CENA ZA ZESTAW ( 2 tarcze + 4 klocki )
ATM MIKODA jest wiodącym polskim producentem układów hamulcowych.
QUARO to wiodący producent zamienników na rynku motoryzacyjnym.
Tarcze hamulcowe wentylowane
MIKODA 0451 GT
( NR BREMBO 09.C896.11 - 09.8697.80 )
( NR ORG: 34116750713 , 34116756045 , 34116765457 , 34116766036 , 34116794300 , 34116794304 , 34116859679 )
średnica 332mm
malowane, nacinane, wiercone, kolor: czarny
+
KLOCKI CERAMICZNE QUARO QP6495C
OŚ PRZEDNIA
QUARO SILVER CERAMIC
Ceramiczne klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC (klocki typu „low dust”) posiadają najnowszy typ okładziny hamulcowej o zredukowanych własnościach pylących. Wyprodukowane z wysokiej klasy materiału ciernego z włóknami ceramicznymi klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC nie generują czarnego, trudnego do zmycia pyłu, a powstałe przy znikomym pyleniu lekkie zabrudzenia felg są łatwe do usunięcia. Klocki hamulcowe QUARO SILVER CERAMIC zapewniają skuteczne i stabilne hamowanie nawet przy najwyższych temperaturach pracy.
BMW
- X5 (E53) 01.2000 - 12.2006
Zestaw pasuje do modelu X5 (E53) z tarczami o średnicy 332mm na osi przedniej.
Sprawdź średnicę swoich tarcz ponieważ w modelu X5 (E53) występowały też tarcze o średnicy 356mm.
Dodatkowe informacje katalogowe: TARCZE
- Średnica [mm]: 332
- Typ tarczy hamulcowej: wentylowana
- Wysokość tarczy [mm]: 62,1
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 30
- Minimalna grubość tarczy [mm]: 28,4
- Średnica otworu centrującego [mm]: 75
- Ilość otworów ( śrub ): 5
- Rozstaw śrub ( otworów ): 5x120
- Otwory o średnicy [mm]: 16,65
- Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 158
Dodatkowe informacje katalogowe: KLOCKI
- Szerokość [mm]: 156,4
- Wysokość [mm]: 73,55
- Grubość [mm]: 19
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: bez styku zużycia
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: przygotowany dla wskaźnika zużycia
- System hamulcowy: TEVES (ATE)
- Nr WVA: 21486;21642
Uwaga !!!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami.
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
NR ORG: 34116750713 , 34116756045 , 34116765457 , 34116766036 , 34116794300 , 34116794304 , 34116859679
ZAMIENNIKI: TARCZE: BREMBO 09.C896.11 , BREMBO 09.8697.80 , BREMBO 09.8697.81 , ATE 24.0130-0109.1 , ATE 24.0330-0109.1 , FERODO DDF1256 , FERODO DDF1256C , FERODO DDF1256C-1 , TEXTAR 982001072 , TEXTAR 92107200 , TEXTAR 92107203 , TEXTAR 92107205 , TEXTAR 982001073 , TEXTAR 92107300 , TEXTAR 92107303 , TEXTAR 92107305 , TRW DF4187S , BOSCH 0986478973 , BOSCH 0986478974 , MIKODA 0451 , MIKODA 0451Z , MIKODA 0451S
KLOCKI: FERODO FDB997 , BREMBO P06021 , ATE 13.0460-7078.2 , ATE 13.0470-7078.2 , TEXTAR 2148602 , TEXTAR 2148604 , TEXTAR 2148681 , TRW GDB1261 , TRW GDB1526 , BOSCH 0986494028 , BOSCH 0986424584 , ICER 181530 , LPR 05P771 , SAMKO 5SP771 , QUARO QP6495 , QUARO QP6495C , MIKODA 70439