 2 tarcze + 4 klocki )
ATM MIKODA jest wiodącym polskim producentem układów hamulcowych.
QUARO to wiodący producent zamienników na rynku motoryzacyjnym.
Tarcze hamulcowe wentylowane
MIKODA 2510 GT
( NR BREMBO 09.A637.10 - 09.A637.20 - 09.N264.11 )
( NR ORG: 5105514AA , K05105514AA , 1607500580 , 4615A075 , 4615A117 , 1610623080 , 4615A159 , 4615A178 )
średnica 294mm
malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny
+
KLOCKI CERAMICZNE QUARO QP7145C
OŚ PRZEDNIA
QUARO SILVER CERAMIC
Ceramiczne klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC (klocki typu „low dust”) posiadają najnowszy typ okładziny hamulcowej o zredukowanych własnościach pylących. Wyprodukowane z wysokiej klasy materiału ciernego z włóknami ceramicznymi klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC nie generują czarnego, trudnego do zmycia pyłu, a powstałe przy znikomym pyleniu lekkie zabrudzenia felg są łatwe do usunięcia. Klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC zapewniają skuteczne i stabilne hamowanie nawet przy najwyższych temperaturach pracy.
DODGE
- CALIBER 06.2006 -
Zestaw pasuje do modelu CALIBER z tarczami o średnicy 294mm na osi przedniej.
( katalogowo opcja wyposażenia: BR1 ; BRF ; BRJ )
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelu CALIBER występowały też tarcze o średnicy 276mm.
Dodatkowe informacje katalogowe: TARCZE
- Średnica [mm]: 294
- Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
- Wysokość tarczy [mm]: 45,8
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 26
- Minimalna grubość tarczy [mm]: 24,4
- Średnica otworu centrującego [mm]: 69
- Ilość otworów ( śrub ): 5
- Rozstaw śrub ( otworów ): 5x114,3
- Otwory o średnicy [mm]: 13,2
- Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 145,2
Dodatkowe informacje katalogowe: KLOCKI
- Szerokość [mm]: 145
- Wysokość [mm]: 55,1
- Grubość [mm]: 16
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: z akustycznym czujnikiem zużycia
- Ilość wskaźników zużycia okładzin: 2
- System hamulcowy: AKEBONO
- Nr WVA: 23584;24583;24584
Uwaga !!!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami.
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
NR ORG: 5105514AA , K05105514AA , 1607500580 , 4615A075 , 4615A117 , 1610623080 , 4615A159 , 4615A178
ZAMIENNIKI: TARCZE: BREMBO 09.A637.10 , BREMBO 09.A637.11 , BREMBO 09.A637.20 , BREMBO 09.A637.21 , BREMBO 09.N264.10 , BREMBO 09.N264.11 , ATE 24.0126-0170.1 , TRW DF4932 , TRW DF6206 , FERODO DDF1624 , FERODO DDF1624C , FERODO DDF2384C , TEXTAR 982001844 , TEXTAR 92184403 , TEXTAR 92184405 , BOSCH 0986479745 , BOSCH 0986479751 , MIKODA 2510 , MIKODA 2510Z , MIKODA 2510S
KLOCKI: FERODO FDB4388 , FERODO FDB1621 , BREMBO P11026 , BREMBO P18001 , BREMBO P54030 , ATE 13.0460-5760.2 , TRW GDB3287 , TRW GDB4141 , TRW GDB4142 , TEXTAR 2358401 , TEXTAR 2458301 , TEXTAR 2358403 , KASHIYAMA C15044 , LPR 05P1347 , SAMKO 5SP1347 , QUARO QP2687 , QUARO QP7145 , QUARO QP7145C , BOSCH 0986424716 , MIKODA 70937